پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 دی ، 1402

پارک آبی وایلد وادی دبی | قوانین + ساعت کار + بلیط

پارک آبی وایلد وادی دبی (wild wadi water park) از برترین پارک های آبی دنیا است که انواع تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز از ترن آبی تا سرسره های مرتفع در آن وجود دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

وجود پارک آبی در گرمای طاقت‌فرسای دبی، همچون یک موهبت الهی است. دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود و مجموعه‌ای از بهترین‌ها را در خود جای داده است.
پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark) از برترین نمونه‌های پارک آبی در دنیا است که نظیر آن را در پیشرفته‌ترین شهرها نیز پیدا نخواهید کرد.

انواع تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز، از ترن آبی تا سرسره‌ای به ارتفاع 32متر در این پارک وجود دارد. اگر می‌خواهید یک روز پرشور و مملو از هیجان را تجربه کنید، بازدید از وایلد وادی را در سفر به دبی از یاد نبرید.

در این مقاله، اطلاعات لازم درباره پارک وایلد وادی دبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهیم. با یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های آبی دنیا آشنا شوید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

تصویری از پارک آبی وایلد وادی دبی

تاریخچه پارک آبی وایلد وادی

پارک وایلد وادی، یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در سال 1999 در شهر دبی ساخته شد و در حال حاضر یکی از 10 پارک آبی برتر دنیا به شمار می‌رود. آوازه بازی‌ها و سرگرمی‌های آبی این مجوعه در کل دنیا پیچیده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

این پارک آبی توسط گروه بین‌المللی جمیرا احداث شد؛ به همین دلیل، افرادی که در یکی از هتل‌های جمیرا ساکن باشند، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به امکانات پارک آبی وایلد وادی دسترسی دارند. مجموعه جمیرا در زمینه ساخت هتل، خدمات گردشگری و رستوران‌های زنجیره‌ای فعال است و سهم قابل‌توجهی در پروژه‌های جذب گردشگر در دبی دارد.

از اقدامات منحصربه‌فرد و قابل تقدیر مجموعه وایلد وادی، باید به استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم‌های فیلتراسیون اشاره کرد. این سیستم‌ها در زمینه مدیریت آب و بازیافت بسیار مؤثر هستند و از آسیب به طبیعت جلوگیری می‌کنند.

بیش از 30 سرگرمی مختلف در وایلد وادی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به 17 سرسره، سه استخر، یک پارک و یک منطقه بازی برای کودکان اشاره کرد. تفریحاتی مانند موج‌سواری و حمام آفتاب نیز از سرگرمی‌های این مجموعه به شمار می‌روند. در ادامه، توضیحات بیشتری درباره امکانات و تفریحات پارک وایلد وادی به شما عزیزان ارائه می‌کنیم.

تفریحات پارک وایلد وادی دبی

هر قسمت از پارک وایلد وادی جذابیت خاص خود را دارد و باعث شگفتی گردشگران می‌شود. در این بخش، تعدادی از هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین امکانات این مجموعه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سرسره آبی برج سورج
  • ترن آبی مستر بلستر
  • استخر موج برکرز بی
  • استخر گردابی تنتروم الی

این استخرها و سرسره‌ها از مهیج‌ترین تفریح‌های موجود در وایلد وادی هستند که باعث ترشح آدرنالین در خون شما می‌شوند. البته باید بدانید که سرگرمی‌های مذکور فقط مناسب بزرگسالان هستند و برای کودکان طراحی نشده‌اند. بازی‌های کودکانه در قسمتی جداگانه قرار گرفته‌اند. مطمئن باشید که این پارک برای تمام سنین و سلیقه‌ها مناسب است و رضایت هر مراجعه‌کننده‌ای را جلب می‌کند.

تفریحات پارک وایلد وادی دبی

عکسی از سرسره‌های پارک وایلد وادی دبی

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی

اگر می‌خواهید در تور دبی به پارک وایلد وادی نیز سری بزنید، بهتر است از هزینه بلیط پارک وایلد وادی نیز مطلع باشید؛ زیرا بخشی از هزینه سفر به شمار می‌رود و باید برای آن برنامه‌ریزی کنید.

قیمت بلیط در این پارک بر اساس قد افراد تعیین می‌شود. اگر قد شما کوتاه‌تر از یک متر و 10سانتی‌متر باشد باید 260 درهم برای ورود به پارک پرداخت کنید؛ اما در صورتی که قدتان از این مقدار تجاوز کند، هزینه بلیط شما 310 درهم می‌شود.

به یاد داشته باشید که هزینه‌های ذکرشده فقط برای ورود به پارک هستند و سایر خدمات هزینه جداگانه‌ای دارند. برای مثال اگر به کمد وسایل نیاز داشته باشید یا حوله‌تان را فراموش کرده باشید، باید حدود 40 تا 80 درهم اضافه‌تر پرداخت کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بلیط پارک وایلد وادی دبی با تخفیف، خرید از سایت اصلی مجموعه است. اگر بلیط خود را از سایت تهیه کنید، 40 درهم تخفیف شامل حالتان خواهد شد.

کودکان کمتر از دو سال و افرادی که در هتل‌های جمیرا اقامت دارند، می‌توانند به صورت رایگان از امکانات پارک آبی وایلد وادی استفاده کنند و ملزم به پرداخت هزینه نیستند.

پارک وایلد وادی دبی کجاست؟

پارک وایلد وادی دبی در خیابان جمیرا دقیقاً مقابل برج‌العرب قرار گرفته است. برای دسترسی به این پارک می‌توانید از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. اگر خط قرمز مترو را سوار بشوید و در ایستگاه “Mall of Emirates” پیاده شوید، پس از 30 دقیقه پیاده‌روی به پارک وایلد وادی خواهید رسید.

با استفاده از اتوبوس 8 یا 81 نیز می‌توانید به ایستگاه اتوبوس مجموعه وایلد وادی بروید. اتوبوس و مترو در مقایسه با تاکسی، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند؛ اما تاکسی‌های دبی بسیار سریع هستند و شما را به هرکجا که بخواهید می‌رسانند.

موقعیت جغرافیایی پارک آبی وایلد وادی دبی روی نقشه گوگل

ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی دبی

شهر دبی آب و هوایی بسیار گرم و شرجی دارد؛ ازاین‌رو پارک وایلد وادی در کلیه روزهای سال از ساعت 10:00 تا 18:00 فعال است. پیش از مراجعه به این مجموعه، ساعت کاری آن را از طریق سایت رسمی وایلد وادی بررسی کنید؛ زیرا این پارک آبی در برخی مواقع، دوشنبه‌ها تعطیل است.

دبی تابستان‌های گرمی دارد و استفاده از پارک آبی در این فصل چندان توصیه نمی‌شود. بهترین زمان برای بازدید از وایلد وادی، از ماه نوامبر تا دسامبر است؛ زیرا گرمای هوا طاقت‌فرسا نیست.

قوانین پارک وایلد وادی دبی

برای بازدید از وایلد وادی باید به قوانین این مجموعه احترام بگذارید. در این بخش تعدادی از این قوانین که اغلب مربوط به پوشش در پارک آبی دبی هستند را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

  • در این پارک باید از لباس شنای مناسب استفاده کنید. استفاده از لباس زیر، لباس شنای بدن‌نما و لباس‌های معمولی در این پارک ممنوع است.
  • لباس شنا نباید دکمه، قفل یا زیپ داشته باشد؛ زیرا ممکن است هنگام انجام تفریحات آبی به شما و سایرین آسیب بزند.
  • هنگام شنا یا استفاده از سایر وسایل تفریحی نباید عینک طبی یا آفتابی به چشم داشته باشید.
  • در مجموعه آبی وایلد وادی نباید از جواهرات سنگین و بلند مانند گردنبند یا سرویس طلا استفاده کنید.
  • نوزادان باید از پوشک‌های ضدآب مخصوص استفاده کنند. این پوشک‌ها در فروشگاه مجموعه در دسترس هستند.
  • ورود هرگونه نوشیدنی (به غیر از یک بطری آب) و خوراکی به پارک وایلد وادی ممنوع است.

قوانین و مقررات پارک وایلد وادی دبی

عکسی از پارک آبی وایلد وادی دبی

تجربه سفری هیجان انگیز به دبی با تورهای الفبای سفر

در این مقاله به معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی پرداختیم و اطلاعاتی همچون ساعت کاری، هزینه بلیط، آدرس و نحوه دسترسی به این مجموعه را در اختیارتان گذاشتیم. با سفر به دبی و بازدید از این پارک، تجربه‌ای تازه کسب خواهید کرد؛ البته دبی شهر شگفتی‌ها است که با ورود به آن، با جذابیت‌های فراوانی روبه‌رو خواهید شد.

گردشگران ایرانی با پروازی دو ساعته می‌توانند خود را به دبی برسانند و از این شهر تماشایی بازدید کنند. شاید سفر به دبی کمی گران تمام شود؛ اما کوله‌باری از تجربه و حس و حال خوب برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر قصد سفر به دبی را دارید، همین حالا از طریق سایت الفبای سفر اقدام به خرید تور خارجی یا بلیط هواپیما به مقصد این شهر کنید. تورهای داخلی و خارجی الفبای سفر با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته‌اند.

سؤالات متداول:

1. پارک آبی وایلد وادی چه زمانی ساخته شد؟
این پارک در سال 1999 توسط گروه بین‌المللی جمیرا در دبی احداث شد.

2. قوانین پارک وایلد وادی دبی چه هستند؟
در این پارک باید از لباس‌های شنای مخصوص که دکمه و زیپ ندارند استفاده کنید؛ اما لباستان نباید بدن‌نما باشد. در این پارک، بردن هرگونه خوراکی و نوشیدنی به‌غیر از یک بطری آب معدنی ممنوع است. همچنین نباید زیورآلاتی مثل گردنبند یا گوشواره‌های بزرگ همراه خود داشته باشید؛ چون ممکن است موجب حادثه برای شما یا دیگران بشود.

3. پارک آبی وایلد وادی از چه ساعتی تا چه ساعتی کار می‌کند؟
این پارک در همه روزهای سال، از ساعت 10 تا 18 باز است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt