سفر به سریلانکا جزیره ای به وسعت یک کشور

سفر به سریلانکا جزیره ای به وسعت یک کشور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 آبان ، 1398

سفر به سریلانکا جزیره ای به وسعت یک کشور

بهترین زمان برای سفر به سریلانکا جزیره ای به وسعت یک کشور بستگی به منطقه ای دارد که مایل به بازدید از آن هستید. سریلانکا با سواحل بکر، چشم انداز و توپوگرافی زیبا، چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران تور سریلانکا دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بهترین زمان برای بازدید از سریلانکا بستگی به منطقه ای دارد که مایل به بازدید از آن هستید. دسامبر تا مارس زمان مناسبی برای بازدید از اکثر مکان ها (ارتفاعات، سواحل غربی و ساحل جنوبی) است و ماه مه تا سپتامبر برای بازدید از سواحل شرقی نیز ایده آل می باشد. در سفر به سریلانکا، محبوب ترین هتل های سریلانکا حتی در حدود بودجه شما، چه ارزان و چه لوکس آرامش بسیاری را برایتان فراهم می کنند. برخی از بهترین هتل های سریلانکا هتل اوگا بی، آمانولا، هتل کوئین، راز کندی و گراند اوداوالاوا سافاری می باشند. سریلانکا با سواحل بکر، چشم انداز معرق و توپوگرافی زیبا، چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران تور سریلانکا دارد. بنابراین تا آخر این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین جاذبه های گردشگری سریلانکا را بشناسید.

سواحل زیبای سریلانکا بهترین جاذبه های گردشگری سریلانکا

معبد غار دامبولا (معبد طلایی)، بزرگترین مجموعه معبد در سریلانکا

معروفترین و بهترین مکان برای بازدید در سریلانکا معبد غار دامبولا است. این مکان در بخش توریستی سریلانکا قرار دارد. مجسمه ها و نقاشی های بزرگترین مجموعه معبد سریلانکا به قرن دوازدهم میلادی بر می گردد. مجموعه معبد دمبولا دارای پنج اتاق در اندازه های مختلف می باشد و اتاق بودا را در موقعیتی قرار داده اند که به نظر بسیار آرام است. این معبد بر روی یک کوه صخره ای سیاه ساخته شده است که تضاد بسیار چشمگیری با دیوارهای سفید معبد دارد. دیدن منظره بالای معبد را از دست ندهید. از کلمبو و کندی به راحتی می توان به این معبد دسترسی داشت.

معبد دامبولا سریلانکا

پارک ملی یالا سریلانکا از بهترین جاذبه های گردشگری سریلانکا

پارک ملی یالا سریلانکا میزبان تعداد زیادی از حیوانات وحشی و پرندگانی زیبا می باشد. در پارک ملی یالا گروهی از فیلها که در نهرها شنا می کنند یا پلنگ هایی که در حال استراحت هستند را می بینید. برخی از گردشگران تور سریلانکا نیز در یالا اردو می کنند و از کباب کردن زیر ستاره لذت می برند. یالا مکان مناسبی برای امتحان کردن مهارت خود در عکاسی از حیوانات وحشی است. رسیدن به پارک ملی یالا بسیار ساده است و از کلمبو به راحتی به این پارک می رسید.

پلنگ درحال استراحت در پارک ملی یالا سریلانکا

سیگیریا و پولونارووا، ناهمواری شگفت انگیز در میان فضای سبز

سیگیریا یا کوه یادبود، میراث جهانی و یکی از جاذبه های گردشگری خیره کننده در سریلانکا است. در مجاورت این صخره غول پیکر سنگی هیچ جایی بلندتر وجود ندارد و با کوهنوردی و صعود به بالای سیگیریا می توانید یک نمای 360 درجه از مناظر اطراف و قلعه سیگیریا را مشاهده کنید. قلعه سنگی سیگیریا تکه ای از تاریخ است که بر روی صخره ای بنا شده و واقعا ارزش دیدن دارد.

تپه سیگیریا سریلانکا

در مورد پولونارووا گفته ها و نگفته های زیادی به گوش می رسد، اما یک جواهر بین جاذبه های گردشگری سریلانکا محسوب می شود. این شهر ویران شده باستانی در میان ستونها و معماریهای قدیمی محکم خود قرار گرفته است. بهترین راه برای گشت و گذار در این شهر باستانی اجاره یک دوچرخه و گشتن در اطراف این ویرانه ها می باشد. این مکان نمونه ای از تاریخ و فرهنگ سریلانکا می باشد. از سیگیریا به راحتی می توانید با یک توک توک یا اتوبوس پولونارووا بروید.

معبد پولونارووا سریلانکا

نووارا الیا، بهشتی در سریلانکا

نووارا الیا با داشتن باغ های چای و مناظر با شکوه، ابرهای مه آلود، تپه های شیب دار و سرسبز و قطاری که به نظر می رسد از فیلم های هری پاتر بیرون آمده است، یک بهشت تپه ای و یکی دیگر از بهترین جاذبه های گردشگری سریلانکا می باشد.

منظره بسیار زیبای نووارا الیا سریلانکا

ساحل ترین کومالی سریلانکا

ساحل ترین کومالی سریلانکا، در میان بسیاری از مناطق توریستی سریلانکا، با داشتن ساحل زیبا گردشران را به خود جذب می کند. اگر برای یک تور غواصی زیر آب آماده هستید، تورهای غواصی در ترین کومالی سریلانکا بهترین تجربه را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر ورزش های آبی، معابد و سواحل زیادی در ترین کومالی سریلانکا برای گشت و گذار وجود دارد.

ساحل ترین کومالی سریلانکا با ماسه های سفید و درختان سرسبز

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt