سیاست های حفظ حریم شخصی

سیاست های حفظ حریم شخصی

سیاست های حفظ حریم خصوصی برای الفبای سفر پارسیان

یکی از اولویت های اصلی ما در الفبای سفر پارسیان، که از آدرس www.alefbatour.com قابل دسترسی می باشد، حریم خصوصی بازدید کنندگان است. این سند سیاست حفظ حریم خصوصی شامل انواع اطلاعات و نحوه استفاده از آن می باشد که توسط الفبای سفر پارسیان جمع آوری و ثبت شده است. اگر در ارتباط با سیاست های حفظ حریم خصوصی ما در الفبای سفر پارسیان سوال و یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید از طریق ایمیل Info@alefbatour.com با ما در ارتباط باشید.

فایل های ورودی

الفبای سفر پارسیان روش استانداردی را برای استفاده از فایل های ورودی استفاده می کند. این فایل ها هنگام بازدید از وب سایت، بازدید کنندگان را وارد می کنند. همه شرکتهای میزبانی به این صورت عمل می کنند و این بخشی از تجزیه و تحلیل خدمات میزبانی وب می باشد. اطلاعات جمع آوری و ثبت شده توسط فایل های ورودی شامل آدرس پروتکل اینترنت IP، نوع مرورگر، ارائه کننده خدمات اینترنتISP، تاریخ و زمان بازدید، صفحات ارجاع، خروج و در برخی موارد تعداد کلیک ها می باشد. اینها به هیچ وجه اطلاعات قابل شناسایی شخصی نیستند و هدف از ثبت این اطلاعات تحلیل روند، مدیریت سایت، دنبال کردن حرکت کاربران در وب سایت و همچنین ثبت اطلاعات تعداد و جمعیت بازدیدکننده می باشد.

کوکی ها و وب بیکن ها

الفبای سفر پارسیان نیز مانند سایر وب سایت ها از کوکی ها استفاده می کند. کوکی ها برای ذخیره اطلاعاتی از جمله تنظیمات بازدید کنندگان و صفحات وب سایت که آیا بازدید کننده قبلا بازدید کرده یا خیر، استفاده می شود. این اطلاعات برای بهینه سازی تجربه کاربران با استفاده از سفارشی کردن محتوای وب سایت بر اساس نوع مرورگر بازدید کننده و یا سایر اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

سیاست های حفظ حریم خصوصی

سرورهای تبلیغاتی شخص ثالث یا شبکه های تبلیغاتی با استفاده از فن آوری هایی مانند کوکی ها، جاوا اسکریپت یا وب بیکن ها زمانی که تبلیغات مربوطه و پیوندها در الفبای سفر پارسیان باز می شوند و به طور مستقیم به مرورگر کاربران ارسال می شوند، آدرس IP شما را به طور خودکار دریافت می کنند. این فن آوری ها برای تخمین اندازه بازخورد کمپین های تبلیغاتی خود و یا شخصی سازی محتوای تبلیغاتی در وبسایت هایی که بازدید می کنید، به کار گرفته می شوند. باید به این توجه داشته باشید که الفبای سفر پارسیان هیچ دسترسی یا کنترلی بر روی کوکی هایی که توسط تبلیغ کنندگان شخص ثالث مورد استفاده قرار می گیرد را ندارد.

سیاست های حفظ حریم خصوصی شخص ثالث

سیاست حفظ حریم خصوصی الفبای سفر پارسیان به سایر تبلیغ کنندگان یا وب سایت ها اعمال نمی شود. بنابراین، توصیه ما به شما این است که برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر از سیاستهای حریم خصوصی مربوط به سرورهای تبلیغاتی شخص ثالث، در مورد آن ها تحقیق کنید. برای این کار ممکن است شیوه ها و دستورالعمل های مربوط به نحوه غیرفعال گزینه های خاصی را مطالعه کرده و آن ها را انجام دهید. مثلا می توانید کوکی ها را از طریق گزینه های خصوصی سازی خود غیرفعال کنید. برای داشتن اطلاعات دقیق تر درباره مدیریت کوکی ها با مرورگرهای مختلف و اینکه کوکی ها چیستند، می توانید به وب سایت های مربوط به همان مرورگر مراجعه کنید.

اطلاعات کودکان

یکی دیگر از اولویت های ما اضافه کردن حفاظت برای زمانی است که کودکان در حال استفاده از اینترنت هستند و به همین منظور از والدین می خواهیم فعالیت های آنلاین خود را مشاهده، مشارکت، نظارت و هدایت کنند زیرا الفبای سفر پارسیان آگاهانه اطلاعات شخصی را از کودکان زیر 13 سال جمع آوری نمی کند. پس اگر فکر می کنید فرزندتان چنین اطلاعاتی را در وب سایت ما ارائه می دهد، از شما می خواهیم که فورا با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت این اطلاعات را از سوابق خود حذف کنیم.

سیاست های حفظ حریم خصوصی فقط آنلاین

با توجه به سیستم وب سایت ما، فقط اطلاعاتی که بازدیدکنندگان با الفبای سفر پارسیان به اشتراک گذاشته اند معتبر است و سیاست های حفظ حریم خصوصی که ذکر شد فقط بر فعالیت های آنلاین اعمال می شود و این خط مشی های رازداری برای هر اطلاعاتی که به صورت آفلاین یا از طریق کانالهای غیر از این وب سایت جمع آوری می شود، قابل اجرا نیست.

توافق نامه

با توجه به موارد ذکر شده و قوانین الفبای سفر پارسیان، با استفاده از وبسایت الفبای سفر پارسیان، کلیه شرایط و ضوابط حفظ حریم خصوصی الفبای سفر پارسیان را مطالعه کرده و با آن موافقت می نمائید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt