پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 اسفند ، 1402

پارک آبی آکوا مارین استانبول + قیمت بلیط و عکس

پارک آبی آکوا مارین یکی از بهترین پارک های آبی استانبول است که تفریحات هیجان‌انگیز زیادی در آن وجود دارد. در این مقاله به توضیح کامل این پارک آبی می‌پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

شاید فکر کنید که استانبول یک شهر ساحلی است و دیگر نیازی به پارک آبی ندارد؛ اما نکته جالب اینجا است که پارک‌های آبی استانبول شهرت جهانی دارند و سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح به آن‌ها مراجعه می کنند. پارک آکوامارین یکی از بهترین مجموعه‌های آبی استانبول است که تفریحات هیجان‌انگیز بسیاری در آن وجود دارند. اگر از سرگرمی‌های ساحلی خسته شده‌ و به دنبال هیجان و نشاط هستید، بازدید از آکوامارین را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در این مقاله به توضیح کامل درباره پارک آبی آکوا مارین استانبول می‌پردازیم و نکاتی مانند آدرس، نحوه دسترسی، نوع سرگرمی‌های موجود در پارک و قیمت بلیط آن را بررسی می‌کنیم. اگر اهل تفریحات آبی هستید و می‌خواهید کمی آدرنالین به بدن خود تزریق کنید، بازدید از آکوامارین را در برنامه‌های خود قرار دهید. همراه ما باشید تا در ادامه اطلاعات مفیدی درباره این پارک آبی در اختیارتان بگذاریم.

نمایی از پارک آبی آکوا مارین استانبول

نمایی از پارک آبی آکوا مارین استانبول

آشنایی با پارک آکوامارین استانبول

پارک آبی آکوامارین با مساحتی حدود 15هزار مترمربع در اواسط سال 1999 در بخش اروپایی استانبول احداث شد. آکوامارین شاید بهترین پارک آبی استانبول نباشد؛ اما در لیست بهترین‌ها قرار دارد و لحظات بسیار شیرین و مهیجی را برای بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول رقم می‌زد.

این پارک در سواحل جنوبی استانبول و در حاشیه دریای مرمره قرار گرفته و روزانه گنجایش بیش از 3هزار نفر را دارد. انواع سرسره‌ها، استخرها و تفریحات آبی هیجان‌انگیز موجود در آکوا مارین، برای ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کنند. با ما همراه باشید تا در بخش بعدی امکانات موجود در پارک را به شما معرفی کنیم.

سرسره های پارک آبی آکوا مارین استانبول

سرسره های پارک آبی آکوا مارین استانبول

چه امکاناتی در پارک آکوامارین وجود دارد؟

امکانات تفریحی موجود در پارک آبی آکوامارین بسیار هیجان‌انگیز و جذاب هستند. سرسره‌ها و استخرهای موجود در این مجموعه مناسب همه سنین طراحی شده‌اند و امنیت بالایی دارند؛ ازاین‌رو جای هیچ نگرانی نیست. در ادامه با تعدادی از تفریحات مهیج مجموعه آبی آکوامارین آشنا می‌شوید.

  • سرسره‌های آکوا مارین: کامیکازه، سرسره بلند، چاله سیاه
  • استخرهای آکوا مارین: استخر المپیک، استخر موج، استخر کودکان
  • سایر بازی‌ها و امکانات تفریحی آکوا مارین: رفتینگ، انیمیشن، بازی‌های دریایی، حمام آفتاب، سقوط آزاد، رودخانه دیوانه

در کنار استخرها اغلب موسیقی زنده پخش می‌شود و شور و حال تازه‌ای به فضا می‌بخشد. رستوران‌ها و بوفه‌های خوراکی نیز در این مجموعه آبی فعال هستند و بازدیدکنندگان می‌توانند از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه و خنک استفاده کنند. با مراجعه به پارک آبی آکوا مارین، حدود 2 تا 3 ساعت غرق در لذت و هیجان خواهید شد.

امکاناتی پارک آکوامارین استانبول

امکاناتی پارک آکوامارین استانبول

آدرس پارک آبی آکوا مارین استانبول + نحوه دسترسی

پارک آکوامارین در منطقه اروپایی بویوک چکمجه، خیابان کوماندو واقع شده است. استانبول یکی از شهرهای بزرگ و مدرن دنیا به شمار می‌رود و از لحاظ سرویس حمل‌ونقل در وضعیت مطلوبی قرار دارد. برای رسیدن به آکوامارین می‌توانید از سرویس‌های رایگان این مجموعه استفاده کنید. این سرویس‌ها در ساعت‌های مشخص در چندین مکان پر رفت‌وآمد شهر حاضر می‌شوند تا علاقه‌مندان را به پارک آبی برسانند.

این پارک در خارج از شهر و در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار دارد؛ ازاین رو باید برای رسیدن به آن از تاکسی دربستی استفاده کنید؛ زیرا اتوبوس و مترو در این ناحیه در دسترس نیستند.

قیمت بلیط پارک آبی آکوا مارین استانبول

قیمت بلیط پارک آبی آکوا مارین استانبول برای سنین و جنسیت‌های مختلف متفاوت است؛ همچنین مراجعه‌کنندگان در روزهای آخر هفته باید مبلغ بیشتری برای ورود به پارک پرداخت کنند.

  • قیمت بلیط پارک آکوا مارین برای بانوان: 60 تا 70 لیر
  • قیمت بلیط پارک آکوا مارین برای آقایان: 70 تا 80 لیر
  • قیمت بلیط پارک آکوا مارین برای کودکان 5 تا 12 سال: 35 تا 45 لیر

استفاده از امکانات پارک آبی آکوامارین برای کودکان کمتر از 5 سال کاملا رایگان است. برای تهیه بلیط می‌توانید از طریق باجه‌های موجود در محل پارک اقدام کنید یا به صورت آنلاین و از طریق سایت اصلی مجموعه این کار را انجام دهید.

اگر از طرفداران پارک‌های آبی هستید و قصد سفر به استانبول را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای با عنوان 5 پارک آبی استانبول را بخوانید.

تفریحات پارک آبی آکوا مارین استانبول

تفریحات پارک آبی آکوا مارین استانبول

ساعات کاری پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین همه روزه از ساعت 10:00 تا 18:00 باز است؛ البته برخی مواقع با توجه به تغییر فصل، ساعت بازگشایی و تعطیلی این مجموعه نیز تغییر می‌کند. پیش از مراجعه حتما سایت اصلی مجموعه را بررسی کنید.

این پارک آبی یک فضای رو باز است و زمان فعالیت آن کاملا به شرایط آب و هوایی بستگی دارد؛ ازاین‌رو پارک آبی استانبول در زمستان تعطیل است و معمولا از اردیبهشت تا شهریور فعالیت می‌کند.

سفری شاد و مفرح به استانبول، با تورهای الفبای سفر

در این مقاله به معرفی پارک آبی آکوامارین، یکی از بهترین پارک‌های آبی استانبول پرداختیم. اگر اهل هیجان هستید و از تفریحات معمول ساحلی خسته شده‌اید، در سفر به ترکیه حتما از این مجموعه‌های آبی دیدن کنید و روزی پر از شادی و نشاط را برای خود رقم بزنید.

استانبول یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگان ایرانی است و سالانه تعداد قابل‌توجهی از ایرانیان برای تفریح و گردش به این شهر سفر می‌کنند. پارک‌های آبی این شهر تجربه‌ای تازه و بی‌نظیر در اختیار شما می‌گذارند که نباید آن را از دست دهید. اگر تا به حال به استانبول سفر نکرده‌اید یا در طول سفر از پارک‌های آبی آن دیدن نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا تور استانبول را از سایت آژانس هواپیمایی الفبای سفر خریداری کنید. بهترین تورهای داخلی و خارجی با قیمت مناسب در انتظار شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اصلی سایت شوید یا با کارشناسان حاضر در مجموعه تماس بگیرید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt