مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 اردیبهشت ، 1402

مرکز خرید فروم استانبول + عکس و آدرس

مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul) یکی از مشهورترین مراکز خرید لوکس ترکیه است که امکانات تفریحی و رفاهی متعددی نیز در کنار اجناس با کیفیت ارائه می دهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مراکز خرید استانبول شهرت جهانی دارند. بسیاری از افراد از جمله ایرانیان به منظور خرید به ترکیه سفر می‌کنند؛ زیرا انواع برندهای معتبر دنیا در پاساژهای استانبول شعبه دارند و شما می‌توانید اجناس باکیفیت و اصل را از این مکان‌ها خریداری کنید. مرکز خرید فروم استانبول (Forum Istanbul) یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید اروپا و آسیا به شمار می‌رود. این مکان نه تنها یک مرکز خرید عالی و مجهز است، بلکه امکانات تفریحی و رفاهی متعددی نیز دارد. در سفر به استانبول حتما از فروم بازدید کنید.

در این مقاله توضیحات مفید و کاربردی درباره مرکز خرید فروم استانبول ارائه می‌کنیم. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که خرید کردن از پاساژهای رنگارنگ و لوکس استانبول را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

نمایی از مرکز خرید فروم استانبول

نمایی از مرکز خرید فروم استانبول

آشنایی با فروم؛ یکی از بهترین مراکز خرید استانبول

مرکز خرید فروم، یکی از 10 مرکز خرید برتر استانبول، در سال 2009 افتتاح شد. این مکان با مساحتی حدود 495هزار مترمربع، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ترکیه و اروپا شناخته می‌شود. شما می‌توانید انواع پوشاک، کیف، کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و لوازم ورزشی برندهای مطرح دنیا را در فروشگاه‌های این مجموعه پیدا کنید.

فروم استانبول در مجموع 7 طبقه و 286 فروشگاه دارد که بیشتر فروشگاه‌ها در طبقه‌های همکف و اول ساخته شده‌اند. در معماری این مجموعه المان‌های سنتی و رنگ‌های دریایی به کار رفته‌اند. گنبد شیشه‌ای زیبا و راه‌روهای عریض و وسیع مرکز خرید فروم نیز زیبایی این مکان را دوچندان کرده‌اند. حتی اگر قصد خرید ندارید نیز می‌توانید برای استفاده از امکانات تفریحی به فروم مراجعه کنید. تونل دریایی سی لایف، شهربازی، سینما و سالن بولینگ از جمله امکانات تفریحی بسیار جذاب این مرکز خرید هستند. شما می توانید در تور استانبول از این مرکز خرید دیدن کنید.

فضای داخلی مرکز خرید فروم استانبول

فضای داخلی مرکز خرید فروم استانبول

برندهای موجود در فروشگاه‌های مرکز خرید فروم

اغلب برندهای لوکس و مشهور جهانی در مرکز خرید فروم استانبول شعبه دارند. شما می‌توانید هرآنچه می‌خواهید را در فروشگاه‌های این مجموعه پیدا کنید. در ادامه با برخی از مشهورترین این برندها آشنا خواهید شد.

برندهای پوشاک بانوان و آقایان: کوتون، منگو، برشکا، دفاکتو، ماوی، پیر کاردین، پول اند بر، کولینز، زارا، لیوایز، ال سی وایکیکی، نت ورک، حاتم اوغلو، آکسو

برندهای پوشاک کودک و بانوان باردار: بنتون، مینی پیکو، پولو کیدز، بی اند جی استور، پانچو، چیکو، ای ببک، ویکو

برندهای کیف و کفش: بامبی، فلو، کمال تانجا، اکو، اسکچرز، اله، دری مد، دایکمن

برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی: ایوروشه، فلورمار، گلدن رز، مک، رزمن، بادی شاپ، دی اند پی پارفوم،‌گراتیس

برندهای زیورآلات و اکسسوری: سوارووسکی، آلتین باش، آتاسای، پاندورا، چاپکا، بلو دایموند، زن دایموند

برندهای ساعت و عینک آفتابی: سواچ، کنیالی ساعت، ساعت اند ساعت، اپمار اپتیک، گز گروپ اپتیک

برندهای پوشاک و لوازم ورزشی: نایکی، پوما، هامل، اسپورتیو، کارتال یوواسی، آدیداس، اینتر اسپورت، دکلون، جی اس استور

برندهای لوازم و اکسسوری منزل: چیلک، کاراجا هوم، انگلیش هوم، ایکیا، اوز دیلک، مادام کوکو، انزا هوم، کورکماز، یاتاش

برندهای لوازم الکترونیکی: ال جی، بوش، سامسونگ، زیمنس، تکنوسا، دایسون، وستل، آرچلیک، کسپر

برندهای اسباب بازی: جوکر تویز، تویز شاپ، تویز آن، مینیسو، یویوسو

علاوه بر این فروشگاه‌ها، سه فروشگاه بزرگ برای خرید انواع میوه، مواد غذایی و همچنین مبلمان، کابینت، لوازم آشپزخانه، پارکت، کاغذ دیواری و بسیاری موارد دیگر در مرکز خرید فروم آماده خدمات‌رسانی به مشتریان هستند. فروم یک مرکز خرید همه چیز تمام است که شما می‌توانید کلیه مایحتاج ضروری و غیرضروری خود را از آن خریداری کنید؛ همچنین شرکت‌های مخابراتی ترکسل، ودافون و ترک تلکام نیز در فروم شعبه دارند.

فروشگاه‌های مرکز خرید فروم

فروشگاه‌های مرکز خرید فروم

امکانات رفاهی و تفریحی در مرکز خرید Forum

مرکز خرید فروم فقط یک مکان برای خرید نیست، بلکه امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری نیز دارد. در این بخش تعدادی از این امکانات را به شما معرفی می‌کنیم.

  • امکانات تفریحی: آکواریوم و تونل دریایی سی لایف، ژوراسیک لند، لگو لند دیسکاوری سنتر، جوی پارک، فان لب، شهربازی احتاپوس، سینماکسیموم، سالن بولینگ
  • امکانات رفاهی: اتاق مراقبت از نوزاد، داروخانه، صرافی، کمد امانات، کارواش، خیاطی، آٰرایشگاه، ایستگاه کمک‌های اولیه، اینترنت رایگان، مچ‌بند ردیابی کودک، خشکشویی، تلفن عمومی، بخش اشیای گمشده، نمازخانه، تاکسی‌های مخصوص با عنوان فروم تاکسی، پارکینگ با ظرفیت بیش از 5هزار خودرو

این مجموعه شامل ده‌ها کافه، رستوران، فوت کورد و فست فود است که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می‌کنند. شما می‌توانید به همراه خانواده و فرزندان در تور ترکیه به مرکز خرید فروم مراجعه کنید و در کنار خرید کردن، به تفریح و شادی نیز بپردازید.

ساعات کاری مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم همه روزه از ساعت 10:00 تا 22:00 باز است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید، تفریح و گردش به آن مراجعه کنند. اغلب گردشگران برای خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم ورزشی این مرکز خرید را انتخاب می‌کنند؛ همچنین پاساژ فروم یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید سوغاتی است.

اغلب اجناس موجود در پاساژ فروم لوکس هستند و در نتیجه قیمت پایینی ندارند. اگر در زمان حراج به این پاساژ مراجعه کنید، خریدی اقتصادی خواهید داشت. اغلب برندها در زمان رونمایی از کالکشن جدید، حراج می‌زنند. معمولا ماه‌های تیر، مرداد، دی، بهمن و اسفند، با حراج‌های فصلی بسیاری در پاساژهای استانبول مواجه خواهید شد.

نحوه رفتن به مرکز خرید فروم استانبول با مترو و اتوبوس

مرکز خرید فروم استانبول در منطقه بایرام پاشا، محله کوجاتپه، خیابان پاشا واقع شده است. به دلیل این که بسیاری از گردشگران در هتل‌های اطراف تکسیم و خیابان استقلال اقامت دارند؛ نحوه رفتن به مرکز خرید فروم استانبول را از میدان تکسیم شرح خواهیم داد. این مرکز خرید کمتر از 14 کلیومتر با میدان تکسیم فاصله دارد.

برای دسترسی به مرکز خرید فروم می‌توانید از وسایل نقلیه همچون تاکسی و مترو استفاده کنید؛ البته تاکسی‌های استانبول قیمت بالایی دارند و چندان مقرون‌به‌صرفه نیستند؛ ازاین‌رو مترو بهترین گزینه است. در میدان تکسیم سوار مترو‌های خط M2 شوید و سپس در ایستگاه ینی کاپی از قطار پیاده شوید. در نزدیکی ایستگاه ینی کاپی سوار اتوبوس‌های خط M1A شوید و در ایستگاه کجاتپه از اتوبوس پیاده شوید. بعد از کمتر از پنج دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید فروم می‌رسید.

رفتن به مرکز خرید فروم استانبول با مترو

رفتن به مرکز خرید فروم استانبول با مترو

بهترین هتل نزدیک مرکز خرید فروم استانبول

هتل‌های بسیاری در نزدیکی مرکز خرید فروم قرار دارند که شما می‌توانید در مدت زمان حضور در استانبول، داخل آن‌ها اقامت کنید. انتخاب بهترین هتل نزدیک مرکز خرید فروم استانبول کمی دشوار است؛ ازاین‌رو تعدادی از هتل‌های پرطرفدار و مناسب را به شما معرفی می‌کنیم. هتل لیونل، هتل گرند اس، هتل ویندسور و هتل تایتانیک بیزنس گلدن هورن از هتل‌های برجسته استانبول هستند که همگی در فاصل کمتر از دو کیلومتری مرکز خرید فروم قرار گرفته‌اند.

با تورهای الفبای سفر، بهترین‌ها را تجربه کنید!

در این مقاله به معرفی مرکز خرید فروم استانبول پرداختیم و اطلاعاتی درباره آدرس و نحوه دسترسی، ساعات کاری و امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز در اختیارتان گذاشتیم. در سفر به استانبول، مراجعه به این پاساژ وسیع و همه چیز تمام را فراموش نکنید. هرآنچه بخواهید را در فروم استانبول پیدا خواهید کرد.

مجموعه آژانس مسافرتی الفبای سفر همواره در تلاش است تا بهترین خدمات گردشگری را به مسافران خود عرضه کند. برای خرید تور داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، از طریق همین سایت اقدام کنید. مطمئن باشید با یک بار استفاده از خدمات این مجموعه به مشتری دائمی الفبای سفر تبدیل خواهید شد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt