مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول

مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1401

مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول

در نزدیکی میدان تکسیم استانبول مراکز خرید متعددی وجود دارد، که گردشگران می توانند خریدهای خود در آنجا انجام دهند که بسیاری از گردشگران برای خرید ارزان آن را ترجیح می دهند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مراکز خرید زیادی در نزدیکی میدان تکسیم وجود دارد، که به راحتی می توانید از میدان تقسیم به آنها دسترسی پیدا کنید. نزدیک ترین آنها مرکز خرید Demiroren است.
علاوه بر مراکز خرید در استانبول فروشگاه ها و پاساژهایی در خیابان های میانی میدان تکسیم قرار دارند که به خیابان استقلال متصل می شوند. مغازه های این پاساژها اغلب توسط گردشگران برای خرید ارزان ترجیح داده می شوند. در این مطلب مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول را بررسی می کنیم.

مراکز خرید میدان تکسیم 

بیشتر مراکز خرید اطراف میدان تکسیم در فاصله کمی از آن قرار دارند و برخی را نیز باید با تراموا بروید. با این حال، اگر از میدان تقسیم با مترو بروید، می توانید به راحتی در یکی از ایستگاه های Mecidiyekoy، Sisli ،Gayrettepe و Levent پیاده شوید و به مراکز خرید ارزان استانبول و لوکس ترین مراکز خرید استانبول بروید.

مرکز خرید دمیرورن استانبول

مرکز خرید دمیرورن استانبول

1. مرکز خرید دمیرورن (Demiroren)

مرکز خرید دمیرورن در خیابان استقلال واقع شده است. این مرکز خرید که تنها 5 دقیقه پیاده تا میدان تقسیم فاصله دارد، گزینه های خرید متنوعی را در اختیار خریداران قرار می دهد.
اگر برای خرید عجله دارید و می خواهید قبل از ترک استانبول سریع یک سوغاتی خوب بخرید، ما به شما مرکز خرید دمیرورن را پیشنهاد می کنیم. 
در این مرکز خرید چند فروشگاه از برندهای معروف مد محلی وجود دارد. با این حال توصیه می کنم بعد از خرید از اینجا در خیابان استقلال هم گشتی بزنید و از جاذبه های توریستی استانبول برج گالاتا دیدن کنید.
به خصوص خیابان گالیپ دده که از انتهای خیابان استقلال شروع می شود و تا برج گالاتا امتداد می یابد، بسیار جذاب و دیدنی است. اخیراً بسیاری از بوتیک هتل ها، کافه ها و فروشگاه های هدیه در این خیابان افتتاح شده اند. 

2. مرکز خرید جواهیر (Cevahir)

مرکز خرید جواهیر یکی از بزرگترین مراکز خرید نه تنها در استانبول بلکه در اروپا است. جواهیر که جذاب ترین مکان در بین مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم است، بیش از 200 فروشگاه را در خود جای داده است.
مرکز خرید جواهیر که در آن می توانید محبوب ترین و معروف ترین برندهای لباس های ترکی و دیگر کشورهای جهان را پیدا کنید، نه تنها به عنوان یک مرکز خرید بلکه به عنوان یک مرکز فرهنگ و هنر نیز طراحی شده است. تعدادی از بهترین سینماهای استانبول در مرکز خرید جواهیر قرار دارد، علاوه بر این، یک سالن تئاتر دولتی نیز در آن وجود دارد.
برای رسیدن به مرکز خرید جواهیر می‌ توانید از میدان تقسیم با مترو و در ایستگاه شیشلی پیاده شوید. اگر هنگام خروج از ایستگاه مترو، خروجی شیشلی را دنبال کنید، می توانید درست در مقابل مرکز خرید جواهیر پیاده شوید. این مرکز خرید همچنین دارای انواع رستوران ها، کافه ها و فست فودهای مختلف از برندهای ترکی و بین المللی است. 

3. مرکز خرید کانیون (Kanyon)

مرکز خرید کانیون یکی از اولین مراکز خرید در فضای باز استانبول است. کانیون که طراحی فوق العاده ای دارد، خانه فروشگاه های برندهای کاملاً مجلل است.
مرکز خرید کانیون به عنوان یکی از اولین مراکز خرید در فضای باز استانبول برای بازدیدکنندگان است. این مرکز خرید دارای طراحی منحصر به فرد و فوق العاده است و فروشگاه های برندهای بسیار مجلل را در خود جای داده است.
کانیون نه تنها برای خریداران جذاب است، بلکه برای کسانی که خوردن یک غذای و نوشیدنی خوشمزه با دوستان و خانواده نیز مناسب است. در این مرکز خرید در رستوران ها و کافه ها می توانید یک ناهار یا شام خوب در کانیون میل کنید.
برای رفتن به مرکز خرید کانیون می توانید از میدان تقسیم با مترو به کانیون که در لونت قرار دارد برسید. وقتی از تکسیم سوار مترو می ‌شوید، می ‌توانید در ایستگاه چهارم، لونت پیاده شوید و از آنجا به مرکز خرید کانیون بروید.

4. مرکز خرید نیشانتاسی

سیتی نیسانتاسی یکی از مراکز خرید کوچک در نزدیکی میدان تکسیم استانبول است. دلیل اینکه ما این مرکز خرید را پیشنهاد می کنیم این است که در این مرکز خرید فروشگاه های عالی برای کسانی که عاشق خرید در اطراف هستند وجود دارد. زیرا محله نیشانتاسی بهشت کسانی است که می خواهند در استانبول لباس بخرند.
مرکز خرید نیشانتاشی در یکی از مجلل ترین محله های استانبول واقع شده است. نیشانتاشی مرکز خریدی است، که افراد مشهور ترجیح می دهند،در آن خرید انجام دهند.
این مرکز خرید گزینه های متنوعی برای خوردن و نوشیدن نیز ارائه می دهد. این مرکز خرید که رستوران های معروف زیادی در دارد، توانسته توجه افراد را به خود جلب کند.

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

5. مرکز خرید ایستینیه پارک (IstinyePark)

ایستینیه پارک یکی از مجلل ترین مراکز خرید در نزدیکی میدان تکسیم استانبول است. ایستینیه پارک محبوب ترین گزینه در لیست مراکز خرید ما در نزدیکی تکسیم است. این مرکز خرید چندین بار جایزه "بهترین مرکز خرید" را دریافت کرده است.
می‌ توانید فروشگاه ‌های معروف ‌ترین برندهای پوشاک جهان را در مرکز خرید ایستینیه پارک بیابید. ایستینیه پارک که با نزدیکی به مجلل ترین مناطق استانبول در امتداد تنگه قرار دارد توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.
مرکز خرید ایستینه پارک گزینه های زیادی برای خرید، غذاخوری و علاقه مندان به ورزش دارد. این مرکز خرید در 12 کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است.
اگر از ایستگاه مترو در میدان تقسیم سوار مترو شوید، می ‌توانید در ایستگاه هشتم (ITU-Ayazaga) پیاده شوید و به سمت ایستینیه پارک بروید. ایستینیه پارک بهترین مکان برای برندهای منحصر به فرد و معروف است. 
این مرکز خرید دارای تقریباً 300 فروشگاه و مارک است، که بسیاری از آنها لوکس و منحصر به فرد هستند. یک بازار غذای ترکی اصیل، بسیاری از رستوران ها، کافه ها، نانوایی ها، و همچنین مجموعه سینمای مدرن، سالن ورزشی بزرگ و بسیاری از شگفتی های دیگر را در خود جای داده است.

6. مرکز خرید اوزدیلک (Ozdilek)

این مرکز خرید در همان منطقه پر جنب و جوش شیشلی نزدیک به میدان تکسیم استانبول، درست در کنار ایستگاه متروی لونت و مرکز خرید کانیون واقع شده است و یکی از مراکز خرید اوت لت استانبول بحساب می آید. 
مرکز خرید اوزدیلک حدود 170 فروشگاه در 5 سطح از برندهای ترکیه ای و بین المللی، یک هایپر مارکت، یک تراس بزرگ، سالن های سینما، منطقه سرگرمی کودکان و موارد دیگر را ارائه می دهد.

7. مرکز خرید زورلو

یکی از بهترین مراکز خرید لوکس در استانبول، مرکز خرید زورلو است. این مرکز خرید در نقطه ‌ای عالی در منطقه ی پر هیاهوی شیشلی، با دسترسی مستقیم به ایستگاه مترو Gayrettepe، و همچنین دسترسی اتوبوس عالی، واقع شده است.
این مجموعه شامل یک مجموعه بزرگ است که شامل فروشگاه های سطح بالا از تقریبا 200 برند معتبر از جمله برندهای لوکس معروف، و همچنین یک هتل پنج ستاره رافلز، بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی در ترکیه، یک مگاپلکس سینما ماکسیمم، رستوران های درجه یک، کافه های زیبا، اقامتگاه ها و دفاتر، همه آنها با طراحی و محیطی بدیع تکمیل شده است.

8. مرکز خرید ویالند 

یکی از جذاب ترین مقاصد خرید و سرگرمی در استانبول، تجربه خرید در مرکز خرید ویالند است. این مرکز خرید دارای یک منطقه فضای باز مسحور کننده با بیش از 100 فروشگاه از بهترین برندهای ترکیه و بین المللی، و همچنین بسیاری از رستوران های خوشمزه و کافه های دلپذیر است. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های متنوع دارای بیش از 30 جاذبه و سواری مختلف برای کودکان است.

9. مرکز خرید پالادیوم

یکی از بهترین مراکز خرید در بخش آسیایی استانبول و قابل دسترس از میدان تکسیم مرکز خرید پالادیوم در منطقه مدرن آتاشهیر شهر است.
مرکز خرید پالادیوم دارای تقریباً 200 فروشگاه از معروف‌ ترین برند های ترکیه و بین المللی مانند C&A، Marks&Spencer، Michael Kors، Nike، Adidas و ... است، 
همچنین رستوران ‌ها و کافه‌ های زیادی در اطراف این مرکز خرید بزرگ، تئاتر داخلی، یک سینماکسیوم با 10 سالن سینما، یک برج مسکونی 32 طبقه در اطراف آن قرار دارد.

10. مرکز خرید میدان عمار

یکی دیگر از مراکز خرید در بخش آسیایی استانبول، مرکز خرید میدان عمار است که در منطقه اوسکودار شهر قرار دارد و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی دارد. 
این مرکز خرید دارای بیش از 400 فروشگاه و بسیاری از ویژگی های چشمگیر دیگر که شامل آکواریوم و باغ وحش زیر آب، مرکز سلامتی، طیف وسیعی از رستوران های ترکی و بین المللی، پیست اسکیت روی یخ، سینمای عظیم می شود، به بزرگترین مرکز خرید کشور تبدیل شود. 

11. مرکز خرید آکاسیا

مرکز خرید آکاسیا که یکی از برترین مراکز خرید استانبول به حساب می آید، در منطقه Acibadem در Kadikoy، در سمت آسیایی شهر واقع شده است. 
این مرکز خرید دارای طراحی بسیار دلپذیر با کوچه های پیچ در پیچ و نور طبیعی است که حدود 270 فروشگاه، یک فودکورت بزرگ 360 درجه، یک منطقه بزرگ سرگرمی کودکان، 15 سالن سینما، یک میدان رویداد و یک فضای سبز با کانال دارد.
آکاسیا مال نیز در مسیر متروبوس است که بین دو طرف آسیایی و اروپایی حرکت می کند. آکاسیا در نقطه‌ ای که مترو M4 و متروبوس به یکدیگر متصل می‌ شوند، قرار دارد.

مرکز خرید وایاپورت استانبول

مرکز خرید وایاپورت استانبول

12. مرکز خرید وایاپورت (Viaport Asia)

یکی از بزرگترین مراکز خرید بخش آسیایی مرکز خرید وایاپورت است که تجربه خرید و سرگرمی همه جانبه را ارائه می دهد. کمی خارج از شهر، نزدیک به فرودگاه سابیها گوکچن، در منطقه پندیک استانبول واقع شده است.
این مرکز خرید دارای بیش از 250 فروشگاه از برندهای معروف روز دنیا است. همچنین چندین رستوران و کافه ها با چندین سالن، سالن بولینگ، یک باشگاه پونی کودکان، کارتینگ و غیره را در خود جای داده است.
مرکز خرید وایاپورت در میان مراکز خرید ارزان استانبول متمایز است، زیرا دارای فروشگاه های اوت لت بسیاری است که در آن محصولات خارج از فصل به فروش می رسد.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی بهترین مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم پرداختیم. اما مطمئناً صدها گزینه دیگر برای کسانی که می خواهند در استانبول خرید کنند وجود دارد.
شما می توانید با خواندن این مقاله با مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم آشنا شوید و دسترسی آن ها را یاد بگیرید، استانبول یکی از بهترین کشورها برای خرید پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانه و آشپزخانه و ... است.
شما می توانید کلیه مایحتاج خود در بهترین مراکز خرید استانبول با معروف ترین برندهای ترکیه ای و بین المللی خریداری کنید.
برای خرید ارزان قیمت تور استانبول و اطلاع از قیمت های تور ترکیه می توانید به آژانس الفبای سفر مراجعه کنید و انواع تورهای مسافرتی را به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول

معروف ترین مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول کدامند؟

مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید کانیون و مرکز خرید دمیرورن جزو معروف ترین مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم بشمار می روند.

بزرگترین مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول کدام است؟

مرکز خرید جواهیر یکی از بزرگترین مراکز خرید نه تنها در استانبول بلکه در اروپا است.


درباره استانبول بیشتر بخوانید:

سوغات استانبول چیست؟

برنامه ریزی سفر به استانبول

محله بشیکتاش استانبول

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt