برگزاری نمایشگاه کمپینگ در دبی

برگزاری نمایشگاه کمپینگ در دبی

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 آبان ، 1398

برگزاری نمایشگاه کمپینگ در دبی

نمایشگاه Adventure & Camping 2019 در محل اکسپو الحید و با پشتیبانی سازمان Expo Center Sharjah، از 26 تا 30 نوامبر 2019 برگزار می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

یکی از بهترین نقاط کمپینگ در شارجه و امارات، میزبان اولین و تنها نمایشگاه ماجراجویی و کمپینگ در فضای باز ماه نوامبر می باشد. نمایشگاه Adventure & Camping 2019 در محل اکسپو الحید و با پشتیبانی سازمان Expo Center Sharjah،  از 26 تا 30 نوامبر 2019 برگزار می شود. امارات متحده عربی برخی از مکان های باورنکردنی را که می توانید شب را در زیر ستاره ها بگذرانید و در بیرون از منزل لذت ببرید را در خود جای داده است.

ابزار و وسایل کمپینگ در بیابان و شب

صحبت های محمد آل میدفا در مورد نمایشگاه کمپینگ دبی

سیف محمد آل میدفا، مدیر عامل شرکت Expo Center Sharjah گفت: ساکنان و گردشگران تور دبی در اینجا با مناظر خیره کننده بیابانی، وادی های بکر، ماسه های طلایی بیابان ها، ستارگان و ماه سفر لذت بخش تری را خواهند داشت.
وی افزود: اگرچه هتل های دبی و جاذبه های گردشگری دبی بهترین امکانات در جهان را دارند، اما اردوگاه ها و فعالیت های ماجراجویی بسیار هیجان انگیز تر از راحتی هایی است که توسط تجملات پنج و هفت ستاره ارائه می شود.

بیابان های دبی

گردش در دبی با 15 دقیقه مطالعه!

نمایشگاه ماجراجویی و کمپینگ 2019 شامل بخش های مختلفی برای یک کمپینگ فوق العاده خواهد بود. در این نمایشگاه کلیه اشکال کمپینگ و فعالیتهای فضای باز، اقامت در بیابان ها، کمپینگ های ماجراجویی در تپه های شنی، سافاری کوهستان، قایق رانی، ماهیگیری و حتی تهیه کیت های فضای باز برای حیوانات خانگی گردشگران ارائه می شود.
این فستیوال و نمایشگاه از کیسه های خواب و کفش های پیاده روی و وسایل پخت و پز گرفته تا وسایل کامل کمپینگ و کلیه وسایل لازم را برای افراد مختلف ارائه می دهد تا از فضای بیرون از منزل لذت ببرند.

فردی در روی تپه های شنی در بیابان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt