بهترین مناظر عکاسی در بهشت روی زمین

بهترین مناظر عکاسی در بهشت روی زمین

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 شهریور ، 1402

بهترین مناظر عکاسی در بهشت روی زمین

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ایجاد لیستی از بهترین مناظر تایلند از میان ده ها منظره عالی موجود در این کشور بسیار دشوار است. با وجود کوه های ناهموار در شمال تایلند، تپه های پوشیده از جنگل در مرکز، چراغ های درخشان پایتخت و سواحل شنی جزایر زیبای تایلند در جنوب این کشور، تقریبا برای هر سلیقه عکاسی، مناظری در تایلند وجود دارد. در این مطلب برخی از بهترین منظره های تایلند را به گردشگران تور تایلند معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مناظر گردشگری و مناظر عکاسی در تایلند

پارک ملی دوی اینتانون

در یک پارک ملی 482 کیلومتر مربعی به نام پارک ملی دوی اینتانون (Doi Inthanon) در غرب چیانگ مای، یک قله وجود دارد که از مرتفع ترین سطح در تایلند برخوردار است. این قله نسبت به سطح دریا 2565 متر ارتفاع دارد. خوشبختانه برای لذت بردن از منظره خیره کننده در بالای این قله نیازی به کوهنوردی ندارید، زیرا یک جاده خوب به سمت بالای قله وجود دارد. درآن جا می توانید یک باغ کوچک و زیبا و بهترین منظره از پارک ملی دوی اینتانون تایلند را ببینید.

پارک ملی دوی اینتانون در تایلند از بالای قله بلند آن

درمورد تایلند بیشتر بدانید

تفریحگاه سامت نانگ شی (Samet Nangshe) در نزدیکی پوکت

تفریحگاه سامت نانگ شی (Samet Nangshe) یکی از مشهورترین مناظر و تفریحگاه های فانگ نگا از نظر گردشگران تور پوکت می باشد. تنها 30 دقیقه رانندگی از پوکت و گذر از مسیر واقع شده در تپه، منظره ای خیره کننده از جزایر سنگی خلیج فانگ نگا را در اختیار شما قرار می دهد. در زمان های مشخصی از این منطقه کهکشان راه شیری نیز قابل مشاهده است.

منطقه سامت نانگ شی تایلند و چادر گردشگران

برج بایوک در قلب بانکوک

از زمان تکمیل برج بایوک در سال 1998 یکی از برترین آسمان خراش های بانکوک بوده و از پراتونام (یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک) 309 متر بالاتر رفته است. در تور بانکوک دوربین عکاسی خود را برداشته و به بالای این برج بروید. در آنجا می توانید بهترین پس زمینه های عکاسی را از اتوبان ها و ساختمان های اطراف دریافت کنید.

نمایی از شهر بانکوک از بالای برج بایوک بانکوک تایلند

پارک ملی خائویای، زیستگاه فیل ها

پارک ملی خیره کننده خائویای (Khao Yai)، مساحتی بالغ بر 300 کیلومتر مربع دارد که مناظر دیدنی و زیبای فراوانی را برای دیدن و گشت و گذار و همچنین بهترین مناظر عکاسی را در خود جای داده است. با وجود جاده های عالی و رویایی، ماجراجویی و گشت و گذار در این منطقه بسیار لذت بخش است و سوژه های عکاسی بسیاری را برای شما فراهم می کند.

پارک ملی خائویای تایلند

پارک ملی فوچی فا تایلند (Phu Chi Fa)

پارک ملی فوچی فا تایلند (Phu Chi Fa)، حدودا در 90 کیلومتری شرق شهر چیانگ ری واقع شده است و برای رسیدن به آن به یک مسافرت کوتاه نیاز دارید. پارک ملی فوچی فا تایلند (Phu Chi Fa) یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند است که توسط گردشگران تور تایلند بسیار محبوب می باشد و حتی این محبوبیت در افراد محلی نیز بسیار زیاد است. به هنگام روز منظره ای خارق العاده از دره رودخانه مکونگ را در این منطقه به دست می آورید. در یک روز نه چندان معمولی، ارتفاع 1،628 متری نیز شما را در بالای ابرها قرار می دهد و آن را به یک منظره مرموز و حالتی مانند غرق شدن در دریای ابر تبدیل می کند.

دریای ابر و غروب آفتاب در پارک ملی فوچی فا تایلند

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt