بهترین سواحل کوش آداسی

بهترین سواحل کوش آداسی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 17 آبان ، 1401

بهترین سواحل کوش آداسی کدامند؟ + عکس

کوش آداسی یکی از شهر های ساحلی ترکیه است که سواحل بسیار زیبا و جذابی دارد و گردشگران بسیاری برای استراحت به این سواحل می روند که در این مطلب آن ها را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کوش آداسی که با دریای بکر و آبی عمیق خود توجه مسافران داخلی و خارجی را به خود جلب می کند، یکی از جذاب ترین شهر های ساحلی ترکیه است.
کوش آداسی یکی از شهرهای مهم ترکیه از نظر گردشگری است به دلیل تمیزی سواحل و دریای آبی عمیقش موفق به دریافت پرچم آبی شده است.
این منطقه که سهم قابل توجهی در گردشگری کشور دارد، دارای موقعیت محبوبی برای گردشگران داخلی و خارجی است. تمیزی آب دریا و منظره نیلگون منطقه مورد توجه گردشگران است.
کوش آداسی بزرگترین شهر ساحلی ترکیه در سواحل دریای اژه است و سواحل کوش آداسی بسیار طولانی است. در طول پیاده روی های ساحلی، مناظر بسیار زیبایی را در اطراف می بینید و می توانید عکس های زیبایی بگیرید.
در نزدیکی ساحل، مراکز خرید، دیسکو برای سرگرمی، باشگاه، کافه ها، رستوران ها ی متعددی وجود دارد. به این ترتیب کوش دارای سواحل متنوعی نیز می باشد. هر ساله گردشگران بسیاری با تهیه ی تور کوش آداسی برای استراحت به این سواحل می روند. در ادامه ما شما را با بهترین سواحل کوش آداسی آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل بانوان کوش آداسی

ساحل بانوان

ساحل بانوان، یکی از سواحل زیبای کوشی آداسی است. این نام به این دلیل است که در دوره عثمانی، تنها زنان اجازه دسترسی به ساحل را داشتند.
این یکی از نزدیکترین سواحل به مرکز شهر منطقه کوش آداسی است. این ساحل که گردشگران داخلی و خارجی به خصوص در تعطیلات آخر هفته به آن سر می ‌زنند، بسیار معروف و تمیز است. این ساحل که با دریای آبی عمیق خود موفق به دریافت جایزه پرچم آبی شده است، شنی و طول تقریباً یک کیلومتر است.
این ساحل یک کیلومتر ساحل شنی و آب های تمیز و کم عمق دارد. برای لذت بردن از این ساحل می توانید تعداد زیادی تخت آفتابگیر و چتر برای اجاره پیدا کنید.
همچنین تعداد زیادی بار، کافه، رستوران و هتل در این ساحل وجود دارد، این ساحل یکی از پر هیاهو ترین سواحل کوشی آداسی بشمار می رود. اگر به دنبال جایی برای مهمانی و تماشای مردم هستید، اینجا مکانی برای اقامت است.
ساحلی که در داخل شهر به راحتی می توانید به آن دسترسی داشته باشید رایگان است و برای آفتاب گرفتن و چتر هزینه ای دریافت می شود.
میانگین هزینه تخت های آفتابگیر برای هر نفر 10 لیر است. در کنار ساحل مکان هایی برای نوشیدن یا غذا خوردن وجود دارد.
لانگ بیچ حدود 10 دقیقه با ماشین از ساحل بانوان فاصله دارد. در گذشته 18 کیلومتر طول داشت، اما در طول سال ها به چندین بخش تقسیم شده است.
امروزه، لانگ بیچ تنها یک منطقه 6 کیلومتری است که در آن بسیاری از فعالیت های ورزش های آبی، پارک آبی Aqua Center، و برخی رستوران ها و بارها را خواهید دید. شما می توانید در تور کوش آداسی از این ساحل بازدید کنید.

ساحل کادینلار 

در ساحل کادینلار با سواحل ماسه ‌ای طلایی که در امتداد گردشگاهی با حاشیه نخل ‌ها با ردیفی از مغازه‌ ها، کافه‌ ها، بارها، رستوران ‌ها و هتل ‌ها واقع شده است، استراحت کنید، این ساحل در 3 کیلومتری جنوب شهر واقع شده است.
امکانات این ساحل شامل چتر و تخت آفتاب برای اجاره، رختکن، دستشویی و نجات غریق است. قفسه های ساحل در آب های تمیز و کم عمق قرار می گیرند و طیف وسیعی از ورزش های آبی مانند قایق سواری با موز، جت اسکی، پدالو و پاراسلینگ را ارائه می دهد.
بخش اصلی به طول 6 کیلومتر که به بخش‌ هایی تقسیم شده است، در شمال و نزدیک‌ ترین شهر به مجموعه ‌ای از کافه‌ ها، رستوران‌ ها، مغازه‌ ها و هتل‌ ها پوشیده شده است.
امکانات شامل چتر و تخت آفتاب برای اجاره، رختکن، توالت و نجات غریق است. ورزش های آبی شامل پدالو، قایق سواری با موز، جت اسکی و پاراسلینگ را نیز می توانید در این ساحل ببینید.

ساحل عشق کوش آداسی

ساحل عشق کوش آداسی

ساحل عشق کوش آداسی

این ساحل که در منطقه داووتلار کوش آداسی قرار دارد، 12 کیلومتر طول دارد. این یکی از طولانی ترین سواحل کوش آداسی است. یک طرف ساحل عشق تا پارک ملی Güzelçamlı و طرف دیگر به منطقه Yavansu منطقه امتداد دارد.
در ساحل عشق می توانید در کنار ساحل بدوید، دوچرخه سواری، باربیکیو و پیک نیک انجام دهید. به دلیل آبی عمیق دریا می توانید با ماهی ها شنا کنید. 
طول این ساحل کیلومترها و دارای شن های ریز است. دمای آب دریا در تابستان بین 20 تا 22 درجه متغیر است. با استفاده از خط مینی‌ بوس Davutlar که از مرکز شهر حرکت می‌ کند، می ‌توانید خود را به ساحل برسانید.
تخت های آفتابگیر برای اجاره در این ساحل وجود دارد. همچنین، رستوران ها و کافه هایی برای نیازهای خوردن و آشامیدن نیز موجود است.
ساحل عشق یک ساحل شنی خوب است که در آن جنگل و دریا کاملاً در هم تنیده شده اند. دمای آب دریا گرم و دریا کم عمق است. برای خانواده های دارای فرزند ایده آل است.
در طول روز می توانید از دریا و آفتاب لذت ببرید، مسیرهای پیاده روی، مسیرهای دوچرخه سواری و مناطق پیک نیک در امتداد ساحل وجود دارد. شما می توانید در اینجا یک پیک نیک داشته باشید و یک روز سرگرم کننده را در کنار عزیزان خود سپری کنید.

ساحل کاراسو 

ساحل کاراسو یکی از زیبا ترین سواحل پارک ملی کوش آداسی است. خط ساحلی 500 متری و آب های خنک عمیق به ویژه پذیرای گردشگرانی است که مشتاق غواصی هستند. 
در خلیج کاراسو، مکان‌ هایی برای دوش گرفتن وجود دارد که می‌ توانید بعد از شنا در آن ‌ها استحمام کنید، کابین ‌ها و دستشویی ‌هایی وجود دارد که می ‌توانید لباس‌ هایتان را در آنعوض کنید، و کافه ‌هایی وجود دارد که می ‌توانید نیازهای اضطراری خود را در آنجا برطرف کنید.

ساحل کالاماکی 

ساحل کالاماکی یکی دیگر از سواحل جذاب کوشی آداسی است، سرویس بهداشتی و رختکن نیز در این ساحل وجود دارد. در اطراف مکان هایی برای خرید غذا و نوشیدنی وجود دارد. 
این ساحل یکی از زیباترین مکان ها برای شنا در دریا به همراه خانواده، و داشتن پیک نیک و گذراندن اوقات خوش است. ساحل اینجا بسیار تمیز است و آب دریا بسیار شفاف است. 
این نیز یکی از مکان های زیبا با پوشش گیاهی است، در اینجا ساحل غواصی انجام می شود. برای غواصی و شنا در این سواحل باید اطلاعات کافی داشته باشید. ساحل عمیق است، اگر شنا بلد نیستید باید مراقب باشید، مخصوصا مراقب کودکان باشید. ساحل به طور کلی بدون موج است. 

ساحل آیدینلیک 

ساحل آیدینلیک در تابستان کمی شلوغ می شود. زیرا این ساحل یکی از نزدیک ترین خلیج ها به مرکز کوش آداسی است. خلیج Icmeler و ساحل در پارک ملی دارای آب دریا تمیز و شفاف است که طول آن به 650 متر می رسد. 

ساحل کیپ یلانچی 

یکی دیگر از نزدیک ترین سواحل به مرکز کوش آداسی ساحل کیپ یلانچی است. ساحل به طور کلی آرام است و یکی از مکان های خوب برای استراحت است. 
این ساحل دارای منظره قلعه کوش آداسی از ساحل زیبا است، در ساحل مکان های تفریحی زیادی وجود دارد. برخی از قسمت های ساحل خصوصی و پولی است. 

ساحل سبز

ساحل سبز کوش آداسی یکی از زیباترین سواحل ترکیه است. به خصوص در عصر، ساحل اینجا بسیار زیبا است. مسیرهای پیاده روی، مسیرهای دوچرخه، کافه ها، رستوران ها و مکان های تفریحی در ساحل وجود دارد. همچنین می توانید در برخی از کافه ها و مکان های تفریحی به موسیقی زنده گوش دهید.
می توانید در ساحل سبز کوش آداسی روی شن های دانه دار به پیاده روی در ساحل بپردازید که در آن شاهد هماهنگی بی نظیر رنگ های سبز و آبی خواهید بود.
این ساحل که درست روبروی هتل بلو اسکای قرار دارد، کاملا رایگان و برای عموم آزاد است. این ساحل که در منطقه ای کوچک و در دامنه قرار گرفته است، به دلیل وجود سبزی و درختان نخل فراوان در اطراف آن، نام خود را از اینجا گرفته است.

ساحل کوستور

ساحل کوستور دارای شن ‌های نرم، کم رنگ و طلایی هستند و در حدود 5 کیلومتری شمال کوش آداسی قرار دارد. قفسه های ساحل در آب های تمیز و کم عمق قرار می گیرند و امکان انتخاب ورزش های آبی مانند قایق سواری با موز، جت اسکی، پدالو و پاراسلینگ را فراهم می کند.
امکانات این ساحل شامل چتر و تخت آفتاب کرایه ای، رختکن، توالت و زمین والیبال است. مجموعه ای از کافه ها و رستوران ها در یک قدمی این ساحل وجود دارد.

ساحل پاموکاک

ساحل پاموکاک مکان بسیار مناسب برای آفتاب گرفتن و شنا در این ساحل شنی طلایی به طول 80 متر و 5 کیلومتر است. در امتداد شن های نرم به اسب سواری یا شتر سواری بپردازید.
هیچ امکاناتی در اینجا وجود ندارد به جز هتل هایی در انتهای جنوبی ساحل و در پارک آبی Aqua Fantasy که می توانید غذا، نوشیدنی و سایه پیدا کنید. ساحل پاموکاک در 10 کیلومتری سلجوک، 5 کیلومتری افسوس و 12 کیلومتری شمال کوش آداسی قرار دارد.

ساحل لانگ بیچ کوش آداسی

ساحل لانگ بیچ کوش آداسی

ساحل لانگ بیچ

ساحل لانگ بیچ که 18 کیلومتر طول دارد، اکنون محل استقرار Aqua Center و بسیاری از کافه ‌های اضافی در طول سال ‌ها است. 
این شهر در 6 کیلومتری جنوب کوش آداسی قرار دارد و به لطف مینی ‌بوس ‌هایی که هر 15 دقیقه یکبار حرکت می ‌کنند، قابل دسترسی است. 

ساحل پیگلا

به دلیل اینکه شهر باستانی پیگلا در زمان های قدیم در نزدیکی این ساحل قرار داشته است، این ساحل را به عنوان ساحل پیگلا می شناسند.
این ساحل که در 5 کیلومتری شمال مرکز شهر قرار دارد، عموماً توسط خانواده ‌های دارای کودکان و شناگران تازه کار ترجیح داده می‌ شود. 
ساحل پیگلا به دلیل پرچم آبی خود به طول تقریبی 1 کیلومتر و خط ساحلی شنی 600 متر مشهور است. این مکان به ویژه برای علاقه مندان به ورزش های آبی و والیبال ساحلی توصیه می شود.
در حالی که برای صندلی ‌های آفتاب‌ گیر و چترهای ساحلی هزینه ‌ای برای اجاره لازم است، اما آنها کاملاً برای عموم آزاد و رایگان هستند.

سخن آخر

کوش آداسی یکی از مناطق تفریحی و ساحلی است که گردشگران داخلی و خارجی آن را برای تعطیلات انتخاب می کنند. کوش آداسی با سواحل پرچم آبی، طبیعت بی نظیر، جنگل های سرسبز و زمین های حاصلخیز، منطقه ای بسیار محبوب است. 
کوش آداسی نه تنها برای گردشگری داخلی بلکه برای گردشگری خارجی نیز جذاب و دیدنی است. دمای هوای کوش آداسی ترکیه در طول سال معتدل است و شما می توانید در هر فصلی از سال به سواحل این شهر بروید.
این سواحل دارای شن های نرم و طلایی است، که می توانید بر روی آن دراز بکشید و از آفتاب ساحلی لذت ببرید. ما در این مقاله برخی از بهترین سواحل زیبا و نزدیک کوش آداسی را به شما معرفی کرده ایم.
برای اطلاع از قیمت های تور ترکیه می توانید به سایت معتبر الفبای سفر مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی بهترین سواحل کوش آداسی

کدام سواحل نزدیک به کوش آداسی هستند؟

ساحل کیپ یلانچی، ساحل بانوان، ساحل آیدینلیک جزو نزدیک ترین سواحل به مرکز کوش آداسی هستند.

علت نامگذاری ساحل سبز کوش آداسی چیست؟

این ساحل به دلیل وجود سبزی و درختان نخل فراوان در اطراف آن، نام خود را از آن گرفته است.


درباره کوش آداسی بیشتر بخوانید:

در اطراف کوش آداسی چه اماکن توریستی وجود دارد؟

مارماریس بهتر است یا کوش آداسی؟

کوش آداسی بهتره یا آنتالیا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt