پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آبان ، 1402

پارک آبی آکوالند آنتالیا + عکس و آدرس

پارک آبی آکوالند آنتالیا، بزرگ‌ترین پارک آبی در ترکیه است. در این مقاله اطلاعاتی درباره پارک آبی آکوالند آنتالیا، نحوه دسترسی و هزینه بلیط آن را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر در سفر به آنتالیا از تفریحات ساحلی خسته شده و به دنبال یک تفریح هیجان‌انگیز و جذاب هستید، پارک آبی آکوالند را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آکوالند، بزرگ‌ترین پارک آبی در ترکیه است و یکی از بهترین پارک‌های آبی در آسیا به شمار می‌رود. افرادی که طرفدار پروپاقرص تفریح، شادی و هیجان هستند، باید حداقل یک‌بار در عمرشان، این پارک آکوالند آنتالیا را امتحان کنند. با خرید تور آنتالیا و بازدید از پارک آبی آکوالند، یک روز پرشور و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

در این مقاله هرآنچه باید درباره پارک آبی آکوالند آنتالیا بدانید را برای شما شرح می‌دهیم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره پارک، نحوه دسترسی و هزینه بلیط آن به دست آورید، مطالعه مطلب پیش‌رو را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

با پارک آبی آکوالند آشنا شوید

مرکز آبی آکوالند (Aqualand) یکی از بی‌نظیرترین پارک‌های آبی دنیا است که در سال 1994 در ساحل دریای مدیترانه در منطقه کنیالتی آنتالیا احداث شد. این پارک شامل تفریحات مختلفی مانند سرسره‌های آبی، استخر، سرزمین دلفین‌ها، بانجی جامپینگ و رفتینگ است و امکاناتی مانند رستوران، و سینما را نیز در خود جای داده است. این مجموعه از حدود 30 سال پیش تا به حال به تدریج ساخته شده و به تکامل رسیده است. آکوالند در حال حاضر یکی از مجهزترین پارک‌های آبی ترکیه به شمار می‌رود و شهرت جهانی دارد. بنابراین در تور آنتالیا می توانید از تجربه هیجان در این پارک آبی لذت ببرید.

آشنایی با پارک آبی آکوالند

آشنایی با پارک آبی آکوالند

چه تفریحاتی در پارک آبی آکوالند وجود دارد؟

آکوالند بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین پارک آبی آنتالیا و ترکیه است؛ ازاین‌رو امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری دارد. سرسره‌بازی، شیرجه در آب، شنا در استخرهای عمیق، تماشای دلفین‌ها و بازی با آن‌ها، فقط بخشی از تفریحات موجود در مجموعه آکوالند هستند. در این بخش به تعدادی از این امکانات اشاره می‌کنیم.

  • سرسره‌ها: انواع سرسره‌های آبی روباز، روبسته و تونلی در مجموعه آکوالند موجود هستند. هریک از این سرسره‌ها اشکال مختلفی دارند و نحوه کار آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. اغلب این سرسره‌ها نیز در فضای سبز و در میان انبوهی از گل‌ها و گیاهان قرار گرفته‌اند و منظره بسیار زیبایی دارند. سرسره یو شکل و سرسره چاله فضایی از بهترین و هیجان انگیزترین سرسره‌های این پارک آبی هستند.
  • استخرها: پارک آکوالند استخرهای متنوعی نیز دارد که در هریک از آن‌ها امکاناتی برای شنا، آفتاب گرفتن، ریلکس کردن و ماساژ ترکی فراهم شده است. حتی استخرهایی مخصوص کودکان نیز در این مجموعه وجود دارد.
  • جامپینگ: حتی تصور پرش از ارتفاع 70متری درون آب، باعث ترشح آدرنالین می‌شود. اگر می‌خواهید این کار هیجان‌انگیز را با رعایت نکات ایمنی تجربه کنید، پارک آبی آکوالند این امکان را برای شما فراهم کرده است.
  • رفتینگ: یک رودخانه 300متری در مجموعه آکوالند وجود دارد که از آن برای رفتینگ استفاده می‌شود. در نهایت نیز این رودخانه به استخری مواج با عمق حدود 1.5متر می‌رسد. اگر عاشق هیجان هستید، حتما رفتینگ را امتحان کنید.
  • دلفین لند: بخشی از پارک آبی آکوالند به دلفین‌ها اختصاص داده شده است. اگر عاشق این آبزیان باهوش و زیبا هستید و می‌خواهید نمایش آن‌ها را تماشا کنید؛ با پرداخت هزینه‌ای مجزا و تهیه بلیط دلفین لند، اوقات شادی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. حتی می‌توانید در کنار دلفین‌ها شنا کنید و با آن‌ها عکس بگیرید.

تفریحات آبی موجود در مجموعه آکوالند برای کلیه سنین مناسب هستند و در کنار هیجان، ایمنی بسیار بالایی دارند. پس از تجربه یک روز خارق‌العاده در آکوالند، حتما خسته و گرسنه خواهید شد. رستوران‌های مجموعه از ساعت 11:30 تا 13:30 با انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی و فست فود، آماده پذیرایی از شما هستند.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از همه‌ی جاهای دیدنی ترکیه مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

دلفین ها در پارک آبی آکوالند

دلفین ها در پارک آبی آکوالند

ساعات بازدید از پارک آبی آکوالند

مجموعه تفریحی آکوالند آنتالیا همه روزه از ساعت 10:00 تا 18:00 به روی عموم باز است. از آنجا که بهترین زمان بازدید از آکوالند، فصل بهار و تابستان است، ممکن است در سایر فصل‌ها با کمی تغییر در زمان باز یا بسته شدن مجموعه مواجه شوید. حتما پیش از بازدید، سایت اصلی مجموعه را بررسی کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. اگر قصد سفر به انتالیا در اوایل بهار و سال نو را دارید، تور آنتالیا نوروز 1403 را از دست ندهید.

قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا

برای ورود به پارک آبی آکوالند باید هزینه مشخصی برای بلیط پرداخت کنید. این هزینه باتوجه‌به سن افراد، متغیر است. در حال حاضر، قیمت پارک آبی آکوالند برای بزرگسالان، 50 یورو، برای کودکان 4 تا 11 سال، 40 یورو و برای کودکان زیر 3 سال، رایگان است. امکان تغییر این مبالغ وجود دارد؛ ازاین‌رو بهتر است پیش از مراجعه حتما هزینه بلیط را از طریق سایت مجموعه مشاهده کنید.

مبالغ ذکر شده در بالا فقط برای استفاده از امکانات موجود در پارک آبی آکوالند است؛ اگر قصد بازدید از دلفین لند و تماشای رقص و بازی دلفین‌ها را دارید نیز باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید.

نحوه دسترسی به پارک آبی آکوالند

برای دسترسی به پارک آبی آکوالند آنتالیا، راه‌های متعددی پیش‌روی شما قرار دارد. اولین و بهترین راه، استفاده از سرویس رفت‌و‌آمد است. این سرویس همه روزه از ساعت 8 تا 9 صبح، به سراغ بازدیدکنندگان در اقصی نقاط آنتالیا می‌رود و آن‌ها را به پارک آبی می‌رساند. با مراجعه به سایت مجموعه می‌توانید از خدمات این سرویس بهره‌مند شوید.

روش دیگر برای دسترسی به پارک آبی آکوالند، استفاده از تورهای تفریحی است. این تورهای یک روزه امکانات متعددی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند و قیمت‌های متفاوتی دارند؛ اما کلیه آن‌ها شامل سرویس رفت و برگشت می‌شوند.

اگر به دنبال روشی سنتی و اقتصادی هستید نیز می‌توانید از اتوبوس‌های شهری استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه به مجموعه آبی آکوالند، ایستگاه اتوبوس آنتالیا بویوک شهیر است که حدود 500متر با پارک فاصله دارد.

استفاده از تاکسی و ماشین شخصی نیز روشی بسیار ساده و بدون دردسر است. در این صورت، برای رسیدن به مقصد بهتر است از نقشه‌های آنلاین موجود در تلفن همراه خود استفاده کنید. آدرس دقیق مجموعه: آنتالیا، لارا، خیابان مراد پاشا، پارک آبی آکوالند.

پارک آبی آکوالند در نقشه

پارک آبی آکوالند در نقشه

نکات مهمی که در بازدید از پارک آکوالند باید بدانید

هر مجموعه‌ای قوانین و مقررات خاص خود را دارد که بازدیدکنندگان موظف به رعایت آن هستند. پیش از ورود به پارک آبی بهتر است به توصیه‌های زیر توجه کنید. همچنین در این بخش به برخی اطلاعات درباره نوع و نحوه تهیه بلیط نیز اشاره می‌کنیم.

  • برای ورود به مجموعه آکوالند باید از لباس مخصوص شنا استفاده کنید
  • ورود به محوطه استخرها و سرسره‌ها با لباس‌هایی مانند شلوار جین یا تیشرت، ممنوع است
  • هنگام ورود به مجموعه نباید خوراکی و نوشیدنی به همراه داشته باشید
  • اگر بلیط خود را از سایت مجموعه یا باجه‌های بلیط فروشی موجود در مجموعه خریداری کنید، ملزم به پرداخت هزینه کمتری هستید
  • دو نوع بلیط وجود دارد. نوع اول فقط سه ساعت اعتبار دارد؛ اما اعتبار نوع دوم تا پایان روز است. هنگام خرید بلیط به این نکته توجه کنید
  • اگر قصد ورود به بخش دلفین لند را دارید، باید بلیط جداگانه تهیه کنید و پس از اتمام نمایش یک ساعته دلفین‌ها، اگر قصد شنا با آن‌ها را ندارید، از محل خارج شوید

اطلاعات ذکر شده در این بخش بسیار مهم و ضروری هستند و باید پیش از ورود به مجموعه آکوالند آن‌ها را بدانید تا با مشکل مواجه نشوید. آکوالند یک پارک آبی وسیع با امکانات فراوان است که نیاز به نظارت دقیق دارد. در صورت رعایت قوانین، هم اوقات شیرینی را سپری می‌کنید و  هم مشکلی برای خود و سایرین ایجاد نمی‌کنید.

تفریح و گردش در پارک‌های آبی آنتالیا با تورهای الفبای سفر

در این مقاله به معرفی کامل پارک آبی آکوالند آنتالیا پرداختیم و نکات لازم و ضروری را برایتان شرح دادیم. پیش از مراجعه به مکان‌های توریستی و تفریحی در هر شهر، بهتر است در ابتدا درباره آن مطکان مطالعه کنید و اطلاعات کافی به دست آورید. پارک آبی آکوالند، بزرگ‌ترین پارک آبی ترکیه و یکی از هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی دنیا محسوب می‌شود؛ پس در سفر به آنتالیا، از فرصت استفاده کنید و حتما یک روز از مسافرتتان را به خوش‌گذرانی و تفریح در این پارک اختصاص دهید. مطمئن باشید که این خاطره هرگز از ذهنتان پاک نخواهد شد.

برای خرید بلیط و تور آنتالیا یا رزرو هتل در این شهر، همین حالا از طریق سایت آژانس هواپیمایی الفبای سفر اقدام کنید. بهترین خدمات گردشگری با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این سایت در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt