مدارک لازم برای ویزای توریستی کوبا

مدارک لازم برای ویزای توریستی کوبا

مدارک لازم برای ویزای توریستی کوبا

مدارک لازم برای ویزای توریستی کوبا برای ارائه به سفارت جهت سفر با تور کوبا با توجه به شغل و سایر شرایط شما می تواند متفاوت باشد که در این مطلب به بررسی آن ها پرداخته ایم.

مدارک مورد نیاز کوبا

اصل پاسپورت + عکس رنگی 3در4 زمینه سفید رنگی بدون رتوش و جدید برای ویزای کوبا (باید از زمان ورود به کوبا حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد) 

۲ عکس در اندازه پاسپورت (طبق مقررات ویزای کوبا، پس زمینه سفید 3.5 در 4.5 سانتی متر ، اگر سر پوشیده باشد قابل قبول است تا زمانی که صورت شما از پایین چانه تا بالای چانه شما هنوز قابل مشاهده است پیشانی و از گوش تا گوش باید در عکس معلوم باشد و عکس روتوش نشده باشد). 

پر کردن فرم ویزا ، کپی واضح از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پشت و رو، پرینت یک ماهه حساب بانکی و گواهی تمکن مالی با مانده یکسان به زبان انگلیسی با مهر و امضای بانک با حداقل موجودی ۱۵۰ میلیون تومان (زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر ۷ روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد) و سایز پرینت بانکی A۴ باشد. 

مدارک شغلی به زبان انگلیسی و یا اسپانیایی، تعهد محضری با این عنوان که شخص مورد نظر بعنوان توریست (گردشگر) به کشور کوبا سفر نموده و در طول مدت اقامت خود هیچ اقدام و فعالیت غیر توریستی انجام نداده و پس از پایان مهلت ویزا کشور کوبا را ترک خواهد نمود. (ارائه اصل و ترجمه تعهد نامه الزامی می باشد).


قابل توجه متقاضیان محترم:

با توجه به این نکته که کلیه مدارک ارائه شده توسط شرکت مجری و سفارت مورد استعلام قرار می گیرد، توصیه می گردد، کلیه مدارک مستند و قابل استعلام باشند.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt