پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 05 دی ، 1402

پیست اسکی دبی | معرفی کامل + هزینه ورودی و تصاویر

پیست اسکی دبی در مرکز خرید امارات مال قرار دارد و اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه است. در ادامه اطلاعات بیشتری درباره این پیست جذاب را بیان می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی در دهه‌های اخیر به یکی از قطب‌های گردشگری دنیا تبدیل شده و شگفتی‌های بسیاری را در خود جای داده که یکی از آن‌ها پیست اسکی دبی (Dubai Ski) است. شاید تصور برف در گرمای شدید کشور امارات کمی عجیب و دور از ذهن باشد؛ اما دبی سرزمین شگفتی‌ها است.

پیست اسکی دبی، واقع در مرکز خرید بزرگ امارات، اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه محسوب می‌شود. این فضای سرپوشیده با بیش از 6هزارتن برف پر شده و طبیعتی ساختگی اما بسیار زیبا را به وجود آورده است. اگر قصد سفر به دبی دارید یا می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این پیست جذاب به دست آورید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با پیست اسکی دبی؛ بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا

بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا با مساحت 22500 مترمربع در اواخر سال 2005 در دبی راه‌اندازی شد. طراحی این مجموعه را گروه آمریکایی Think Well Group برعهده داشت و موفق شد اثری خارق‌العاده از خود به جای بگذارد. دمای هوای این پیست اسکی در کلیه فصول سال به یک اندازه است و برف‌های آن هرگز آب نمی‌شوند؛ زیرا با استفاده از سیستم خنک‌کننده و پخش ذرات آب در هوا، برف‌ها همیشه سفید و درخشان باقی می‌مانند و یخ زمین از بین نمی‌رود.

بارش برف در دبی بسیار کم سابقه است؛ اما مسئولان این شهر با هوشمندی کامل یک مجموعه عظیم و جذاب را در مرکز خرید امارات راه‌اندازی کرده و با این کار به شهرت جهانی رسیده‌اند. سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از بهترین ساخته‌های دست بشر به شهر دبی سفر می‌کنند. مطمئن باشید که با خرید تور دبی، هرگز پشیمان نخواهید شد.

پیست اسکی دبی

عکسی از پیست اسکی دبی

تفریحات و امکانات پیست اسکی دبی

پیست اسکی مصنوعی امارات به عنوان بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا، تفریحات و امکانات رفاهی بسیاری برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است. در هر فصلی از سال به این مجموعه مراجعه کنید، انواع ورزش‌های برفی در انتظار شما هستند. اسکی در برف، اسنوبرد، سورتمه سواری، شوت اسنوبال، سرسره سواری، گردش در پارک برفی و تماشای تئاتر در برف، از جمله تفریحات موجود در این پیست اسکی است. رستوران‌ها و کافه‌های متعددی نیز در این مجموعه موجود هستند که بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای مشتریان آماده می‌کنند.

پنج مسیر سراشیبی در این پیست اسکی وجود دارد که طول هر یک از آن‌ها حدود 400 متر است. اگر در این زمینه حرفه‌ای هستید یا حتی هیچ تجربه‌ای در اسکی ندارید، اصلا نگران نباشید؛ مربیان حرفه‌ای به شما آموزش خواهند داد. برای آشنایی با همه جاهای دیدنی دبی مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید. 

آدرس پیست اسکی دبی + ساعات بازدید

برای دسترسی به پیست اسکی در دبی می‌توانید از مترو، تاکسی یا ماشین شخصی استفاده کنید. ایستگاه مرکز خرید امارات، نوزدهمین ایستگاه در خط قرمز متروی دبی، مقصد شما است. در صورت استفاده از تاکسی یا ماشین شخصی نیز می‌توانید مسیریاب‌های آنلاین موجود در تلفن همراه خود را به کار گیرید.

این پیست اسکی کلیه روزهای هفته از ساعت 10:00 تا 23:00 باز است؛ البته در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه یک ساعت زودتر از معمول شروع به کار می‌کند و یک ساعت دیرتر به کار خود خاتمه می‌دهد. برای بازدید از این مجموعه و استفاده از تفریحات آن به طور میانگین حدود 3 تا 4 ساعت زمان نیاز دارید.

اگر قصد سفر ارزان تر به دبی را دارید به شما تور دبی و تور دبی نوروز را به شما پیشنهاد می دهیم. با رزرو پکیج های گردشگری، هزینه کلی سفر شما کاهش می یابد.

موقعیت جغرافیایی پیست اسکی دبی روی نقشه گوگل

هزینه ورودی پیست اسکی دبی چقدر است؟

هزینه ورودی پیست اسکی دبی باتووجه‌به بخش‌های مختلفی که دارد، متفاوت است. در اغلب مواقع، افراد از یک یا دو بخش این مجموعه استفاده می‌کنند. در این بخش این هزینه‌ها را به تفکیک شرح می‌دهیم. البته این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه‌ها هر سال دچار تغییر می‌شوند.

  • هزینه پیست اسکی: 220 درهم برای هر نفر
  • هزینه بازدید از پنگوئن‌ها: 240 درهم برای هر نفر
  • هزینه پارک برفی: 190 درهم برای هر نفر
  • هزینه سینما برفی: 200 تا 300 درهم برای هر نفر

تفریحات متعددی در بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. شما می‌توانید با پرداخت مبلغی مشخص از اسکی در برف، تماشای فیلم در سینمای برفی و جذاب‌تر از همه، معاشرت با پنگوئن‌های دوست‌داشتنی لذت ببرید. شاید هزینه‌های بازدید از این پیست کمی بالا باشد، اما ارزشش را دارد؛ زیرا در این بازدید، تجربه‌های بی‌نظیری کسب خواهید کرد.

قوانین پیست اسکی دبی

هر مجموعه تفریحی و گردشگری قوانین مخصوص خود را دارد که بازدیدکنندگان از ابتدای ورود ملزم به رعایت آن هستند. در بازدید از پیست اسکی سرپوشیده دبی به نکات زیر توجه کنید.

  • کودکان کمتر از 2 سال اجازه ورود به مجموعه را ندارند
  • کودکان در رده سنی 2 تا 8 سال فقط با حضور یک بزرگسال مجاز به استفاده از امکانات مجموعه هستند
  • کودکان در رده سنی 9 تا 12 سال فقط باحضور یک بزرگسال در مرکز خرید امارات مجاز به استفاده از امکانات پیست هستند
  • اسکی‌سوارانی که سن آن‌ها کمتر از 21 سال است، باید پیش از ورود به زمین اسکی فرم امضا شده توسط سرپرست خود را نشان دهند
  • به همراه داشتن موبایل در منطقه پنگوئن پیست اسکی دبی مجاز نیست

البته این قوانین بیشتر متوجه والدین هستند تا مشکلی برای فرزند آن‌ها ایجاد نشود و در امنیت کامل به بازی و تفریح بپردازند. کلیه تجهیزات لازم از جمله ژاکت، شلوار استاندارد، کلاه ایمنی و چکمه اسکی در اختیار اسکی‌سواران قرار می‌گیرد.

قوانین پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی 

جاذبه‌های اطراف پیست اسکی دبی

پس از تفریح در پیست اسکی دبی می‌توانید از سایر جاذبه‌های اطراف این مجموعه نیز بازدید کنید. این پیست در مرکز خرید امارات واقع شده است؛ در نتیجه فاصله چندانی با این مرکز خرید ندارید. این مرکز خرید بیش از 7هزار فروشگاه، کافه و رستوران دارد و برندهای مطرح بسیاری را در خود جای داده است.

پارک طلا و الماس و گالری هنر الجابر نیز در فاصله کمتر از 10 دقیقه‌ای پیست اسکی سرپوشیده دبی قرار گرفته‌اند و بازدید از آن‌ها نیز برای اغلب گردشگران لذت‌بخش است.

سفری هیجان‌انگیز به دبی با تورهای مجموعه الفبای سفر

در این مقاله به معرفی یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات دبی، یعنی پیست اسکی دبی پرداختیم و نحوه دسترسی، هزینه ورودی و سایر جزئیات ضروری برای بازدید از این مجموعه را شرح دادیم. امیدواریم در این متن، به کلیه سوال‌ها و ابهام‌های ذهنی شما عزیزان درباره پیست اسکی دبی پاسخ داده باشیم.

دبی یکی از توریستی‌ترین شهرهای جهان است که در فاصله کمی از ایران قرار گرفته است؛ ازاین‌رو سالانه گردشگران ایرانیان بسیاری به این شهر جذاب و دوست‌داشتنی سفر می‌کنند. پیش از سفر بهتر است در ابتدا با تفریحات و جاذبه‌های دیدنی این شهر آشنا شوید و سپس با یک برنامه‌ریزی اصولی، اقدام به خرید تور یا بلیط کنید.

آژانس مسافرتی الفبای سفر بهترین تورهای داخلی و خارجی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی برگزار می‌کند. اگر قصد سفر به دبی یا هر شهر دیگری را دارید، همین حالا با چند کلیک، از خدمات این مجموعه گردشگری بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات تکمیلی نیز می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای آژانس هواپیمایی الفبای سفر در ارتباط باشید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt