کشف بهترین مکان ها در سرزمین تضادها

کشف بهترین مکان ها در سرزمین تضادها

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 مهر ، 1398

کشف بهترین مکان ها در سرزمین تضادها

گرجستان کشوری با تضادهای فراوان و مکان بسیار خاص و جذابی است. جاذبه های بسیارش گردشگران تور کریسمس گرجستان را برای کشف بهترین مکان ها در سرزمین تضادها به اینجا می کشاند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گرجستان کشوری با تضادهای فراوان است که باعث می شود مکان بسیار خاص و جذابی به نظر برسد. جاذبه هایی که گردشگرن تور گرجستان را برای کشف بهترین مکان ها در سرزمین تضادها به اینجا می کشاند، از مناظر کوهستانی آن و جاذبه های طبیعی مانند مرداب (Okefenokee) گرفته تا منطقه رمانتیک (antebellum) ساوانا و معماری خیره کننده مدرن آتلانتا، با هم بسیار متفاوت هستند. در گرجستان همه چیز را از بزرگترین آکواریوم جهان و سواحل جزیره جکیل گرفته تا خانه های زیبای (antebellum) و مکانهای تاریخی که زندگی و وقایع پیش از تاریخ تا اواخر قرن بیستم را روشن می کند، خواهید یافت.

جاذبه های گردشگری گرجستان

منطقه تاریخی ساوانا

منطقه تاریخی ساوانا حدود یک مایل مربع وسعت دارد و شهر قدیمی را همانطور که در زمان جنگ داخلی ظاهر شد، حفظ می کند. مناطق پر از زیبایی ساوانا، محاصره شده از عمارتهای بسیار جذاب و خیابانهای سنگفرش شده آن که توسط درختانی که با خزه ها پوشانده شده اند، یکی از عاشقانه ترین صحنه های شهری را در جهان را ایجاد می کند. منطقه تاریخی ساوانا بیشتر از مناظر تاریخی، با هنر، فرهنگ، موزه ها و عمارت ها نفس می کشد.

منطقه تاریخی ساوانا گرجستان با میدان و آب نمای زیبا و خیابان سنگفرش شده

بزرگترین آکواریوم جهان در گرجستان

بزرگترین آکواریوم جهان آکواریوم گرجستان، بیش از 100000 حیوان آبزی را در بیش از 10 میلیون گالن آب تازه و نمکی نگه داری می کند. در حالی که ممکن است اندازه بی نظیر آن بسیار زیاد به نظر برسد، اما این نمایشگاه ها به قسمت های مختلفی تقسیم شده تا بازدیدها متمرکز و آموزشی تر شوند. مربیان در این آکواریوم با شیرهای دریایی معاشرت دارند و در بخش رودخانه تمساح های آلبینو، پیرانا، و نوعی درخت زمرد وجود دارند، انواع نهنگ ها و کوسه های غول پیکر را در این اکواریوم خواهید دید.

بازدیدکنندگان در حال بازدید از ماهی های بزرگ در بزرگترین آکواریوم جهان آکواریوم گرجستان

باغ گیاهشناسی آتلانتا

باغ گیاه شناسی آتلانتا به مساحت 30 هکتار در کنار پارک پیمونت و در میدوتاون آتلانتا واقع شده است. این جاذبه چهار فصل از صحنه های بهاری خود گرفته تا شاخ و برگهای رنگارنگ پاییزی، همیشه از شکوفایی و زیبایی برخوردار است و در هر زمان از سال میزبان تعداد زیادی گردشگر به خصوص در تعطیلات کریسمس گرجستان می باشد. باغ ارکیده، گل های ارکیده ای از همه اشکال و رنگ ها را به نمایش می گذارد. در اینجا، برملیادهای عجیب و غریب، خزه ها، سرخسها، تاک های دنباله دار و ارکیده های مینیاتوری، یک آبشار بزرگ را احاطه کرده اند. باغ گل سرخ نیز در اواخر بهار و دوباره اواخر تابستان به اوج زیبایی خود می رسد.

گل ارکیده در باغ گیاه شناسی گرجستان

جنگل ملی چاتاهوچی (Chattahoochee)

جنگل ملی چاتاهوچی (Chattahoochee) تقریباً 750،000 هکتار در شمال گرجستان را پوشش می دهد. این منطقه دیدنی با دریاچه ها، رودخانه ها و آبشارهایش یکی از بهترین جاذبه های گردشگری گرجستان می باشد و مکان بسیار خوبی برای غرق شدن در طبیعت است. در ماه های تابستان این منطقه برای کمپینگ، پیاده روی، قایقرانی، شنا، پیک نیک و موارد دیگر تفریح در طبیعت مخصوصا در تعطیلات ژانویه گرجستان بسیار مناسب و جذاب است.

رودخانه در وسط جنگل زیبای چاتاهوچی گرجستان

جزیره زیبای جکیل گرجستان

مقصد محبوب برای تعطیلات، جزیره جکیل نیز به عنوان جزیره میلیونرها شناخته می شود. این جزیره توسط گروهی از میلیونرهای ساحل شرقی خریداری شده بود که خود را اعضای باشگاه جزایر جکیل معرفی کردند. در سال 1947، این جزیره برای استفاده به عنوان یک پارک دولتی به گرجستان فروخته شد. امروزه این جزیره یک منطقه تفریحی با سواحل، مسیرهای پیاده روی در طبیعت، امکانات گلف و مکان های کمپینگ است.

ساحل جزیره زیبای جزیره جکیل گرجستان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt