مالزی، ترکیبی از جزایر و شهرهای زیبا

مالزی، ترکیبی از جزایر و شهرهای زیبا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 06 آبان ، 1398

مالزی، ترکیبی از جزایر و شهرهای زیبا

مالزی، ترکیبی از جزایر و شهرهای زیبا می باشد و جاذبه های گردشگری مالزی مانند جزایر زیبا، سواحل، شهرهای بسیار زیبا، مکانهای تاریخی و ماجراجویی به گردشگران تور مالزی تجربه کم نظیری را ارائه می دهند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مالزی کشوری شگفت انگیز است که با انعکاس ترکیب التقاطی آداب و سنن، سنت ها و فرهنگ باستانی با مدرنیته شناخته می شود. جاذبه های گردشگری مالزی مانند جزایر زیبا، سواحل، شهرهای بسیار زیبا، مکانهای تاریخی و ماجراجویی به گردشگران تور مالزی تجربه کم نظیری را ارائه می دهند. برای آشنایی با بی نظیرترین جاذبه های گردشگری مالزی در این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین جاذبه های گردشگری مالزی

دیدن مرجان های رنگارنگ در جزیره پرهنتیان

تقریباً در 19 کیلومتری شمال شرقی مالزی جزیره ای خیره کننده و مرجانی به نام جزیره پرهنتیان واقع شده است. پرهنتیان بخشی از پارک دریایی است که فعالیت هایی مانند ماهیگیری در آنجا به شدت ممنوع می باشد و یکی از بی نظیر ترین جاذبه های گردشگری مالزی محسوب می شود. آب های کم عمق شفاف در نزدیکی ساحل اجازه می دهد تا نمای کاملی از مرجانهای رنگارنگ را در این مکان مشهور گردشگری مالزی مشاهده کنید.

آب آبی فیروزه ای و درختان سرسبز در جزیره پرهنتیان مالزی

کیناباتانگان، بهترین پناهگاه حیات وحش

کیناباتانگان در شرق صباح، با داشتن بقایای جنگلهای بارانی مشهور است. پناهگاه حیات وحش کیناباتانگان تعداد زیادی از دوستداران حیات وحش را به این جاذبه توریستی مالزی جذب می کند. کیناباتانگان در میان رمانتیک ترین جاذبه های مالزی، در صدر همه قرار دارد.
مکان: شمال شرقی بورنئو، مالزی
جاذبه های مهم کیناباتانگان: به اردوگاه جنگلی بروید تا بدون محدودیت از زیستگاه های حیات وحش دیدن کنید.

قایق در وسط آب های کیناباتانگان مالزی

بهترین تجربه کوهنوردی در کوه کینابالو

کوه کینابالو، بلندترین کوه بورنئو، یک چشم انداز حیرت انگیز برای دیدن است. کوهنوردان دوست دارند با طی کردن مسیرهای پیاده روی چشمگیر و دیدنی از محیط جذاب منطقه لذت ببرند. کینابالو در بین افرادی که عاشق ماجراجویی هستند بسیار محبوب است و یکی از بهترین مکان های بازدید در مالزی برای داشتن تجربه ای هیجان آور می باشد.
مکان: بخش ساحل غربی، صباح، مالزی
نکته: از مناظر شگفت انگیز و فعالیت های هیجان انگیز در این جاذبه گردشگری مالزی لذت ببرید.

کوهنوردان در کوه کینابالو مالزی

ملاکا، محبوب ترین بندر تجاری جنوب شرقی آسیا

ملاکا در سال 2008 در میراث یونسکو به ثبت رسید و از آن زمان تاکنون جزء بهترین مکان های دیدنی مالزی محسوب می شود. ملاکا که 2 ساعت از کوالالامپور فاصله دارد، یکی از معروف ترین بنادر تجاری جنوب شرقی آسیا محسوب می شود. معماری باستانی ملاکا از جلوه های باشکوه آن در گذشته سخن می گوید. بازدید از برخی از بهترین جاذبه های گردشگری مالزی در این شهر زیبا و باستانی را از دست ندهید. اگر به تاریخ علاقه مند هستید و می خواهید در مورد تاریخ محلی مالزی و چین بیشتر بدانید، از موزه های بابا و نیونیا ملاکا بازدید کنید.
نکته: طعم غذاهای محلی ملاکا، یک مکان توریستی معروف در مالزی را بچشید و لذت ببرید.

ساختمان قرمز رنگ در شهر زیبای ملاکا مالزی

قلعه فاموسا، نمایانگر معماری اروپا

قلعه فاموسا علاوه بر اینکه یکی از بهترین جاذبه های گردشگری مالزی محسوب می شود، در بین پرتغالی ها نیز بسیار مشهور است. این قلعه باشکوه در واقع بین گردشگران تور مالزی بسیار محبوب است و جلوه های معماری اروپا را به گردشگرانی که به خود جذب کرده نشان می دهد.
جاذبه های مهم قلعه فاموسا: اتاق انبار مهمات، مکان افسران و محل اقامت کاپیتان.
نکته: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، بهترین زمان برای بازدید از قلعه فاموسا صبح زود است.

ورودی قلعه فاموسا در مالزی و توپ قدیمی جلوی آن

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt