راهنمای بازدید از آرامگاه لنین مسکو

راهنمای بازدید از آرامگاه لنین مسکو

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 20 آذر ، 1402

راهنمای بازدید از آرامگاه لنین مسکو

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آرامگاه لنین واقع در مسکو در نزدیکی دیوار کرملین قرار گرفته است و یکی از بحث برانگیزترین و محبوبترین جاذبه های مسکو است. هر سال حدود 2.5 میلیون نفر از این آرامگاه دیدن می کنند تا مقبره یکی از انقلابیون افسانه ای روسیه را از نزدیک ببینند. برای راهنمای بازدید از این جاذبه با الفبای سفر همراه باشید.

آرامگاه لنین در مسکو

لنین اولین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی بود که مقبره او در میدان سرخ در مسکو قرار دارد. مقبره او مورد احترام پیروان او می باشد. آرامگاه لنین در ماه اگوست سال 1924 میلادی افتتاح شد. ساختمان آن دارای 24 متر طول و 12 متر ارتفاع می باشد و داخل آن جسد مومیایی لنین در داخل تابوت شیشه ای قرار دارد.این مقبره توسط دیگر جاذبه های روسیه مانند دیوار کرملین، مرکز خرید گوم GUM مسکو و کلیسای جامع سنت باسیل احاطه شده است.

برنامه بازدید را از قبل برنامه ریزی کنید

آرامگاه لنین در روزهای سه شنبه، چهارشنبه ها، پنج شنبه ها و شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 1 بعدازظهر باز است. اما اگر تصمیم دارید که به جای استفاده از تور به تنهایی به تماشای این بنا بروید، از قبل برای بازدید از باز بودن آن مطمئن شوید زیرا این آرامگاه در روزهای تعطیل عمومی و دوشنبه ها و جمعه ها بسته می باشد.در تور مسکو بهار 98 بازدید از این آرامگاه را جز برنامه های خود قرار دهید.

آرامگاه لنین- مسکو-الفبای سفر

ورودی مقبره را پیدا کنید

شما می توانید پس از بازرسی امنیتی واقع در برج Nikolskaya در باغ الکساندر وارد آرامگاه شوید. احتمالا یک صف انتظار برای وارد شدن وجود دارد که به احتمال زیاد زمان زیادی را باید منتطظر بمانید. اگر شما خوش شانس باشید ممکن است برای شما این فرصت پیش بیاید که در صف انتظار بتوانید رژه نظامی را نیز تماشا کنید.

رژه نظامی مسکو-الفبای سفر

فراموش نکنید که ورودی مقبره لنین رایگان است

بازدید از مقبره لنین برای همه رایگان است و فقط کیف و وسایل شما مورد بررسی قرار می گیرد. ممکن است گاهی راهنمایان بی تجربه گردشگری از شما درخواست تهیه بلیط کنند اگر با همچین پیشنهادی مواجه شدید آن را رد کنید چرا که ورودی بازدید از مقبره لنین رایگان است. در تور روسیه بهار 98 می توانید به رایگان از این مقبره دیدن کنید.

بازدید و بررسی کیف و قوانین ورود

به دلایل امنیتی ورود اشیای فلزی از جمله موبایل و دوربین، مایعات، یا چمدان و کیفهای بزرگ به داخل مقبره لنین ممنوع است. بنابراین شما باید وسایل خود را برای بررسی داخل دستگاه اشعه ایکس قرار دهید که برای انجام این کار باید هزینه بپردازید. همچنین خود را برای بازرسی بدنی نیز آماده کنید.

عکاسی از مقبره لنین ممنوع است

عکاسی از مقبره اکیدا ممنوع است و قبل از ورود به مقبره بازرسان دوربین عکاسی شما را از قبل چک می کنند. اما اگر همچنان مصمم به بردن دوربین خود به داخل مقبره لنین هستید اگر در داخل مقبره از نقطه ای از این بنا عکاسی کنید کارکنان این محل اجازه دارند تا دوربین شما را چک کرده و به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین شما را مجبور کنند تا عکسها را پاک کنید بنابراین در هنگام سفر تور مسکو تعطیلات خرداد حتما به این نکته توجه کنید.

جسد مومیایی لنین مسکو-الفبای سفر

طبق قوانین از مقبره بازدید کنید

زمانی که وارد مقبره لنین می شوید با دیگر گردشگران در یک خط برای تماشای بنا حرکت خواهید کرد ولی نگران نباشید چون به آهستگی پیش خواهید رفت و می توانید به دقت از بنا بازدید کنید. طبق قوانین روسیه آقایان در هنگام ورود به ساختمان اجازه ندارند که کلاه به سر داشته باشند و بازدیدکنندگان نباید دست خود را داخل جیبشان کنند.شما نیز سعی کنید در طول سفر خود در تور روسیه تعطیلات خرداد از قوانین سرپیچی نکنید. قبل از شروع سفر خود بلیط پرواز مسکو را رزرو کنید.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt