آشنایی با پر طرفدارترین هشتگ های جهان

آشنایی با پر طرفدارترین هشتگ های جهان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 آبان ، 1398

آشنایی با پر طرفدارترین هشتگ های جهان

دبی در نظرسنجی هایی که توسط سایت های مختلف انجام شده بود به پنجمین شهر اینستاگرام دنیا معرفی شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

دبی در نظرسنجی هایی که توسط سایت های مختلف انجام شده بود به پنجمین شهر اینستاگرام دنیا معرفی شده است.
از سواحل گسترده آن گرفته تا معماری برج های ایستاده و رستوران های درجه یک دبی، فرصتی برای گرفتن عکس در هر نقطه و هر مناسبت وجود دارد. در حقیقت، غذا یکی از دلایل اصلی بازدید از شهر دبی است. در تابستان گذشته 79 میلیون هشتگ مربوط به دبی وجود داشته است که برخی از نقاط مهم دبی را مانند باغ گل معجزه دبی که بزرگترین باغ گل در جهان است را در برمی گیرد.

خانه های ساخته شده از گل در باغ گل دبی


این باغ دارای 72000 متر مربع با بیش از 50 میلیون گل و شکوفه است. باغ معجزه همچنین یکی از پنج مکان برتر اینستاگرام در این شهر می باشد. شما می توانید در مرکز شهر، قاب دبی را که یک برج بی نظیر معماری است برای عکاسی پیدا کنید. این سازه به طول 150 متر و 93 متر عرض قرار گرفته است تا بازدید کنندگان بتوانند غرق در نمای دبی مدرن به سمت جنوب و دبی قدیم در شمال شوند.

قاب دبی

برترین شهرهای تگ شده توسط کاربران اینستاگرام

دبی تنها شهر عربی است که در بین پنج شهر برتر اینستاگرام جهان قرار گرفته است. این برای یک شهر در مقایسه با مقاصد گردشگری تثبیت شده امر بسیار مهمی می باشد. برترین شهر از لحاظ هشتگ، لندن با 118 میلیون پست می باشد و بعد از آن پاریس با 101 میلیون و سپس نیویورک با 83 میلیون هشتگ در رده های بعدی قرار گرفته اند. سایر شهرهای برتر که در زیر پست های کاربران تگ شده اند، استانبول، جاکارتا، لس آنجلس، بارسلونا، مسکو و توکیو می باشند.
سارا هدلی هیمرز یک روزنامه نگار گردشگری و فعال رسانه های اجتماعی می گوید قرار دادن عکس در اینستاگرام مربوط به سرمایه اجتماعی است، شما باید چیزی که جذاب است را ارائه دهید و آن موضوع باید واضح باشد. تصاویر تاریک جذابیتی در اینستاگرام ندارند. پس باید تصویری را به اشتراک بگذارید که باعث شود مردم با خود بگویند، ای کاش آنجا بودم!

هشتگ دبی

دبی و استانبول شهرهایی هستند که این پتانسیل ها را دارند و اکثر گردشگران تور دبی و همچنین تور استانبول را به خود جذب می کنند. سارا هدلی هیمرز معتقد است، این عصر، عصر کاملا دیجیتال است. او می گوید آنها به فناوری و تکنولوژی وابسته هستند و WiFi  را اکسیژن خود می دانند، بنابراین تمام تصمیمات آنها توسط اینترنت و رسانه های اجتماعی شکل می گیرد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt