موزه توهمات  در دبی افتتاح شد

موزه توهمات در دبی افتتاح شد

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 آذر ، 1402

موزه توهمات در دبی افتتاح شد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

موزه ای به نام موزه توهمات که بارها نیز در کشورهای دیگر برگزار شده بود این بار در دبی در تاریخ 21 شهریور افتتاح می گردد. موزه ای متفاوت و خاص که برای هر توریستی جذاب است. همراه با الفبای سفر با این موزه بیشتر آشنا شوید.

موزه توهمات دبی متفاوت و خاص 

موزه توهمات دبی که در 12 سپتامبر افتتاح می شود، به جاذبه های توریستی دبی افزوده خواهد شد. گردشگران و شهروندان این شهر در این موز به چرخه گردون گیج کننده ای وارد خواهند شد تا تجربه ای متفاوت کسب کنند.
بر اساس گزارشات خلیج تایمز، این موزه که در نزدیکی خور دبی (Dubai Creek) در قسمت توسعه ال سیف (Al Seef) ) قرار است افتتاح گردد، بزرگ‌ترین مجموعه خطاهای دید (توهمات نوری) در بین موزه توهمات جهانی و خانه ۸۰ نمایشگاه در همه اندازه‌ها و ابعاد مختلف است. درتور دبی خرداد 98 از این موزه جذاب بازدید کنید. دبی شهری با شگفتی‌های بسیار است. برای آشنایی با همه جاهای دیدنی دبی مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

موزه توهمات دبی-الفبای سفر

 این موزه اولین بار در سال 2015 در پایتخت کرواسی، زاگرب افتتاح شد که تا به امروز در کشورهای دیگری مانند عمان، آلمان، اتریش، مالزی و... نیز برگزار شده است. در پی این گزارش، واروارا اسویکیوا (Varvara Svischeva)، مدیر موزه توهمات دبی اعلام کرد که نمایشگاه‌های موزه توهمات دبی با دقت و وسواس بسیاری انتخاب شده‌اند تا در نهایت جذابیت برای توریستها و بازدیدکنندگان باشند.( می توانید با چند تفریح لوکس و دیوانه کننده دبی نیز آشنا شوید).

اسویکیوا همچنین ادامه داد که مغز انسان یک ابر کامپیوتر فوق العاده است که از راه جمع‌آوری اطلاعات از حواس پنج‌گانه، واقعیتها را در یک فرآیند با جزئیات بسیار استادانه درک و تفسیر می‌کند. ذهن در طی مواجه شدن با وهم و خیالات، با ترکیب بعضی از جزئیات و حذف برخی از آن‌ها، یک تجربه حسی به وجود می آورد که منطق را با چالش رو به رو می کند. دیدن عکس العمل جهانی مردم نسبت به نمایشگاه‌های موزه توهمات، باورنکردنی است که در همه دنیا نیز یکسان است.

قسمتها و فراینده کامل این موزه پس از افتتاح رو نمایی خواهد شد، اما این موزه یک تونل گردابه‌ای با سیلندر چرخان دارد که ذهن انسان را به شکلی فریب می‌دهد که تصور می‌کنید زمین زیر پایتان در حال حرکت کردن است. اتاق ایمز (Ames Room) نیز برای میهمانان این امکان را می دهد که با توجه به موقعیت‌شان، خودشان را در اندازه‌های متفاوتی مشاهده کنند.هزینه بلیط این موزه برای بزرگسالان، ۸۰ درهم  و برای کودکان ۶۰ درهم می باشد.



موزه توهمات دبی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt