بهترین تفریحات دبی در شروع ژانویه و تعطیلات کریسمس

بهترین تفریحات دبی در شروع ژانویه و تعطیلات کریسمس

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 آذر ، 1398

بهترین تفریحات دبی در ژانویه و تعطیلات کریسمس

توجه به اینکه دبی در ژانویه که مصادف با تعطیلات کریسمس می باشد، هوای تقریبا 25 تا 30 درجه سانتی گرادی دارد، اما شرایط برای گذراندن تعطیلات کریسمس برای هر سلیقه ای فراهم است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

در تعطیلات کریسمس برخی افراد به دنبال تفریح در جاذبه های گردشگری دبی یا رفتن به تئاترهای مختلف دبی می باشند، اما افرادی نیز دوست دارند تعطیلات کریسمس خود را در برف و با اسکی کردن یا نوشیدن یک شکلات داغ سپری کنند. با توجه به اینکه دبی در ابتدای ماه ژانویه که مصادف با تعطیلات کریسمس می باشد، هوای تقریبا 25 تا 30 درجه سانتی گرادی دارد، اما شرایط برای گذراندن تعطیلات کریسمس برای هر سلیقه ای فراهم است. یعنی شما هم می توانید کریسمس را با اسکی کردن و در برف ها، آن هم در دبی، جشن بگیرید و هم می توانید در بهترین تئاترها و نمایش های آن حضور داشته باشید. برای آگاهی از بهترین تفریحات دبی در ژانویه و تعطیلات کریسمس با ما همراه باشید.

درخت کاج کریسمس و برج العرب

برف بازی در هوای بیابانی دبی!

در پالم جمیرا دبی یک بخش برای فستیوال ها وجود دارد که دارای یک منطقه برفی برای کودکان بیش از سه سال است. همچنین برخی وسایل تفریح و سرگرمی دیگر به همراه یک بازار در این قسمت می باشد که گردش جذابی را برای شما رقم خواهند زد.

کودکان در حال برف بازی در مجموعه پارک برفی کودکان پالم جمیرا

ناهار کریسمس را در دهکده ایرلندی میل کنید

تنها چیزی که در دهکده ایرلندی وجود دارد و باعث می شود جشن کریسمس را حس کنیم، ارائه یک کباب سنتی در 12 روز آخر ژانویه و روزهای منتهی به کریسمس و همچنین چراغ هایی که در این دهکده روشن می شوند، می باشد. در باغ دهکده ایرلندی بنشینید و لذیذترین غذای جشن کریسمس را میل کنید.

گردشگران در حال صرف غذا در دهکده ایرلندی دبی

مسابقات شترها در روزهای آخر دسامبر

در شروع ژانویه می توانید تمرینات کامل مسابقه شترها در جاده دبی - العین و نزدیکی ورزشگاه هفت قرار دارد را مشاهده کنید. تاریخ برگزاری این مسابقات را طبق تقویم دبی بررسی کنید و آن را جزئی از برنامه تعطیلات کریسمس خود قرار دهید.

مسابقه شترها دبی

آتش بازیهای کریسمس را از دست ندهید

در روز آخر هر یک از هفته های ماه دسامبر و در طول مدت زمان جشنواره خرید دبی (که در آخر ژانویه به پایان می رسد) آتش بازی وجود خواهد داشت، با این حال در دبی لازم نیست تا 31 دسامبر منتظر بمانید تا آسمان شب با آتش بازی های کریسمس روشن شود.

هتل آتلانتیس و آتش بازی های کریسمس در اطراف آن

به کنسرت کریسمس در اپرا دبی بروید

اگر موسیقی کریسمس بیشتر از هرچیزی برای شما جذاب است، اپرای دبی میزبان گردشگران تور دبی کریسمس 2020 با کنسرت های موسیقی جشنواره سالانه خود می باشد. این اجراها در صبح، ظهر و عصر همراه با جشن ها و بسیاری از فعالیت های شاد دیگر فرصتی برای گذراندن بهترین تعطیلات ژانویه در دبی است.

سالن اپرای دبی

در گرمای دبی اسکی کنید

اگر می خواهید سرمای واقعی کریسمس را حس کنید، به اسکی دبی در امارات مال بروید. در اینجا برای شما، خانواده و دوستانتان فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانید تعطیلات ژانویه خود را با تفریحات برفی مانند اسکی، اسنوبورد یا حتی بازی در پارک برفی و دیدن پنگوئن ها بگذرانید. برای گرم شدن در اسکی دبی به کافه این مجموعه بروید و با نوشیدن یک شکلات داغ لذتتان را دوبرابر کنید.

مجموعه اسکی دبی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt