جاهای دیدنی مسکو

جاهای دیدنی مسکو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 دی ، 1402

جاهای دیدنی مسکو | تصاویر + آشنایی با تمامی اماکن

جاهای دیدنی مسکو گونه ای هستند که بازدید کنندگان مجذوب تمام مناظر شگفت انگیز می شوند و تحت تأثیر قرار می گیرند میدان سرخ وکاخ کرملین در قلب مسکو قرار گرفته اند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

جاذبه های دیدنی مسکو

پایتخت روسیه مکانی باورنکردنی برای کشف جاهای دیدنی مسکو است بازدید کنندگان مجذوب تمام مناظر شگفت انگیز می شوند و از وسعت و عظمت شهر تحت تأثیر قرار می گیرند میدان سرخ وکاخ کرملین در قلب مسکو قرار گرفته اند، تنها دو مورد از جاذبه های گردشگری هستند که باید دیدن کنید.
شهری جذاب برای گردش در اطراف آن، کلیساهای جامع کاخ های خیره کننده در کنار آثار تاریخی خاکستری تیره و بقایای دوران شوروی قرار گرفته اند. 

نمایی از شهر مسکو

نمایی از شهر مسکو

کاخ های مسکو

کاخ زمستانی مسکو

اقامتگاه اصلی امپراتورهای روسیه ، کاخ زمستانی با وسعت بسیار زیاد آن را تحت تأثیر قرار می دهد. دارای 1057 اتاق ، 1786 درب ، 1945 پنجره و 117 راه پله است. 
تالارهای آن با 176 مجسمه تزئین شده است امروزه کاخ زمستانی خانه اصلی موزه هرمیتاژ است. بازدید کنندگان می توانند میلیون ها نمایشگاه از دوران ما قبل تاریخ از جمله آثار مشهور لئوناردو داوینچی، هنری ماتیس و رامبراند در دیوار این کاخ بیابند.

کاخ ترم در مسکو

کاخ ترم در کرملین مسکو که در سال 1636 ساخته شد ، ترکیبی از عناصر معماری ایتالیایی و باستانی روسیه است. دیوارهای داخلی با زیور آلات عجیب و غریب و نقوش هرالدیکی و نقاشی هایی با موضوعات کتاب مقدس تزئین شده بود بازسازی قرن 19 با سلیقه و با احترام به سبک قرن 17 انجام شد.

کاخ کرملین مسکو

کاخ کرملین مسکو

کاخ لیوادیا 

اقامتگاه جنوبی خانواده سلطنتی، کاخ لیوادیا هنگامی که استالین، روزولت و چرچیل در فوریه 1945 در آنجا برای کنفرانس یالتا در آنجا یکدیگر را ملاقات کردند، در سراسر جهان شناخته شد.

هتل های مسکو

ما لیستی از بهترین هتل های لوکس مسکو در روسیه  را برای شما تهیه کرده ایم که در ادامه به چند مورد آن می پردازیم: 

هتل ماس مسکو

. طراحی داخلی فوق العاد. هتل ماس در محله ای آرام واقع شده است و در مرکز تاریخی مسکو و در فاصله کمی از مناظر اصلی قرار دارد.این هتل 5 ستاره دارای رستوران ها، مرکز تناسب اندام است. 

هتل روسو بالت

هتل دوست داشتنی زیبا متعلق به سال 1876 با باغی خصوصی در 100 متری تا ایستگاه مترو Arbatskaya واقع شده است. دارای صبحانه ای از محصولات ارگانیک مزرعه خصوصی تهیه شده است.

بهترین هتل های روسیه

هتل روسو بالت

هتل مسکو تاگانسکایا

هتل خیلی شیک فضای آرامش بخش تخت های راحت که در اردیبهشت سال 2020 افتتاح شد. در 2 کیلومتری فروشگاه بزرگ GUM واقع شده است و دارای رستوران، پارکینگ خصوصی، مرکز تناسب اندام و بار است و همچنین استخر سرپوشیده و خدمات کرایه اتومبیل برای مهمانان در دسترس است.

جاهای دیدنی مسکو در زمستان

مسکو پایتخت روسیه سرزمین عجایب سرد که گاهی بومیان آن را سرزمین مادری نیز می نامند در حالی که این حقیقت دارد که روسیه یکی از سرد ترین نقاط جهان است دمایی که ممکن است برای برخی افراد بسیار نگران کننده باشد، هرگز نباید تصور کرد که این امر مانع بازدید مردم از این شهرشده است.

کریسمس در مسکو

روس ها واقعاً می دانند که کریسمس را چگونه جشن بگیرند یکی از 12 عیدها و یکی از چهارمهمترین جشن های روس ها در کریسمس است زیرا در تمام جشن های شب زنده داری شرکت می کنند  میلیون ها نفر جشن می گیرند کریسمس در مسکو جشنواره ای است که حداقل یکبار در طول زندگی تجربه می شود. آنها برای هر یک از 12 حواریون یک تک آهنگ دارند.

تور روسیه

تور مسکو

تور سنت پترزبورگ

باغ وحش مسکو

آیا تا به حال به باغ وحشی به اندازه یک شهر رفته اید؟ مجتمع گسترده ای که حیوانات بیش از هزار گونه مختلف را در خود جای داده است، تقریباً می توانید هر حیوانی را که می خواهند در این باغ وحش عالی ببینند. 
باغ وحش مسکو به دلیل تلاش هایش برای حفاظت مشهور است، زیرا می توان از نزدیک دید که چگونه آنها سعی می کنند گونه های تقریباً منقرض شده را مجدداً پرورش دهند. همچنین می توانید در یکی از سخنرانی ها ، سمینارها و تورهای متعدد در آنجا شرکت کنید.

برای آشنایی با جاهای دیدنی روسیه، مقاله ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

اسکیت روی یخ در میدان سرخ

میدان سرخ بدون شک یکی از مشهورترین جاهای دیدنی روسیه است، یکی از تاریخی ترین مکان های این کشور است زیرا در اینجا بود که سرنوشت روسیه توسط نازی ها و روس ها به چالش کشیده شد. 

نمایی از اسکیت روی برف در مسکو

اسکس زمستانی در میدان سرخ

کوه برفی در مسکو

کوه شونوت مرتفع ترین نقطه کل کوه های اورال است و دسترسی به آن به دلیل بارش برف بسیار دشوار است جایی که روس ها از ماشین های برفی برای رسیدن به کوه شونوت استفاده می کنند. 

غارهای یخی

این یکی از مشهورترین غارهای موجود در جهان است ، زیرا نه تنها مرکز زیباترین چیزهای دیدنی در کل کشور است ، بلکه تجربه ای سورئال را برای کسانی که از آن استفاده می کنند ارائه می دهد. 

کاخ تساریتسینو در مسکو

کاخ خیره کننده Tsaritsyno که زمانی اقامتگاه تابستانی کاترین کبیر بود، اکنون به موزه تبدیل شده است. معماری آن بسیار باشکوه است و یک پارک دوست داشتنی در اطراف آن وجود دارد که بازدید کنندگان می‌ توانند از آن دیدن کنند.  
این کاخ در جنوب مسکو واقع شده است و در سال ۱۷۷۵ به بهره برداری رسید و بازسازی‌های اخیر آن باعث شده است که فضای مجلل با سالن‌ های زیبا و راه پله‌ های باشکوه بهتر از گذشته به نظر برسد. 

متروی مسکو 

اغلب اوقات حمل و نقل عمومی شبیه یک اثر هنری نیست بسیاری از ایستگاه های مترو مسکو با زیبایی و ظرافت خود بازدید کنندگان را متحیر می ‌کند. این ایستگاه‌ ها با سنگ مرمر که دیوارها را پوشانده ‌اند بسیار شگفت‌انگیز هستند و بخشی از یکی از طولانی‌ ترین سیستم‌های مترو در جهان هستند که اولین ایستگاه‌ها در سال ۱۹۳۵ افتتاح شد. 

متروی مسکو

متروی مسکو

خیابان آربات

آربات، خیابانی زیبا و در عین حال پر جنب و جوش پر از معماری چشمگیر است و زمانی محلی محبوب برای زندگی اشراف، هنرمندان و دانشگاهیان بود. 
گفته می ‌شود سربازان ناپلئون در مکانی که در پایین خیابان آربات بوده است در راه تصرف کرملین حرکت کرده اند. امروزه کافه‌ها، رستوران‌ ها و مغازه‌ های زیادی وجود دارد، همچنین بناها و مجسمه‌ های مختلفی مانند الکساندر پوشکین وجود دارد که به دلیل نفوذ گسترده او در دربارمعروف است و همچنین عاشق ملکه روسیه بود. 

صومعه نوودویچی در مسکو روسیه

صومعه نوودویچی که در ساختمان زیبایی قرار دارد زمانی قلعه بوده است این صومعه درسال ۱۵۲۴ تاسیس شد و چهار کلیسای جامع را در خود جای داده است کلیسای جامع اسمولنسک به دلیل نقاشی‌ های دیواری زیبا در قرن شانزدهم بدون شک برجسته ‌ترین نقطه در جهان است. 

موزه پوشکین دیدنی مسکو

موزه هنرهای زیبای پوشکین علی رغم نامش، در واقع هیچ ارتباطی با شاعر مشهور ندارد، مگر اینکه پس از مرگ به افتخار وی نامگذاری شده است. مجموعه ‌ای وسیع  که از دیدن آن لذت می ‌برید این موزه بر هنرهای اروپایی تمرکز دارد و شاهکارهای بوتیچلی، رامبراند و ون گوگ را در بر می ‌گیرد. 
مجسمه‌ها، هنرهای گرافیکی، نقاشی‌ ها و موارد دیگر را می ‌توانید در گالری‌ های زیبای آن پیدا کنید بخشهای مختلف به موضوعات و دوره‌هایی مانند رنسانس، عصر طلایی هلند و هنر بیزانس می‌ پردازند. 

کلیسای جامع مسیح منجی مسکو

این کلیسای باشکوه ارتدوکس روسیه در ساحل رودخانه Moskva واقع شده است، فاصله کمی با کاخ کرملین دارد. کلیسای امروزی در سال ۲۰۰۰ احداث شد، زیرا کلیسای اصلی که قبلا در این مکان بود به دستور جوزف استالین در سال ۱۹۳۱ به دلیل کمپین ضد مذهبی تخریب شد. 
کلیسای جامع مسیح منجی با گنبد طلایی شگفت‌ انگیز، نمای خیره کننده سفید بسیار جذاب است فضای داخلی نیز به همان اندازه جذاب می باشد.

گالری ترتیاکوف در مسکو

گالری ترتیاکوف که بزرگترین و چشمگیرترین مجموعه هنرهای زیبا روسیه در جهان است، به دلیل دارا بودن آثار هنری شگفت‌ انگیزی که در مسکو به نمایش گذاشته است، ارزش بازدید از آن را دارد از نکات برجسته این گالری می‌ توان به کلیسای شمالی ولادیمیر اشاره کرد.

پارک گورکی 

پارک بزرگ گورکی که در کنار رود خانه مسکو قرار دارد، مکانی دوست داشتنی برای بازدید است. باغ های وسیع آن محل نهادهای فرهنگی متعددی است و بازدید کنندگان حتماً باید موزه هنرهای معاصر گاراژ را تماشا کنند. 

تئاتر بولشوی مسکو

تئاتر بولشوی اصلی ‌ترین تئاتر کشور است. اجرای شگفت ‌انگیز اپرا و باله ‌ای که در طول قرن‌ ها به نمایش در آمده در این مکان می باشد.
در حالی که شرکت باله بولشوی در سال ۱۷۷۶ تاسیس شد، خود تئاتر در سال ۱۸۲۵ افتتاح شد. تالار درخشان با شش طبقه با شکوه تزئین شده است اینجا یک محیط مناسب برای اجراهای درجه یک جهانی است.

تئاتر بولشوی مسکو

تئاتر بولشوی مسکو

سوالات متداول درباره ی جاهای دیدنی مسکو

چرا مسکو یک جاذبه گردشگری است؟
این شهر به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و جاذبه های فرهنگی یکی از جاذبه های گردشگری محبوب است. میدان سرخ که از نظر تاریخی شگفت انگیز است، مناظر دیدنی و باورنکردنی مانند کاخ کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل و مقبره لنین و سایر مکان ها را در خود جای داده است.
مسکو بیشتر به چه چیزی معروف است؟
این شهر میزبان چندین میراث جهانی یونسکو است و بخاطر نمایش معماری روسیه، به ویژه میدان سرخ تاریخی آن و ساختمان هایی مانند کلیسای جامع سنت باسیل و ...   مشهور است.
آیا روس ها در مسکو انگلیسی صحبت می کنند؟
همه ایستگاه های مترو به زبان انگلیسی اعلام می شود و اکثر تابلوها ترجمه دارند. اطلاعات مربوط به اکثر مکان ها را می توان به راحتی در بسیاری از زبانها یافت و بسیاری از مردم دراینجا انگلیسی صحبت می کنند. ... بسیاری از مهاجران که به روسی صحبت نمی کنند در این کشور زندگی می کنند و به نظر می رسد که حالشان خوب است.

        
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt