جدیدترین گردشگری جذاب در دبی

جدیدترین گردشگری جذاب در دبی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 22 مهر ، 1398

جدیدترین گردشگری جذاب در دبی

راس الخیمه در تلاش مستمر برای توسعه و گسترش گردشگری ماجراجویی امارات و جذب گردشگران بیشتر تور دبی، از عرضه رسمی آخرین محصول گردشگری ماجراجویی، و جدیدترین گردشگری جذاب در دبی، زیپ لاین جبل جیز خبر داد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

راس الخیمه در تلاش مستمر برای توسعه و گسترش گردشگری ماجراجویی امارات و جذب گردشگران بیشتر تور دبی، از عرضه رسمی آخرین محصول گردشگری ماجراجویی، زیپ لاین جبل جیز خبر داد.
تور زیپ لاین جبل جیز شامل هفت زیپ لاین است که بر فراز صخره های بزرگ و دره های جبل جیز پرواز می کنند و توسط 9 سکو به یکدیگر متصل می شوند. این هفت زیپ لاین مسافت کلی 5 کیلومتر را پوشش می دهند و از 337 متر تا 1 کیلومتر طول دارند و گردشگران را با سرعت متوسط 60 کیلومتر در ساعت جابجا می کنند که بسیار هیجان انگیز است.

زیپ لاین جبل جیز امارات

راکی فیلیپس، مدیرعامل مجموعه گردشگری RAKTDA گفت: از آنجایی که راس الخیمه به طور گسترده به عنوان قطب گردشگری منطقه و از بهترین جاذبه های گردشگری دبی در نظر گرفته می شود، به شدت اعتقاد داریم که معرفی محصولات جدید و نوآورانه برای پاسخگویی به خواسته های روزافزون بازدید کنندگان به ویژه علاقه مندان به ورزش، به رشد گردشگری کمک می کند. ما اطمینان داریم که تور زیپ لاین جبل جیز دوستداران طبیعتگردی را در هر سنی از سراسر کشور و بعد از آن گردشگران و توریست های خارجی را جلب و مجذوب خود خواهد کرد.

زیپ لاین جبل جیز امارات دبی

ریکاردو لیزانو، گفت: بسیار خرسندیم که محصول دیگری را در جبل جیز رونمایی می کنیم. این بار، علاقه مندان به ماجراجویی که به جبل جیز می روند دلیلی جز لذت بردن از هیجان و آدرنالین بالای زیپ لاین ندارند. محصولات جدید گردشگری، ماجراجویی در خط لوله شامل Bull Maze می باشد که برای اواخر سال 2019 برنامه ریزی شده است و شامل بخش های تشکیل شده از 35 مانع چالش برانگیز معلق در هوا است که در سه سطح از یک ساختار 20 متری توزیع شده است.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt