اعمال محدودیت های جدید در پروازهای خوزستان

اعمال محدودیت های جدید در پروازهای خوزستان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 16 اسفند ، 1399

اعمال محدودیت های جدید در پروازهای خوزستان

با اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری محدودیت های جدیدی در پروازهای مبدا و مقصد به استان خوزستان اعمال شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با اعلام محمد حسن ذبیخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در خوزستان محدودیت های جدیدی برای فرودگاه این استان و سایر شهرستان های آن از جمله اهواز، آبادان، ماهشهر، دزفول و آغاجاری اعمال شده، به این صورت پروازهای هرکدام به یک سوم کاهش یافته است.

وی افزود تمامی مسافرانی که قصد سفر از مبدا و مقصد استان خوزستان را دارند میبایست از حداکثر 72 ساعت مانده به پرواز اقدام به ارائه جواب منفی تست PCR کنند. 

اطلاعیه پرواز قشم ایر برای پروازهای خوزستان

ایرلاین قشم ایر در اطلاعیه ای اعلام کرد که مسافران برای سفر به مبدا و مقصد شهرهای مذکور ملزم به ارائه جواب منفی تست کرونا حداکثر 96 ساعت قبل از پرواز هستند. 

ممنوعیت پرواز از 32 کشور به ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز ادامه داد: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی به ایران مسافران مستقیم و غیرمستقیم به مقصد ایران که در طول حداکثر دو هفته قبل از سفر، بیش از چهار ساعت را در یکی از کشورهای زیر اقامت داشتند را تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به خاک ایران ندارند.

انگلستان، آفریقای جنوبی، آنگولا، آرژانتین، بولیوی، بوتساوانا، برزیل، بوروندی، کیپ ورد، شیلی، کلمبیا، جمهوری دموکراتیک کنگو، اکوادور، اسواتینی، گینه فرانسوی، لسوتو، گویان، مالاوی، موریتانی، موزامبیک، نامیبیا، پاناما، پاراگوئه، پرو، رواندا، سیشل، سورینام، تانزانیا، اوروگوئه، ونزوئلا، زامبیا، زیمبابوه نام 32 کشوری است که مسافران آن ها مشمول این قانون می شوند.

وی افزود: کلیه افرادی که قصد سفر به ایران را دارند، ملزم به ارائه گواهی تست مولکولی( RT-PCR ) منفی از نظر کووید ۱۹ با مدت اعتبار حداکثر ۹۶ ساعت از آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت کشور مبدا به زبان انگلیسی یا مورد تایید کنسولگری، پیش از سوار شدن به هواپیما در فرودگاه مبدا هستند و هزینه تست مولکولی( RT-PCR ) بر عهده مسافر است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt