شگفت انگیز ترین جاذبه های امارات را بشناسید

شگفت انگیز ترین جاذبه های امارات را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 اسفند ، 1399

جاذبه های امارات【عکس+معرفی جاذبه های گردشگری】

امارات کشوری با قدمت کم اما سرعت پیشرفت بالایی است و در صنعت گردشگری از بسیاری از کشور ها برتری دارد.امارات برای جذب گردشگر به ساخت جاذبه های گردشگری روی آورده که در جهان نمونه ای ندارند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

امارات متحده عربی کشوری با قدمت بسیار کم اما سرعت پیشرفت بسیار بالایی است و در صنعت گردشگری از بسیاری از کشور ها برتری دارد.این کشور برای جذب گردشگر به ساخت جاذبه های گردشگری روی آورده که در جهان نمونه ای ندارند. در این مطلب برخی از بهترین و شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری امارات را به شما معرفی کرده ایم.

آسمان خراش های امارات

نمایی از آسمان خراش های امارات

دبی مارینا، دنیای بلندترین آسمان خراش ها

دبی مارینا به یکی از عجیب ترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شده است. این مکان عمدتا به دلیل این واقعیت که یکی از بزرگترین مارینای دست ساز در جهان محسوب می شود، محبوبیت و رشد بی نظیر خود را چندین برابر کرده است. در مارینا دبی، تفریحات زیادی از غذاهای مختلف گرفته تا مراکز خرید مختلف، وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

مناسب برای: دوستان، خانواده، انفرادی
نکته: از طیف گسترده ای از رستوران ها و بوتیک ها حتما بازدید کنید.

آسمان خراش ها و ساختمان های امارات

نمایی از مارینا دبی

از امارات تا ایتالیا در دنیای فراری

Ferrari World یک نمایشگاه اتومبیل نیست، بلکه نسخه بسیار پیچیده تر و کامل تری از آن است. جهان فراری بزرگترین پارک تفریحی در کل ابوظبی می باشد. این موسسه در سال 2010 تأسیس شد و از آن زمان تاکنون سالانه تعداد بسیاری گردشگر را به خود جذب کرده است. این مکان به شکلی متناسب با نیاز هر کس و درست برای کسانی که در سنین 8 تا 80 سال قرار داشته باشند، ساخته شده است. به غیر از بازدید از دنیای فراری، می توانید با خرید و استراحت در کنار رستوران های شگفت انگیز نزدیک این مجموعه، طعم برخی از غذا های محلی را بچشید.
مناسب برای: خانواده، کودکان و نوجوانان
واقع در: جزیره یاس، ابوظبی

پارک فراری ابوظبی

فراری پارک ابوظبی

دلفیناریوم دبی، شهر بازی دلفین ها

دلفیناریوم دبی به عنوان یکی از بهترین مکانهای تفریحی در دبی است که مواردی از جمله مزرعه ماهی و حتی آکواریوم صخره های مرجانی در آن وجود دارد. دلفیناریوم دبی با هدف آموزش بازدید کنندگان از نیاز مبرم به حفاظت از دلفین ها در سراسر جهان ساخته شده است و البته نه تنها دلفین ها، بلکه بر همین اساس نیز به لزوم محافظت از زندگی دریایی در معرض خطر تأکید دارد.
نکته: نمایش 45 دقیقه ای که توسط دلفین ها ارائه می شود را از دست ندهید. این نمایش شامل رقص و بازی آنها در اطراف آب است.
مناسب برای: دوستان، خانواده، کودکان

پارک دلفین های امارات

پارک دلفین دبی

اسکی دبی، فراموش نشدنی ترین اسکی روی برف در داغ ترین بیابان جهان

پیست اسکی دبی یکی از بهترین تفریح گاه های سرپوشیده در دبی است. این تفرجگاه به طور خاصی برای برف و اسکی اختصاص داده شده است. کل مکان در برف پوشیده شده که به گردشگران تور های ارزان دبی امکان می دهد به جای دبی از تفریح های اطراف کوه های آلپ لذت ببرید. حتما در آنجا از پارک برف دیدن کنید و برای کامل کردن لذت خود، یک شکلات داغ را تهیه کرده و در آن سرما و برف میل کنید. در اسکی دبی یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بخش، حیواناتی هستند که در آن مکان خواهید دید. بازدید کنندگان مجاز به دیدن و بازی با پنگوئن ها هستند. محدوده نگهداری این حیوانات محافظت شده است ولی دقیقا قابل مشاهده هستند.

پیست اسکی دبی

پیست اسکی در دبی

IMG World of Adventure، بزرگترین پارک سرپوشیده دنیا در دبی

حالا زمان آن رسیده که به بازدید IMG World of Adventure (آی ام جی ورلد آف ادونچر) که بزرگ ترین پارک سرپوشیده جهان و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی است بروید. این یک پارک تفریحی و سرگرم کننده میزبان چهار نقطه مختلف ماجراجویی فقط در یک نقطه واحد است و همین موضوع می باشد که دقیقا آن را به یکی از بهترین مناطق اطراف تبدیل می کند. در اینجا می توانید کارتون های محبوبتان را به طور واقعی و زنده تماشا کنید و از دیدن دایناسور ها لذت ببرید. 
مناسب برای: این پارک از جاهای دیدنی دبی برای کودکان خانواده، و نوجوانان

بزرگترین پارک سرپوشیده دنیا

نمایی از پارک IMG world og adventure

باغ گل معجزه دبی، شهری از گل

اگر به طور کلی عاشق گل و طبیعت هستید، مطمئنا و بدون تردید عاشق باغ گل معجزه دبی خواهید بود. در حالی که در دبی هستید و این مکان خاص شامل برنامه سفرتان نمی شود، زمان آن رسیده که تغییری در آن ایجاد کنید. فضای سرسبز با رنگهای مختلف و پر جنب و جوش از گلها بیش از حد برای آن که شما را از آرامش پر کند، کافی هستند. این بزرگترین باغ گل طبیعی در منطقه می باشد و بهترین بخش این مکان این است که همین باغ در یک کویر و بیابان رشد می کند.
مناسب برای: دوستان، خانواده
زمان بازدید: 09:00 AM تا 09:00 PM

شهر گل در دبی

باغ گل معجزه در دبی

عکس های باغ گل معجزه در دبی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt