قدم زدن در تاریخ سن پترزبورگ

قدم زدن در تاریخ سن پترزبورگ

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 01 آبان ، 1398

قدم زدن در تاریخ سن پترزبورگ

برای گشت و گذار در سن پترزبورگ با تور لحظه آخری سن پترزبورگ از مکان هایی که در این مطلب معرفی می کنیم بازدید کرده و قدم زدن در تاریخ سن پترزبورگ را تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سن پترزبورگ روسیه یکی از جذاب ترین شهرهای جهان است. فرهنگ، هنر، معماری و غذای های عالی روسیه بهترین دلایل برای گذراندن یک هفته کامل در پایتخت سابق روسیه هستند. سن پترزبورگ زمانی پایتخت روسیه بوده و به همین علت از بناها و ویژگی های بی نظیر و خاصی برخوردار می باشد. برای گشت و گذار در سن پترزبورگ با تور لحظه آخری سن پترزبورگ الفبای سفر از مکان هایی که در این مطلب معرفی می کنیم بازدید کرده و قدم زدن در تاریخ سن پترزبورگ را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ

کلیسای منجی با خون ریخته سن پترزبورگ

کلیسای ناجی با خون ریخته می تواند یکی از مهمترین نماد سن پترزبورگ باشد. بر خلاف کلیسای جامع افسانه سنت ریحان مسکو، کلیسای منجی تقریبا 100 سال قدمت دارد اما ظاهر این کلیسا می تواند فریب دهنده باشد. با این حال، کلیسای ناجی با خون ریخته شده سن پترزبورگ همان نقطه ای است که تزار الکساندر دوم در سال 1881 در آن جا ترور شد. الکساندر سوم نیز ساخت و ساز این بنا را به عنوان یادبود پدر فقید خود آغاز کرد. اکنون کلیسای منجی مانند بسیاری از کلیسا های روسیه، موزه ای با شکوه می باشد. کاملا وارد کلیسا شوید و از طرح ها، فضاها و معماری با شکوه آن لذت ببرید.

نمای کامل کلیسای ناجی با خون مقدس سن پترزبورگ

کلیسای جامع سنت اسحاق

کلیسای جامع سنت اسحاق یک شگفتانه معماری محسوب می شود. این نه تنها بزرگترین کلیسای بزرگ ارتدوکس در جهان است، بلکه چهارمین کلیسای جامع بزرگ دنیا نیز می باشد. هم اکنون این کلیسا بیشتر کاربری موزه را دارد و زیاد به عنوان کلیسا از آن یاد نمی شود و مانند کلیسای جامع منجی بر روی خون ریخته، اکنون یک موزه برای نمایش تاریخ سن پترزبورگ و روسیه است. فقط در مهم ترین روزها جشن هایی در اینجا برگزار می شود و تنها بخش کوچکی از کلیسای جامع بزرگ این روزها به فعالیت های عبادت منظم اختصاص دارد. به بالای کلیسا بروید و بازدید از سن پترزبورگ را با بهترین نقطه دید داشته باشید.

کلیسای جامع سنت اسحاق سن پترزبورگ

گردش با قایق در کانال قدیمی سن پترزبورگ

سن پترزبورگ شهری در میان بسیاری از کانال های آب می باشد. در حقیقت، بیش از 800 پل بر طول 300 کیلومتری کانال مصنوعی سن پترزبورگ وجود دارد. این کانال ها به عنوان راه های مهم حمل و نقل در سن پترزبورگ بوده اند و این روزها بیشتر برای فرار از ترافیک خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما به عنوان یک گردشگر برای بهره بردن از این جاذبه گردشگری روسیه و دیدن شهر سن پترزبورگ از نگاهی دیگر از تور روسیه و همچنین تورهای گردش در کانال سن پترزبورگ استفاده کنید.

قایق تفریحی تور کروز در کانال قدیمی سن پترزبورگ

شفق قطبی، کشتی تفریحی روسی موثر در انقلاب روسیه

شفق قطبی یک موزه کشتی با شکوه می باشد که در انقلاب فوریه و اکتبر نقش مهمی را ایفا کرده است. شفق قطبی تقریبا در فاصله یک کیلومتری قلعه پیتر است و پس از کارهای گسترده ای که در زمینه نوسازی روی آن انجام شده، بازدید از آن دوباره برای گردشگران میسر است و یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری روسیه می باشد.

موزه کشتی شفق قطبی سن پترزبورگ

بنای باشکوه کلیسای جامع اسمولنی

کلیسای جامع اسمولنی یکی از زیباترین بناهای صومعه در جهان است. این شاهکار معماری توسط معمار معروف ایتالیایی (Francesco Bartolomeo Rastrelli) همان کسی که کاخ زمستانی یا پیترهوف را خلق کرده، طراحی شده است.

کلیسای جامع امولنی در انتهای محوطه باغ اسمولنی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt