بهترین گردشگری در بهترین شهر یونانی ترکیه

بهترین گردشگری در بهترین شهر یونانی ترکیه

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 مهر ، 1398

بهترین گردشگری در بهترین شهر یونانی ترکیه

کشور ترکیه دارای جاذبه های گردشگری بسیار جذابی است که در شهرهای مختلف آن پراکنده اند. در نزدیکی ازمیر شهری ساحلی به نام چشمه (Çeşme) وجود دارد. برای تجربه بهترین گردشگری در بهترین شهر یونانی ترکیه با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

نقطه به نقطه کشور ترکیه دارای جاذبه های گردشگری بسیار جذاب می باشد. این جاذبه های گردشگری در شهرهای مختلف این کشور زیبا پراکنده شده اند. در نزدیکی ازمیر شهری ساحلی به نام چشمه (Çeşme) وجود دارد که همچون نگینی در ترکیه می درخشد. برای آشنایی با بهترین تفریحات این شهر زیبا و تجربه بهترین گردشگری در بهترین شهر یونانی ترکیه با ما همراه باشید.

درخت و قلعه قدیمی در شهر چشمه ترکیه

جزیره خیوس، نگینی بر مروارید ترکیه

از مکان های گردشگری بی نظیر شهر چشمه در کشور ترکیه جزیره خیوس می باشد. جزیره خیوس قسمتی از یونان به حساب می آید و در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. در زیبایی های این جزیره قدم بزنید و به آرام ترین آرامش عمر خود برسید.

آسیاب های بادی در جزیره خیوس شهر چشمه ترکیه

بافت تاریخی افیسوس، گذری بر تاریخ دو قاره

بافت تاریخی افیسوس یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد و در شهر چشمه واقع شده است. برای بازدید از این شهر قدیمی و شگفت انگیز، نود دقیقه رانندگی نیاز است و بهترین گزینه گردشگری تاریخی محسوب می شود. افیسوس یک آمفی تئاتر و بنایی تاریخی می باشد که در فضایی باز بنا شده است. با قدم زدن در این مکان خود را در تاریخ کشوری واقع در دو قاره خواهید دید.

قسمتی از آمفی تئاتر تاریخی افیسوس در شهر چشمه ترکیه

اوج هیجان با آب تنی در پارک آبی چشمه

بعد از روزهای سپری شده در جای جای شهر چشمه ترکیه، نوبت به یک آب تنی پر هیجان می رسد که پارک آبی شهر چشمه ترکیه آن را فراهم می کند. پارک آبی اوآسیس با استخرهای متنوع، رستوران و وسایل بازی و سرگرمی هیجان انگیز گردشگران تور ازمیر را که به شهر چشمه رفته اند، شگفت زده خواهد کرد. این پارک آبی یکی از بهترین گزینه های گردشگری در شهر چشمه می باشد.

پارک آبی شهر چشمه ترکیه

موج ‌سواری در چشمه

برای داشتن یک سفر بسیار عالی با تورهای ترکیه و سفر به شهر چشمه، موج سواری بسیار هیجان انگیز در آب های بیکران این شهر را فراموش نکنید. بادهای شهر چشمه ترکیه هیچگاه نمی ایستند و برای موج سواری بسیار عالی هستند. به منظور موج سواری در سواحل چشمه ترکیه به منطقه آلاچاتی رفته در صورت نا وارد بودن در موج سواری به مدرسه های موج سواری در آلاچاتی مراجعه کنید و پس از دیدن آموزش های لازم به این ورزش مهیج بپردازید.

گردشگران در حال موج شواری در شهر چشمه ترکیه

بناهای تاریخی چشمه

شهر چشمه ترکیه هنگام سفر با تورهای ازمیر ۹۳ کیلومتر و تورهای کوش آداسی ۱۸۰ کیلومتر با شما فاصله دارد و جزئی از سواحل دریای اژه می باشد. گردشگران معمولان برای تفریح های آبی، این شهر را برای سفر خود انتخاب می کنند. در کنار تمام جاذبه های گردشگری که در این شهر وجود دارد، بناهای تاریخی آن بسیار خودنمایی می کنند که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها بازدید کنید. شهر باستانی ION در ۱۵ کیلومتری شمال شهر چشمه واقع شده است و یکی از بهترین جاذبه های تاریخی شهر چشمه ترکیه می باشد.

بخش تاریخی و باستانی شهر چشمه ترکیه

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt