بهترین پارک های آبی آنتالیا

بهترین پارک های آبی آنتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 شهریور ، 1402

بهترین پارک های آبی آنتالیا

بهترین پارک های آبی آنتالیا در هتل های لوکس و مدرن آن قرار دارند، که علاوه بر پارک آبی دارای امکانات متنوعی هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پارک های آبی یکی از بهترین تفریحات آبی آنتالیا هستند، که می توان در هر فصلی از سال به همراه خانواده و دوستان انجام داد. اگر در تعطیلات خانوادگی در آنتالیا هستید، یک روز سرگرم ‌کننده را برای بازدید از بهترین پارک ‌های آبی آنتالیا بگذرانید.
پارک آبی آنتالیا در پاییز مملو از سرسره های آبی متنوع، سواری های هیجان انگیز، تیوپ های تک نفره و خانوادگی، رستوران ها و فروشگاه های متنوعی است.
در منطقه آنتالیا چندین پارک آبی وجود دارد، بیش تر آن ها در هتل های آنتالیا قرار دارند. یکی از آنها، همچنین بزرگترین و محبوب ترین پارک آبی Dolusu واقع در Kiris و دیگری پارک آبی مهتاب است. 
همچنین یکی از بزرگترین پارک آبی آنتالیا با نام Antalya Aqualand & Dolphinland وجود دارد که بسیار محبوب می باشد و در حدود 43 کیلومتری آنتالیا واقع شده است. 
قیمت پارک های آبی آنتالیا بسته به اینکه در هتل اقامت هستند و یا خارج از هتل به صورت خصوصی فعالیت دارند متفاوت می باشد.
پارک‌ های آبی که توجه خانواده ‌های دارای کودکان و جوانان را به خود جلب می ‌کنند، برای کسانی که می‌ خواهند در طول روز در تعطیلات آنتالیا به فعالیت ‌های متفاوت و سرگرم‌ کننده بپردازند، بسیار جذاب است.

بهترین پارک های آبی در آنتالیا

بهترین پارک آبی آنتالیا در کدام هتل است ؟ پارک های آبی در هتل های با کیفیت و مجلل در آنتالیا و اطراف آن وجود دارد. به خصوص پارک های آبی هتل های مجلل که خدمات همه جانبه را ارائه می دهند، کیفیتی در سطح جهانی دارند.

پارک آبی در هتل گلف آنتالیا

پارک آبی در هتل گلف آنتالیا

1. پارک آبی هتل گلف 

هتل گلف به صورت نیم دایره ای در اطراف استخر قرار گرفته است. این هتل دارای یک اسپا و منطقه سلامتی، یک پارک آبی با 10 سرسره آبی است. این هتل تا بلک آنتالیا 5 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر فاصله دارد.

2. پارک آبی هتل سلکتوم

این هتل شیک با یک پارک آبی که دارای 10 سرسره آبی، استخرهای روباز مختلف، اسپا، 12 زمین تنیس، یک زمین فوتبال است و در ساحل دارای پرچم آبی می باشد. هتل لوکس سلکتوم 4 کیلومتر از بلک و 22 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

3. پارک آبی سرزمین افسانه ها

پارک موضوعی سرزمین افسانه ها که برای همه سنین جذاب است، محیطی را ارائه می دهد که همه می توانند در آن سرگرم شوند. این پارک یکی از بزرگترین پارک های موضوعی در ترکیه است که به بازدیدکنندگانش اجازه می دهد روزی پر از آدرنالین داشته باشند.
پارک موضوعی سرزمین افسانه ها در آنتالیا قرار دارد، و دارای 40 سرسره و 6 استخر است. در این پارک آبی فعالیت ها و بازی های آبی متنوعی وجود دارد. همچنین دارای یک هایپر کوستر است، که ارتفاع آن به 62 متر می رسد. شما می توانید از طریق رزرو تور لحظه آخری ترکیه از این مکان بازدید کنید.

4. پارک آبی دولو سو

پارک آبی دولو سو که در آنتالیا واقع شده است، اولین و تنها سرسره بلند در ترکیه را دارد. این پارک آبی مملو از آدرنالین است، که لحظات مفرحی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد.
پارک دولو سو که به عنوان جذاب ‌کننده‌ ترین پارک آبی ترکیه راه ‌اندازی شد، دارای 17 سرسره بزرگسالان و 9 سرسره برای کودکان، از جمله سرسره‌ های Giant Funnel و Kay Uç و همچنین فعالیت ‌های مختلف آبی است.

5. پارک آبی سیاره آبی

پارک آبی سیاره آبی که بزرگترین پارک آبی در منطقه مدیترانه است، دارای ظرفیت روزانه 2000 نفر می باشد. این پارک آبی بین آلانیا و سیده واقع شده است. 
این پارک آبی با سرسره های آبی سرگرم کننده و فعالیت های زیادی که باعث افزایش آدرنالین می شود، لحظات خوش و مفرحی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کند.
این پارک دارای 24 سرسره مختلف، استخر موج و مناطق بانجی جامپینگ است. برخی از این سرسره های پر از هیجان عبارتند از سیاه چاله، سرسره شیب، سرسره خانوادگی، کامیکاز، مولتی اسلاید، اسلاید کودکان می باشند.

6. پارک آبی ناشیرا

پارک آبی ناشیرا در منطقه ماناوگات آنتالیا، در کنار دریا واقع شده است. این پارک آبی جایی است، که دریا و طبیعت به هم می رسند و لحظات مفرحی را برای بازدیدکنندگان خود رقم می زند. 
پارک آبی ناشیرا شامل 12 سرسره بزرگ، 15 سرسره کودکان، استخر کودکان، استخر و جکوزی، 1 آسانسور آبی معلولان و یک استخر روباز است.
آنتالیا، مقصد تعطیلات مورد علاقه ی گردشگران از سراسر جهان است. همچنان با فعالیت های متعدد خود، یک تجربه تعطیلات فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می کند. 

7. پارک آبی هتل سرزمین افسانه ها 

با ورود به این هتل به دنیای افسانه ها منتقل می شوید. این هتل دارای یک پارک آبی بزرگ در مجموع 55 سرسره آبی با طول ها و ویژگی های مختلف را ارائه می دهد. 
این هتل دارای چندین رستوران، از جمله غذاهای آلاکارته، غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را سرو می کند. 

8. پارک آبی هتل رکسوس

پارک آبی هتل رکسوس در کنار پس ‌زمینه ی چشمگیر کوه‌ های توروس، در 52 کیلومتری فرودگاه آنتالیا، در خلیج کوچکی درست در ساحل واقع شده است. 
این اقامتگاه دارای چندین استخر سرپوشیده و روباز، پارک آبی با بیش از 10 سرسره آبی، سالن تناسب اندام و سلامتی با سونا و حمام، و 3 زمین تنیس است.

9. پارک آبی هتل گرانادا لوکس 

قصر گرانادا لوکس در 34 کیلومتر فرودگاه آنتالیا قرار دارد و در ژوئیه 2016 افتتاح شد. هتل مستقیماً روی دریا واقع نشده است، اما در آن یک استخر بزرگ با 10 سرسره ی آبی متنوع قرار دارد.
شن و ماسه انباشته شده، احساس ساحل واقعی را می دهد. این اقامتگاه همچنین دارای 2 استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام و سلامتی با سونا و حمام می باشد.

10. پارک آبی هتل پالوما اورندا

هتل پالوما اورندا در خود یک پارک آبی با 10 سرسره، استخر روباز و سر پوشیده، سونا و جکوزی را جای داده است. همچنین این هتل دارای رستوران های مختلف از غذاهای مدیترانه ‌ای معاصر با الهام از ایتالیا تا ترکیه، از لبنان تا یونان، و ترکیبات لذیذ از غذاهای ژاپنی، چینی و سایر غذاهای آسیایی را ارائه می ‌دهد.

برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا و رزرو تورها می توانید از طریق آژانس هواپیمایی الفبای سفر ارزان ترین تورها را به صورت آنلاین تهیه کنید.


درباره آنتالیا بیشتر بخوانید:

کوش آداسی بهتر است یا آنتالیا

آنتالیا کارت چیست

منطقه کالیچی آنتالیا

جاهای دیدنی آنتالیا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt