تفریحات منحصر به فردی که تنها در دبی میتوانید تجربه کنید

تفریحات منحصر به فردی که تنها در دبی میتوانید تجربه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 12 آذر ، 1402

تفریحات منحصر به فردی که تنها در دبی میتوانید تجربه کنید

اگر چه امارات متحده عربی یک کشور نسبتا کوچک است ممکن است تجربه های منحصر به فرد در این شهر وجود نداشته باشد. اما با وجود ثبت شدن برخی چیزها در کتاب رکوردهای جهانی گینس، نشان می دهد که چیزهای منحصر به فرد و فراموش نشدنی در این شهر وجود دارد. الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر چه امارات متحده عربی یک کشور نسبتا کوچک است و ممکن است تجربه های منحصر به فرد در این شهر وجود نداشته باشد، اما ثبت شدن برخی چیزها در کتاب رکوردهای جهانی گینس، نشان می دهد که چیزهای منحصر به فرد و فراموش نشدنی در این شهر وجود دارد. الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

اوج هیجان در سریع ترین ترن هوایی دنیا

برای کسانی که به دبی سفر می کنند، هیچ تجربه ای هیجان انگیز تر از استفاده از فرمول روسی، سریعترین ترن هوایی دنیا وجود ندارد.پارک فراری ورد Ferrari World که در ابوظبی قرار دارد دارای سریعترین سرعت ترن هوایی در جهان به نام فرمول روسی Formula Rosa است که در عرض پنج ثانیه با 240 کیلومتر سرعت حرکت میکن که یکی از هیجان انگیزترین تجربه ها در ترن سوار خواهد بود.

این پارک خود دارای یک چشم انداز وسیع  از محیط اطراف و ماشینهای سواری دیگر است.در تور دبی تابستان 98 تجربه فراموش نشدنی در این پارک داشته باشید.با مشاهده لیست هتل های دبی، هتل مورد نظر خود را برای سفر به این شهر انتخاب کنید.

ترن هوایی فرمول روس دبی،الفبای سفر

تماشای غروب خورشید از بزرگترین جزیره مصنوعی دنیا

نخل جمیرا یا پالم جمیرا بزرگترین جزیره مصنوعی در جهان است که توسط درختان نخل طراحی شده که در مجاورت خلیج فارس قرار دارد. این جزیره محل برخی از بهترین رستوران ها و هتل های شهر است.

با این حال، بسیاری از مردم نمی دانند که این جزیره یکی از بهترین مکان های شهر برای تماشای غروب خورشید است.گردشگران تور لحظه آخری دبی که به این جزیره می روند چشم انداز زیبای از دریا و غروب خورشید را مشاهده خواهند کرد و پالم جزیره یکی از بهترین مکانهای دبی است که میتوانید در آنجا روز خود را به شب برسانید.

پالم جمیرا دبی،الفبای سفر

بازدید از قدیمی ترین مسجد دبی

مسجد بدیه Al Badiyah Mosque در شهر فجیره قرار دارد که بر اساس اعتقادات به قرن 15 میلادی تعلق دارد. با توجه به اینکه امارات متحده عربی تنها 45 سال قدمت دارد وجود همچنین بنای تاریخی در این محل بسیار نادر است.

تنها با 2 ساعت رانندگی از دبی به این محل میرسید. این مسجد در ساحل شرقی امارات واقع شده است. مسجد بدیه برای گردشگران تور ارزان دبی که به دنبال محلی تاریخ برای درک بهتر تاریخ این کشور هستند یک محل ارزشمند محسوب میشود.

مسجد بدیه دبی،الفبای سفر

رانندگی پر هیجان در پیست یاس مارینا

پیست اتوموبیلرانی یاس مارینا Yas Marina Circuit در سراسر جهان برای برگزاری مسابقات فرمول 1 خود در سراسر جهان ساخته شده است. این پیست در جزیره یاس قرار دارد. با این حال تماشای مسابقات اتومبیلرانی با سریعترین سرعت ممکن در این محل می تواند یک تجربه جذاب باشد

. ورود به این پیست نیز رایگان است.در این محل حتی برای افرادی که دوچرخه ندارند، دوچرخه کرایه داده می شود.با رزرو بلیط پرواز دبی، سفر به این شهر را آغاز کنید.

پیست اتوموبیلرانی یاس مارینا دبی،الفبای سفر

  
6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt