خلاقیت و زیبایی در گالریهای هنر معاصر کوالالامپور

خلاقیت و زیبایی در گالریهای هنر معاصر کوالالامپور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 فروردین ، 1398

خلاقیت و زیبایی در گالریهای هنر معاصر کوالالامپور

گالریهای هنر معاصر کوالالامپور را در داخل ساختمانهای مدرن، حواشی دیوار برخی از کوچه ها و جلوی دیوار برخی از فروشگاهها می توانید کشف کنید. برای بازدید از این نقاشیها، مجسمه ها و یا عکساهای دوران معاصر در گالریهای هنری ماالزی با الفبای سفر همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

گالریهای هنر معاصر کوالالامپور را در داخل ساختمانهای مدرن، حواشی دیوار برخی از کوچه ها و جلوی دیوار برخی از فروشگاهها می توانید کشف کنید. برای بازدید از این نقاشیها، مجسمه ها و یا عکساهای دوران معاصر در گالریهای هنری ماالزی با الفبای سفر همراه باشید.

گالری هنری ساسانا کیجانگ SASANA KIJANG کوالالامپور

این گالری هنری در میان ساختار فولادی و دیوارهای شیشه ای پنهان شده است. ساسانا کیجانگ شامل چندین گالری می باشد تا مردم محلی و گردشگران با هنر کشور مالزی و جنوب شرقی آسیا آشنا شوند. از پله های مارپیچی بالا برید تا به طبقه سوم و گالری هنری برسید. این گالری مجموعه ایی است که آثار هنرمندان مالزی و جنوب شرق آسیا را در معرض نمایش قرار داده است. در این مجموعه شما آثار هنری هنرمندان معاصری همچون حسین Enas و Yong Mun Sen را می توانید در تور کوالالامپور بهار 98 مشاهده کنید.

گالری هنری ساسانا کیجانگ-کوالالامپور،الفبای سفر

 گالری هنری واتا VALLETTE کوالالامپور

با وارد شدن به این گالری با آثار هنری معاصر هنرمندان جوان مالزی و بین الملی مواجه خواهید شد. این گالری هنر هنرمندان مردم این کشور را ترویج می دهد و نقش مهمی در نمایش هنر اروپایی و ایجاد فضایی برای علاقه مندان به هنر و هنرمندان دارد.

گالری واتا در ایجاد یک حرکت خلاقانه در عرصه هنر برای نمایش آثار هنرمندان محلی عنصر مهمی به شمار میرود. این گالری همراه با اعضای خود در بنگسار قرار دارد و افراد این گروه با رفتاری دوستانه در تماشای آثار هنری شما را راهنمایی می کنند. در طول سفر خود با تور مالزی تعطیلات خرداد از این مجموعه دیدن کنید.

گالری هنری واتا،کوالالامپور-الفبای سفر

گالری هنری RUANG PEMULA کوالالامپور

این گالری جایی است یک زوج هنری یعنی Pakhruddin و Fatima Sulaiman مجموعه آثار هنری خود را که متعلق به دهه 90 تا به امروز است را در معرض نمایش قرار دادند. در این گالری شما با آثار هنری هنرمندان مالزی معاصر که شامل مجموعه ایی از نقاشیها، مجسمه ها و عکسهای مختلف است آشنا خواهید شد. به این نکته توجه داشته باشید برای بازدید از این گالری باید از قبل وقت رزرو کنید.

گالری هنری RUANG PEMULA،کوالالامپور-الفبای سفر

گالری هنری MINUT INIT ART SOCIAL کوالالامپور

از زمان شروع به کار این گالری هنری از سال 2010، گالری Minute Init به یک فضای اجتماعی هنری تبدیل شده است. این گالری، هنر را به عنوان جایگاهی برای بحث و تبادل نظر در مورد جامعه در نظر گرفته تا دیدگاه متفاوتی را در موضوعات و سوژ ه های امروزی ایجاد کند.

وجود کافه بار به همراه انواع غذا، نوشیدنی و همچنین یک کتابخانه کوچک، این مکان را به محلی ایده آل تبدیل کرده است. این گالری هنری چیزی فراتر از فرم و اشکال هنر سنتی است و همچنین با افراد مختلی مانند طراحان مد و موسیقی دانان امروزی نیز سروکار دارد. شما نیز در طول سفر خود در تور مالزی بهار 98 بازدید از این گالری متفاوت را از دست ندهید.

گالری-هنری MINUT INIT ART SOCIAL،کوالالامپور-الفبای سفر

گالری هنری THE EDGE A+ WORKS OF ART کوالالامپور

Joshua Lim هنرمند و پشتیبان و علاقه مند به هنر، از دهه های گذشته این گالری را به عنوان فضایی برای نمایش هنر رسانه های جدید، به ویژه عکاسی، ویدئو و هنرهای نمایشی تاسیس کرد. A+ WORKS چیزی فراتر از یک گالری هنری است. این گالری بخشی از یک پلت فرم است و پذیرای تبادلات جهانی در مورد مسائل و موضوعات اجتماعی و جایگزینی دیدگاههای متفاوت است.  قبل از شروع سفر بلیط پرواز کوالالامپور را رزرو کنید.

گالری هنری THE EDGE A+ WORKS OF ART،کوالالامپور-الفبای سفر

کافه گالری AKU کوالالامپور

این مکاتن متشکل از دو بخش است.قسمتی از AKU کافه و قسمتی دیگر گالری است. این گالری یک محلی عالی در منطقه چینیهای کوالالامپور است که با یک فنجان قهوه از میهمانان خود پذیرایی میکند. در این گالری از تماشای آثار هنری هنرمندان سراسر جهان لذت خواهید برد. این فضا محلی برای گردآوری هنرمندان، فیلمسازان و نویسندگان است.

 کافه گالری AKU همچنین محل مناسبی برای گردشگران تور لحظه آخری مالزی و مردم محلی است تا در این مکان لحظه از شلوغی شهر دور بوده و از هنر لذت ببرند.رویدادهایی مختلفی مانند هنر، موسیقی و غذا نیز در زمانهای مختلف در این محل برگزار می شود که بخشی از دیدنیهای مالزی محسوب می شود.

کافه گالری AKU کوالالامپور-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt