آشنایی با بهترین جاذبه های کمتر شناخته شده نگین جنوب شرق آسیا

آشنایی با بهترین جاذبه های کمتر شناخته شده نگین جنوب شرق آسیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 مهر ، 1398

آشنایی با بهترین جاذبه های کمتر شناخته شده نگین جنوب شرق آسیا

تایلند به عنوان تنها کشور جنوب شرقی آسیا که هرگز مورد استعمار قرار نگرفت، با مکان های فرهنگی و تاریخی تزئین شده است. برای آشنایی با بهترین جاذبه های کمتر شناخته شده نگین جنوب شرق آسیا با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

تایلند محبوب ترین مقصد توریستی در جنوب شرقی آسیا می باشد و به همین دلیل است که تقریبا هر چیزی را می توانید در آن پیدا کنید، از سواحل کریستالی آبی و جنگل های انبوه گرفته تا غذای های عالی و خانه های ساحلی ارزان قیمت و برخی از بهترین هتل های لوکس جهان. در این کشور هر چیزی برای هر سلیقه و بودجه ای وجود دارد. تایلند به عنوان تنها کشور جنوب شرقی آسیا که هرگز مورد استعمار قرار نگرفت، با مکان های فرهنگی و تاریخی باورنکردنی از جمله ویرانه هایی که صدها سال قدمت دارند، تزئین شده است. برای آشنایی با بهترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری تایلند با ما همراه باشید.

سواحل زیبای پوکت تایلند و قایق در وسط آب

پراسات هین فیمای، معابدی از 10 قرن پیش

پراسات هین فیمای (Prasat Hin Phimai) دارای برخی از حیرت آورترین ویرانه های خمر در تایلند است. این معابد در طول قرن یازدهم و دوازدهم میلادی و شبیه به سبک آنگکور ساخته شده اند. اگرچه این مکان به عنوان یک معبد بودایی ماهایانا ساخته شده است، اما حجاری های بسیاری از خدایان هندو را نیز نشان می دهد.

معبد پراسات هین فیمای تایلند

پارک تاریخی سوخوتای تایلند

پارک تاریخی سوخوتای واقع در شمال تایلند، حاوی ویرانه های سوخوتای است که در قرن سیزدهم و چهاردهم پایتخت پادشاه سوخوتای بوده است. تقریبا ترجمه این مجموعه به معنای (طلوع خوشبختی) می باشد. این پارک حاوی 200 مجموعه ویرانه از جمله 26 معبد و کاخ سلطنتی است. گردشگران تور تایلند علاوه بر کاوش در مورد بسیاری از جذابیت های آب نماها و خرابه های دیگر، می توانند در مورد موزه فرهنگ سوخوتای اطلاعات بیشتری کسب کنند.

پارک تاریخی سوخوتای تایلند و مجسمه بودا

پارک ملی خائو سوک (Khao Sok)

پارک ملی خائو سوک (Khao Sok) با بزرگترین وسعت جنگل های بکر در تایلند، یک مکان دیدنی برای افرادی است که می خواهند خود را در زیبایی طبیعی تایلند غرق کنند. بقایایی از جنگل های بارانی باستانی در سراسر پارک کشیده شده است که توسط رشته کوه های آهکی چشمگیر شکافته شده اند. بیش از 5 درصد از گونه های جانوری جهان را می توان در این پارک ملی دوست داشتنی مشاهده کرد. پارک ملی خائو سوک (Khao Sok) همچنین دارای شگفتی هایی تشکیل شده از مسیرهای خاکی، آبشارهای بلند و دریاچه زیبا است.

کلبه های روی اب در پارک ملی خائو سوک تایلند

معبد فانوم رونگ، شگفتانه ای از معماری معابد

معبد فانوم رونگ در یک آتشفشان در حال انقراض در شمال شرقی تایلند قرار دارد و یک معبد هندو است که بخاطر معماری بی نظیر نظر گردشگران را به خود جلب می کند. این پناهگاه معبد در نزدیکی روستای نانگ رونگ واقع شده و توسط تمدن خمر بین قرون 10 تا 13 بنا شده است. این معبد از ماسه سنگ و لایتریت می باشد و به نمایندگی از کوه کایلاش، خانه مقدس شیوا ساخته شده است.

ورودی معبد فانوم رونگ تایلند

خلیج کوچک فانگ نگا (Phang Nga)

در فاصله کمی بیش از 95 کیلومتری جزیره پوکت، خلیج کوچک فانگ نگا (Phang Nga) یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تایلند و یکی از مناطق دیدنی این کشور واقع شده و از غارهای زیبا، آبشارهای شگفت انگیز و جزایر آهکی تشکیل شده است. معروف ترین جزیره خلیج کوچک فانگ نگا (Phang Nga) به نام کو پینگ کان (که بیشتر به عنوان جزیره جیمز باند معروف است) می باشد، که فیلم جیمز باند به نام "مردی با اسلحه طلایی" در این جزیره ساخته شده است. یک راه محبوب برای بازدید از خلیج کوچک فانگ نگا (Phang Nga)، از کنار دریاچه های کایاک است، زیرا آنها تنها راه برای ورود به داخل نواحی شگفت انگیز و غارهای دریایی هستند.

آب فیروزه ای و جزیره های کوچک و زیبای خلیج فانگ نگا تایلند

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt