برج العرب دبی و حقایقی از مدرن ترین هتل دنیا در خلیج فارس

برج العرب دبی و حقایقی از مدرن ترین هتل دنیا در خلیج فارس

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

برج العرب دبی و حقایقی از مدرن ترین هتل دنیا در خلیج فارس

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

برج العرب کجاست؟

دبی شهر شگفتی ها است و یکی از این عجایب، برج العرب جمیرا ساختمانی بادبان شکل که به عنوان یکی از لوکس ترین هتل ها شناخته می شود و یکی از معدود هتل های 7 ستاره جهان است و بسیاری از مسافران تور دبی آرزوی حضور در این بنای مدرن دارند
این مکان در یک جزیره ساخته شده توسط انسان ایجاد شده است که با یک پل خصوصی به سرزمین اصلی متصل می شود ، شبح منحصر به فرد بادبان شکل چیزی فراتر از یک هتل خیره کننده است و نمادی از دبی مدرن است. این هتل لوکس دارای بزرگترین ناوگان جهانی رولز رویس، ناهار خوری عالی، سرویس باتلر، آی پاد طلای 24 عیار و یک صفحه هلی پد پشت بام است. اقامت در این هتل مجلل یا گذراندن یک شب در اینجا مسئله گران قیمتی نیست، اما ارزش برای یک تجربه بی نظیر را دارد در ادامه این بخش جذاب قصد داریم به تحلیل برج العرب بپردازیم.

داخل برج العرب چگونه است؟

برج العرب با یک تجربه فراموش نشدنی شروع می شود و شما می توانید بین بزرگترین ماشین جهان رولز رویس یا یک سرویس انتقال هلیکوپتر خصوصی با فرارهای لوکس یکی را انتخاب کنید. بازدیدکنندگانی که با هلی کوپتر وارد می شوند می توانند 10 دقیقه از بالا از شهر دبی دیدن کنند و سرانجام در بالگرد هتل در طبقه 28 هتل لوکس فرود بیایند. این یک تجربه به یاد ماندنی از لحظه ورود به اتاق خود است. 

داخل برج العرب

بخشی از فضای داخلی برج العرب

امکانات برج العرب

برج العرب جمیرا در مجموع دارای 202 سوئیت مجلل است و حریم خصوصی و تجملاتی را که شایسته هر تعطیلات است به مسافران ارائه می دهد. این هتل همچنین دارای یک سوئیت لوکس یک خوابه دو طبقه با مساحت حدود 170 متر مربع با پرده های کنترل از راه دور است که به مناظر چشمگیر خلیج فارس باز می شود. این مجموعه دارای ابزارهایی مانند رایانه iMac، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه عریض و حمام مستر با جکوزی در اندازه کامل و امکانات رفاهی در اندازه کامل است. برای یک خواب آرام، شما باید از بین 14 بالش مختلف، لحاف های Eiderdown، پارچه های نخی مصری زیبا و یک تختخواب فوق العاده لوکس و فوق العاده لاکچری، با توجه به خواسته خود، یکی را انتخاب کنید. مهمان نوازی این اقامت لوکس می تواند بی نظیر باشد. ویژگی های منحصر به فرد هتل پذیرایی خصوصی در هر طبقه، بارهای شخصی و غذاخوری در اتاق را شامل می شود. بعضی از اتاق های سطح بالا دارای کتابخانه، میز اسنوکر و آسانسور اختصاصی هستند.

هتل دارای دسترسی خصوصی به ساحل، دو استخر شنا با کابین خصوصی، پارک آبی با دسترسی رایگان برای مهمانان و اجاره اتومبیل لوکس برای مهمانانی مانند فراری و لامبورگینی است. باشگاه های تناسب اندام و امکانات اسپا گزینه های مختلفی را برای مهمانان در نظر گرفته اند. یک سرویس چارتر قایق تفریحی خصوصی در خلیج فارس برای مهمانان در دسترس است و همچنین می توانید برای یک تجربه سعادتمندانه یک درمانگر آبگرم اختصاصی را به همراه خود ببرید. در طبقه هجدهم ، یک باشگاه کودکان Sinbad’s و یک کتابخانه Diwania وجود دارد که دارای مراقبان حرفه ای است. پارک آبی وایلد وادی نیز متعلق به برج العرب است و یکی از چشمگیرترین پارک های آبی جهان است.

معماری برج العرب

سازه برج العرب در یک جزیره مصنوعی قرار گرفته است که 280 متر از ساحل جمیرا فاصله دارد. این جزیره با استفاده از پل منحنی به زمین اصلی متصل می شود. اگر سازه ساختمان را ببینید شبیه کشتی بادبان است. معمار برج العرب تام رایت  است. طراحی و ساخت توسط مهندس کانادایی ریک گریگوری مدیریت شد. ساخت و ساز اولیه در سال 1994 آغاز شد. این شامل دو بال است که به شکل V گسترش یافته و فضای بین آنها محصور در مرکز قرار دارد در ساختمانی است که به آسمان باز می شود. ساخت این ساختمان بسیار پیچیده است. در ابتدا مهندسان این کار را بسیار دشوار می دانستند اما با گذشت زمان مشکلات یکی یکی برطرف شد. آنها برای داشتن پایه ای ایمن 230 شمع بتونی به طول چهل متر به ماسه ها ریختند. مهندسان برای محافظت از پایه در برابر فرسایش ، لایه ای از سنگهای بزرگ با ساختار لانه زنبوری ایجاد کردند. این ساختمان شامل حدود 70،000 متر مکعب بتن و 9،000 تن فولاد است. اتاق ها به زیبایی تزئین شده اند. در کل 202 سوئیت اتاق خواب وجود دارد. قیمت اتاق ها با توجه به اندازه آن متفاوت است. حمام ها دارای الگوهای کاشی معرق هستند. رستوران معروف Al Munhata در 200 متری خلیج فارس واقع شده است که می توانید از آنجا کل دبی را مشاهده کنید. یکی دیگر از رستوران های ال ماهارا به دلیل داشتن آکواریوم آب دریا معروف است می توان گفت آکواریوم برج العرب که خیلی ها به دنبال آن هستند در اینجا قرار دارد.

برج العرب آکواریوم

رستوران و آکواریوم برج العرب

صلیب برج العرب

به طرز حیرت انگیزی تصادفی است (یا نه) که این ساختمان ممکن است بزرگترین صلیب مسیحی جهان باشد. سومین هتل بلند دنیا قرار است شبیه دکل یک کشتی باشد و اینطور است، اما اگر از زاویه دیگری به آن نگاه شود ، این سال را در ذهن شما ایجاد می کند که آیا این تصادفی است که این سازه دارای شکل صلیب است ، مشابه به نسبت آنچه در مسیحیت استفاده شده است.

طراح برج العرب، تام رایت، تحسین بسیاری از گروه های مسیحی را به دلیل ایجاد تصادفی (یا نه) یکی از برجسته ترین بناهای جهان به شکل صلیب رو به شرق، برای دستیابی به جلوه ای از "اولین تابش نور هر طلوع خورشید ابتدا بر روی صلیب می افتد ". بسیاری می گویند که تام رایتز امارات را "ترول" کرد، وی موفق شد یک نماد عظیم مسیحی در خاک مسلمانان ایجاد کند.
امارات متحده عربی موعظه های مذهبی را تبلیغ می کند، و بیش از 30 کلیسا در اطراف امارات متحده عربی وجود دارد ، با این حال ، هیچ یک از کلیساها مجاز به نمایش چنین تصویر عظیمی از صلیب نیستند. کنایه از ماجرا این است که برج العرب، از نظر فنی، بزرگترین صلیب مسیحی روی کره زمین است، صرف نظر از شرایطی که منجر به ایجاد آن شده است. برای آشنایی با همه جاهای دیدنی دبی مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

بخشی از برج العرب شبیه به صلیب

بخشی از سازه برج العرب شبیه به صلیب مسیحیان

ارتفاع برج العرب 

برج العرب با 321 متر ارتفاع از سطح دریا، بلندترین هتل تمام سوئیت در جهان است. این ساختمان به عنوان یکی از بلندترین ساختمانهای جهان و بلندترین سازه منفرد در یک جزیره مصنوعی، بلندتر از برج ایفل می باشد.

قیمت برج العرب

به ازای هرشب برای دو نفر مبلغی معادل 1297 یورو هزینه دارد.

چگونه می توان به برج العرب رسید؟

فاصله برج العرب با ساحل ساحل جمیرا در جزیره پالم حدود 280 متر است. با ماشین 15 دقیقه با دیره یا منطقه دبی فاصله دارید یا می توانید با یک مترو به این اقامت لوکس بروید.

بهترین زمان برای بازدید از برج العرب

بهترین زمان سفر به دبی بین ماه های نوامبر و مارس است. کسانی که به دنبال اقامت در اینجا نیستند می توانند در تمام روزها بین ساعت 12:00 تا 18:00 از این مکان لوکس دیدن کنند.

ماشین های مقابل برج العرب

ماشین های لاکچری مقابل برج العرب

کلام آخر

قطعاً برج العرب بعد جدیدی به دبی داده است. میلیون ها نفر در سراسر جهان برای دیدن این خلق زیبا به دبی می آیند. در سالهای گذشته دبی به شدت به عنوان مکانی برای بازدید گردشگران ظاهر شده است. برج العرب خود آفرینش جادویی مهندسان امروز است. این کار به استفاده گسترده از فناوری با کارگران ماهر نیاز داشت. اگر می خواهید به بهشت ​​روی زمین بروید ، برج العرب انتخاب درستی است.

سوالات متداول

صاحب برج العرب کیست؟

برج العرب توسط جمیرا گروه ، شرکت مهمان نوازی جهانی لوکس و یکی از اعضای دبی هولدینگ اداره می شود.

چه چیز خاصی در مورد برج العرب وجود دارد؟

گفته می شود که هتل برج العرب یا "برج اعراب" تنها هتل 7 ستاره جهان است و در حال حاضر سومین هتل بلند در جهان است.

فاصله برج العرب جمیرا از مرکز دبی چقدر است؟

فاصله برج العرب جمیرا با مرکز دبی 6.2 مایل است.

نام معمار برج العرب چیست؟

تام رایت معمار اصلی این هتل بوده است

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt