آشنایی با سواحلی که تنها در نقاشی ها دیده اید

آشنایی با سواحلی که تنها در نقاشی ها دیده اید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 14 آبان ، 1398

آشنایی با سواحلی که تنها در نقاشی ها دیده اید

سواحل رویایی، دریاهای گرم ابریشمی، مناظر سرسبز و آفتاب بی پایان، برخی از عناصر برتر در تعطیلات گرمسیری ایده آل هستند. اما هر مقصد گردشگری جذابیت های خود را ارائه می دهد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سواحل رویایی، دریاهای گرم ابریشمی، مناظر سرسبز و آفتاب بی پایان، برخی از عناصر برتر در تعطیلات گرمسیری ایده آل هستند. اما هر مقصد گردشگری جذابیت های خود را ارائه می دهد. برخی با زیبایی های طبیعی گردشگران را خیره می کنند و بعضی دیگر آداب و رسوم عجیب و غریب، بهترین جاذبه های گردشگری خارجی، معماری و غذاهای شگفت انگیز، جاذبه های فرهنگی را به این ترکیب فوق العاده اضافه می کنند. این مطلب معرفی برخی از نقاط گرم گشت و گذار و از زیباترین جزایر جهان را از آسیا تا استرالیا و ایالات متحده تا کارائیب در بر می گیرد. با ما همراه باشید.

بهترین سواحل دیدنی در جهان

مالدیو، نگینی در جنوب غربی هند

مالدیو در جنوب غربی هند و سریلانکا و همچنین در اقیانوس هند واقع شده است. اکثر گردشگران تور سریلانکا را برای گردش در سواحل اقیانوس زیبای هند انتخاب می کنند، اما مالدیو را نیز نباید فراموش کنید. مالدیو نیز به دلیل آبهای درخشان آبی که اطراف آن را احاطه کرده در بین گردشگران بسیار محبوب می باشد. اگر شنا در دریای شفاف مثل روح، معیار اصلی برای تعطیلات گرمسیری شما باشد، مالدیو بهترین انتخاب است، زیرا آب های آبی فیروزه ای و شفاف 99 درصد از مالدیو را تشکیل می دهند. از فعالیتهای رایج و بهترین سرگرمی هایی که می توانید در این مکان زیبا داشته باشید، غواصی، شنا در میان کوسه ها و نهنگ ها و همچنین ماهیگیری و حمام آفتاب می باشند.

ساحل زیبای مالدیو با ماسه های سفید و درخت سبز

ساحل آندامان، تایلند

ساحل آندامان یک مکان مناسب برای گشت و گذار در جزایر دیدنی دریای آندامان با بهترین تور تایلند است. قله های سرسبز آهکی که از آب های فیروزه ای سر برافراشته و یکی از چشمگیرترین مناظر کره زمین را ایجاد می کنند. جزایر مشهور این مکان در تایلند شامل جزایر فی فی می باشند که در مدار محبوب پوکت قرار گرفته و با تور پوکت قابل دسترسی اند. مناظر خیره کننده در پارک ملی خائو سوک، جایی که می توانید با فیل ها در میان قله های جنگل گشت بزنید را هرگز فراموش نکنید.

قایق های کوچک و تفریحی پهلو گرفته در ساحل جزیره فی فی تایلند

جزایر مامانوکا، فیجی

اگر در حال رویاپردازی و دیدن یک جزیره ساحل جنوبی زیبا و آرام که در آفتاب غرق شده، می باشید، جزایر مامانوکا در فیجی دقیقا همان رویای شماست. مامانوکا برای سواحل پر از نخل، آبهای کریستالی شفاف و صخره های مرجانی و سرسبز در بین بسیاری از گردشگران یک انتخاب عالی و محبوب است. در هنگام انتخاب محل اقامت، بودجه، علاقه ها و سلایق شما بهترین جزیره فیجی را برایتان تعیین می کند. مجموعه هتل های خارجی که در مامانوکا قرار دارند از اقامتگاه های پر جنب و جوش، هتل های دوستانه و خانوادگی با مراکز تفریحی (کلبه های سنتی)، هتل های لوکس، اقامتگاه تفریحی جزیره توکوریکی تشکیل شده است.

ساحل زیبای جزیره مامانوکا فیجی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt