به تماشای گالریهای هنری استانبول بنشینید

به تماشای گالریهای هنری استانبول بنشینید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 09 بهمن ، 1401

به تماشای گالریهای هنری استانبول بنشینید

استانبول دارای گالری های مختلفی است که هنر هنرمندان خود را به تصویر میکشد. در محله های مختلف استانبول گالری هنری وجود دارد که به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

استانبول نیز مانند سایر شهرهای جهان دارای صحنه های هنری و گالریهای مختلفی هست که هنر هنرمندان خود را به تصویر میکشد.در محله های مختلف استانبول گالریهای هنری قرار دارد که الفبای سفر آنها را به شما معرفی میکند.

گالری هنری artSümer استانبول

 گالریArtSumer نشان دهنده یك جنبه نوآورانه هنر معاصر تركی است و آثار هنری هنرمندان جدید در عرصه هنر را در معرض نمایش قرار میدهد. از تابلوهای نقاشی گرفته تا مجسمه سازی و عکاسی و رسانه های جدید را در نمایشگاه های مهم محلی و بین المللی این گالری به نمایش در می آید. این گالری در محله کادیکوی قرار دارد که در تور استانبول میتوانید از آن دیدن کنید. برای سفر به این شهر دیدنی، بلیط پرواز استانبول را رزرو کنید.

گالری artSümer استانبول،الفبای سفر

گالری هنری دیپو Depo استانبول

گالری دیپو بیشتر از یک گالری هنری، به عنوان یک پلت فرم برای گفتگوی بیم هنرمندان و همچنین سازمان های فرهنگی ترکیه و کشورهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. این گالری واقع در منطقه کادسی با هدف ترویج گفتگو در مورد مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، نمایشگاه های مختلف، نمایش فیلم ها، کنفرانس ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی برگزار می کند که در تور ارزان استانبول میتوانید در آنها شرکت کنید.

گالری هنری دیپو استانبول،الفبای سفر

گالری Galerist Tepebaşı استانبول

با نمایش هنر معاصر ترکیه در نمایشگاه های بین المللی، این گالری یک محل هنری است که در آن صحنه های هنری محلی مورد توجه قرار قرار گرفته است. گالری Galerist Tepebaşı در سال 2001 تأسیس شد و هدف آن معرفی هنرمندان محلی و بین المللی است که دیدگاه منحصر به فردی از زیبایی شناسی معاصر دارند. این گالری در محله کادسی قرار دارد.

گالری Galerist Tepebaşı استانبول،الفبای سفر

گالری هنری آرتر Arter استانبول

آستر واقع در محله پر جمعیت بی اغلو، نامی مهم در بین صحنه هنر معاصر استانبول است. با نمایشگاه های نوآورانه و مفهومی که با آثاری از قبیل ، ویدئو، نقاشی و مجسمه سازی، شما همیشه با در بدو ورود به این محل با آثار جدید و خلاقانه روبه رو میشوید. این گالری با آثار دیدنی خود پذیرای گردشگران تور لحظه آخری استانبول است.

گالری هنری آرتر استانبول،الفبای سفر

گالری آلان ALAN استانبول

یکی دیگر از گالری های معاصر که بر روی کار هنرمندان جوان تمرکز دارد، نمایشگاه های گالری آلان استانبول است که به خاطر آثار هنری زیبا و خلاقه بسیار شناخته شده است. این همچنین بیش از یک گالری، از فعالیت ها، کارگاه ها، فیلم ها و کلاس های هنری حمایت می کند. گالری آلان در محله بی اغلو قرار گرفته است.

گالری آلان استانبول،الفبای سفر

گالری Dirimart استانبول

Dirimart با هنرمندان تازه و هنرمندان سرشناس مطرح همکاری میکند. این گالری هنری آثار هنرمندان محلی و بین الملی را با برند تجاری خود در معرض نمایش قرار داده است. این گالری همچنین یک مجله هنری منتشر می کند و قرار است یک شعبه بزرگ دیگر را در Dolapdere باز می کند. برای رزرو هتل های استانبول، الفبای سفر را همراهی کنید.

گالری Dirimart استانبول،الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt