پارک آبی دلفین استانبول

پارک آبی دلفین استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 اسفند ، 1402

پارک آبی آکوا کلاب دلفین استانبول + عکس و آدرس

پارک آبی کلاب دلفین استانبول یکی از مراکز تفریحی استانبول است و در آن، سرسره‌ها و استخرها و آبشارهای هیجان‌انگیزی احداث شده است که به بررسی آن ها پرداخته ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استانبول، شهری ساحلی در مجاورت تنگه بسفر و دریای مرمره است و بیش از 20 ساحل دارد؛ اما فقط سواحل استانبول نیستند که آن را به یک مقصد تابستانی ایده‌آل تبدیل کرده‌اند؛ پارک‌های آبی مجهز و جذاب این شهر نیز طرفداران بسیاری دارند. اگر از شنا، حمام آفتاب، موج سواری و تفریحاتی از این قبیل خسته شده‌اید،‌ سرسره‌ها و استخرها و آبشارهای هیجان‌انگیز پارک‌های آبی استانبول در انتظار شما هستند.

در این مقاله پارک آبی دلفین یا کلاب دلفین استانبول را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر به این شهر زیبا و دوست‌داشتنی، لحظاتی شگفت‌انگیز برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. برای آشنایی بیشتر با قیمت پارک آبی استانبول، آدرس و امکانات تفریحی و رفاهی آن، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

نمایی از پارک آبی دلفین استانبول

نمایی از پارک آبی دلفین استانبول

آشنایی با پارک آبی دلفین؛ بزرگترین پارک آبی استانبول

پارک آبی دلفین کلاب (Aqua Club Dolphin Istanbul) در سال 2001 در استانبول احداث شد و در حال حاضر بزرگ‌ترین پارک آبی استانبول است. انواع سرسره‌ها، استخرها و بازی‌های آبی مناسب کودکان و بزرگسالان را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. والیبال ساحلی و زمین تنیس نیز از جذابیت‌های دیگر پارک آبی دلفین هستند. همانطور که از نام این مجموعه آبی مشخص است، نمایش دلفین‌ها و همچنین شیرهای دریایی از نقاط قوت این پارک به شمار می‌روند. 11 دلفین، 3 شیر دریایی و 4 کوسه در حوضچه‌های این پارک موجود هستند. شما می توانید در تور لحظه آخری استانبول به این مرکز تفریحی سر بزنید.

اگر اهل تفریح‌های هیجان‌انگیز و جذاب هستید، پارک آبی دلفین کلاب بهترین مکان برای شما است. کلیه امکانات تفریحی موجود در این مجموعه استاندارد و کاملا ایمن هستند؛ ازاین‌رو بدون هیچ نگرانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و غرق در شادی و لذت شوید. در بخش بعدی توضیحات بیشتری درباره امکانات رفاهی و تفریحی پارک آبی دلفین ارائه خواهیم داد.

دلفین ها در پارک آبی کلاب دلفین استانبول

دلفین ها در پارک آبی کلاب دلفین استانبول

امکانات رفاهی و تفریحی پارک آبی کلاب دلفین؛ از حمام آفتاب تا سرسره‌های هیجانی

پارک آبی دلفین استانبول مجموعه‌ای از بهترین بازی‌های آبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد؛ همچنین امکانات رفاهی آن نیز تکمیل است. در ادامه انواع سرسره‌ها، استخرها و سرگرمی‌های موجود در بزرگ‌ترین پارک آبی ترکیه را معرفی می‌کنیم.

  • سرسره‌ها: سرسره شاه کبرا، سرسره سقوط آزاد، سرسره سونامی، سرسره سیاه‌چاله، سرسره آناکوندای آبی، سرسره آناکوندای مشکی و سرسره‌های مخصوص کودکان
  • استخرها: استخر موج، استخر بزرگ، استخر کودک، استخر خانواده و لنگرگاه

علاوه بر استخرها و سرسره‌های متنوع در مجموعه پارک آبی دلفین، بازدیدکنندگان می‌توانند از سایر سرگرمی‌ها مانند زمین تنیس، استخر واترپلو، ‌والیبال ساحلی و حمام آفتاب نیز استفاده کنند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این پارک نیز تماشای نمایش دلفین‌ها و شیرهای دریایی است. حتی پس از مشاهده نمایش می‌توانید با دلفین‌ها شنا کنید و به همراه آن‌ها عکس بگیرید. این تجربه شگفت‌انگیز در هر پارکی برای شما فراهم نخواهد شد، پس حتما از آن استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های مجموعه نیز برای رفع نیازهای بازدیدکنندگان و رفع خستگی آن‌ها در پارک موجود هستند. شما می توانید با رزرو تور استانبول نوروز 1403 و تورهای سایر ایام سال با هزینه کم تری به استانبول سفر کنید.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از همه‌ی جاهای دیدنی ترکیه مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

امکانات تفریحی پارک آبی کلاب دلفین

امکانات تفریحی پارک آبی کلاب دلفین

آدرس و نحوه دسترسی به پارک آبی دلفین استانبول

پارک دلفین در غرب استانبول، منطقه باهچه شهیر، خیابان کمال پاشا واقع شده است. از آنجا که اغلب گردشگران ایرانی در هتل‌های اطراف میدان تکسیم و خیابان استقلال اقامت می‌کنند، نحوه دسترسی به پارک را از این دو منطقه بررسی خواهیم کرد.

اتوبوس یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای تردد در شهر استانبول است. برای اینکه خود را از میدان تکسیم به باهچه شهیر برسانید، باید از خطوط اتوبوس 76E و 76D استفاده کنید؛ البته سرویس‌های رایگان پارک دلفین از ساعت 8:30 تا 9:30 در ایستگاه‌های متعددی مانند میدان تکسیم در انتظار بازدیدکنندگان هستند تا آن‌ها را به مقصد برسانند.

ساعات بازدید و قیمت بلیط پارک آبی دلفین استانبول

قیمت بلیط پارک آبی دلفین استانبول برای سنین و جنسیت‌های مخنلف، متفاوت است. کودکان کمتر از پنج سال نیز می‌توانند با ارائه کارت شناسایی، بدون پرداخت هزینه وارد پارک شوند و از امکانات موجود استفاده کنند.

هزینه بلیط بانوان: 180 تا 200 لیر

هزینه بلیط آقایان: 200 تا 220 لیر

هزینه بلیط کودکان پنج تا 12 سال: 100 تا 110 لیر

این قیمت‌ها در سال جدید تغییر خواهند کرد. پیش از رفتن به پارک آبی دلفین، در ابتدا به سایت رسمی آن مراجعه کنید و از قیمت‌های جدید بلیط مطلع شوید.

آشنایی با شرایط و ضوابط ورود به پارک آبی دلفین

پیش از ورود به پارک آبی دلفین استانبول بهتر است با شرایط و قوانین آن آشنا شوید تا بدون هیچ دردسر از حضور در پارک لذت ببرید.

  • امکان کنسل کردن بلیط پارک وجود ندارد
  • استفاده از پوشک ضدآب برای کودکان زیر سه سال الزامی است
  • پوشش زنان در پارک آبی استانبول با مردان تفاوتی ندارد و باید همگی مایوی مناسب به تن داشته باشند
  • کودکان نباید بدون مراقب در فضای پارک و استخرها رها شوند
  • استفاده از برخی سرسره‌ها برای افراد توان‌یاب، بیماران قلبی، بانوان باردار و افرادی که ترس از آب و ارتفاع دارند، مناسب نیست
  • ورود هرگونه غذا، نوشیدنی و ظروف شیشه‌ای به پارک دلفین‌ها ممنوع است
  • همه افراد هنگام حضور در محیط پارک باید دمپایی داشته باشند
  • امکان استفاده از پول نقد در پارکینگ وجود ندارد
  • کلیه افراد پیش از ورود به استخرها باید دوش بگیرند

قوانین مربوط به هر بخش روی تابلوهای موجود داخل پارک آبی دلفین درج شده است؛ پیش از ورود بهتر است آن‌ها را مطالعه کنید.

شرایط و ضوابط ورود به پارک آبی دلفین

شرایط و ضوابط ورود به پارک آبی دلفین

بهترین زمان بازدید از پارک آبی استانبول

شهر استانبول در کلیه فصل‌های سال دیدنی است؛ اما در صورتی که برای تفریح در پارک‌های آبی قصد سفر به این شهر را دارید، باید بگوییم که پارک آبی دلفین فعالیت خود را از اردیبشهت ماه با گرم شدن هوا آغاز می‌کند و تا آخر تابستان ادامه می‌دهد؛ یعنی پارک آبی استانبول در پاییز و زمستان تعطیل است و امکان بازدید از آن وجود ندارد.

اگر از طرفداران پارک‌های آبی هستید و قصد سفر به استانبول را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای با عنوان 5 پارک آبی استانبول را بخوانید.

خرید تور استانبول از سایت الفبای سفر

در این مقاله، پارک آبی دلفین که بزرگ‌ترین پارک آبی استانبول است را به شما معرفی کردیم. اگر از تفریحات ساحلی خسته شده‌اید و به دنبال تنوع و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز هستید، کلاب دلفین، بهترین انتخاب است. شما می‌توانید در این پارک برای چند ساعت از هیاهوی دنیا دور باشید و لحظاتی شیرین و به‌یادماندنی برای خود رقم بزنید.

برای خرید تور استانبول همین حالا از طریق سایت اقدام کنید. بهترین تورها با قیمت مناسب و خدمات ایده‌آل را در آژانس مسافرتی الفبای سفر پیدا خواهید کرد. مطمئن باشید که با اولین خرید به مشتری دائمی ما تبدیل خواهید شد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt