جشن کریسمس و آغاز ژانویه در بهترین شهرهای جهان

جشن کریسمس و آغاز ژانویه در بهترین شهرهای جهان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 بهمن ، 1402

جشن کریسمس و آغاز ژانویه در بهترین شهرهای جهان

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

فصل جشن کریسمس در گوشه و کنار جهان وجود دارد، اما دو شهر در کشورهای ترکیه و امارات متحده هستند که برای جشن کریسمس بی نظیرند. استانبول و دبی، شهرهایی هستند که این جشنواره را با شادابی و لذت تمام برگزار می کنند. به محض ورود پرواز خود در امارات و ترکیه، از تحول این دو شهر و آماده شدن آن ها برای جشن کریسمس و آغاز ژانویه 2020 کاملاً حیرت زده خواهید شد.

جشن کریسمس و آغاز ژانویه 2020

جشن کریسمس، بهترین جشنواره آغاز ژانویه در دبی

کریسمس یک جشنواره الهام بخش است که مردم را از همه مذاهب بدون توجه به عقیده دور هم جمع می کند. دبی علی رغم اینکه یک کشور اسلامی با جشنواره های محلی خود مانند ماه رمضان است، اما با تخفیف های خرید، ویژه برنامه های کریسمس، تخفیفات هتل ها و مهمانی ها برای جشن کریسمس در ژانویه آماده می شود.

تزئینات زیبای شهر دبی در جشن کریسمس

اولین چیزی که توجه گردشگران تور دبی کریسمس 2020 را به خود جلب می کند، مراکز خرید تزئین شده و زیبایی است که در دبی وجود دارد. اگرچه دبی در تمام طول سال بهترین مراکز خرید و جاذبه های گردشگری را دارد، اما جشنواره های خرید و سرگرمی های آن در مکان های دیدنی دبی، طعم و خاطرات بی نظیری را در ذهن گردشگران باقی می گذارد. هر مرکز خرید بیشترین تلاش خود را می کند تا از دکوراسیون، برنامه های ویژه جشن ژانویه، جشن ها و مهمتر از همه، تخفیف های ویژه کریسمس 2020 برای خریداران استفاده کنند. حتی هتل ها و اقامتگاه ها با مهمانی های عالی، جشن های کریسمس و تزئینات خیره کننده برای شروع ژانویه روحیه می گیرند.

جشن کریسمس و تزئینات مراکز خرید در دبی

کریسمس خود را در دبی و استانبول چگونه بگذرانید!

بهترین خاطرات را در کریسمس 2020 استانبول تجربه کنید

در بهترین شهر ترکیه، استانبول نیز مانند دبی همین تشریفات برگزار خواهد شد و مردم ترکیه و گردشگران تور استانبول ژانویه به بهترین نحو این جشنواره را برگزار می کنند. اما در کریسمس 2020 همه چیز به جشن و مهمانی ختم نمی شود، بلکه یادبود تولد عیسی مسیح نیز می باشد. در حالی که چندین کلیسا در استانبول وجود دارد که نماز جماعت را برگزار می کنند. جشنواره های شروع ژانویه 2020 همه چیز مربوط به نو شدن و تازگی را برای همگان آشکار می کنند. دوستان و خانواده ها در کریسمس یکدیگر را ملاقات می کنند و شروع ژانویه و کریسمس را جشن می گیرند. برای لذت بردن از کریسمس و جشن آغاز ژانویه 2020 به شهر دوقاره ای استانبول سفر کنید، اما از قبل از رزرو هتل استانبول مطمئن شوید.

تزئینات در جشن کریسمس و آغاز ژانویه در استانبول

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt