در بهترین هاستل های لنکاوی اقامتی خوش داشته باشید

در بهترین هاستل های لنکاوی اقامتی خوش داشته باشید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 دی ، 1401

در بهترین هاستل های لنکاوی اقامتی خوش داشته باشید

لنکاوی در بین علاقه مندان به ماجراجویی بسیار محبوب است تا از تفریحات این منطقه و چشم اندازهای زیبایش لذت ببرند. الفبای سفر بهترین هاستلهای این جزیره را برای افرادی که با کوله پشتی سفر میکنند معرفی میکند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

لنکاوی در بین علاقه مندان به ماجراجویی بسیار محبوب است تا از تفریحات این منطقه و چشم اندازهای زیبایش لذت ببرند. الفبای سفر بهترین هاستلهای این جزیره را برای افرادی که با کوله پشتی سفر میکنند معرفی میکند.

هاستل El Studio لنکاوی

این هاستل در فاصله پنج دقیقه ای از مرکز Kuah To واقع شده است. این هاستل در  مجموع 12 تخت دارد و تمام اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند. پس از ورود به این محل، یک محلفه و حوله دریافت خواهید کرد. امکانات مشترک آن نیز شامل یک قفسه کوچک با یخچال و ظروف است. اینترنیت وای فای نیز قابل دسترسی است.

هاستل ال استدیو  در مورد تور های گردشگری لنکاوی اطلاعاتی در اختیار شما قرار میدهد. در طراف این هاستل نیز مغازه های مختلفی برای خرید لباس و غذا وجود دارد. این هاستل در منطقه خلوت و آرامی قرار گرفته است که برای گردشگران تور کوالا لنکاوی که دنبال آرامش هستند محل مناسبی است.

هاستل El Studio لنکاوی،الفبای سفر

هاستل The Village لنکاوی

این هاستل دوست داشتنی در بین زمینهای برنج و درختان نارگیل قرار گرفته است که توسط باغ های استوایی احاطه شده اند. اتاقهای این هاستل مبله و دارای امکانات اولیه هستند. هاستل د ویلیج درست در مرکز ساحل سینانگ قرار دارد و فاصله کوتاهی با رستورانها و غذاخوریهای مختلف ، اماکن تفریحی، فروشگاهها و بوتیکها دارد.

هفت دقیقه طول می کشد تا از این ساحل به ساحل سینانگ طولانی ترین ساحل در لنکاوی برسید. شما همچنین می توانید برای کشف جزیره اسکوتر و یا ونهای گردشگری در تور کوالا لنکاوی برای گشت زنی در این جزیره اجاره کنید. 

هاستل The Village لنکاوی،الفبای سفر

هاستل Sweet Monkey لنکاوی

هاستل Sweet Monkey Backpacker Hostel در کنار ساحل سینانگ، یکی از محبوب ترین نقاط توریستی در لنکاوی برسید. در این محل میتوانید پیاده روی کنید، از خوردن غذاهای محلی لذت ببرد و تفریحات ساحلی انجام دهید. شما همچنین می توانید در این منطقه خرید کنید و از تفریحات شبانه لذت ببرید. دیوار این خوابگاه نیز دارای رنگهای آرامش بخش است.

در هاستل سوئیت مانکی برای خانم ها و آقایان اتاق های جدا با تهویه مطبوع همراه با ملافه های شخصی، چراغ  خواب و سوکت های برق وجود دارد. همچنین حمام گرم با شامپو و حوله های تمیز از دیگر امکانات این هاستل است.

هاستل Sweet Monkey لنکاوی،الفبای سفر

هاستل Backstreet Monkey لنکاوی

هاستل Backstreet Monkey یک محل اقامت بزرگ است که برای بازدید از نقاط دیدنی اطراف یک اقامتگاه مناسب است. با 10 دقیقه پیاده روی به ساحل سینانگ از نقاط دیدنی مالزی میرسید.دسترسی به فای رایگان در اتاق وجود دارد و همچنین این هاستل دارای اتاق های خصوصی با ملحفه، سوکت های برق و چراغ خواب میباشد.

حمام های مشترک این هاستل نیز دارای دوش گرم و سرد می باشند. شما می توانید نقشه و اطلاعات مربوط به تورهای گردشگری را در پذیرش دریافت کنید. کارکنان می توانند امکاناتی از جمله ورزشی آبی، خدمات ماساژ تایلندی را برای شما فراهم کنند.

هاستل Backstreet Monkey لنکاوی،الفبای سفر

هاستل لنکاوی Dormitorio

هاستل لنکاوی Dormitorio در قلب ساحل سینانگ واقع شده است که برای مهمانان محل مناسبی است، زیرا فاصله کوتاهی از بارها، رستورانها و مغازه ها دارد. این خوابگاه با تخت های سفارشی ساخته شده است که دارای چراغ های مطالعه و ملافه ها و تشک هایی با کیفیت هستند.

این هاستل دارای اتاق چمدان، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و فای رایگان است. لازم نیست نگران امنیت این محل زیرا این خوابگاه در ورودی و اتاقها قفل شده و امن دارد. کارکنان این هاستل شما را برای دسترسی به اماکن تفریحی، جنگلهای مانگرو و همچنین تورهای جزیره راهنمایی میکنند.

هاستل Dormitorio لنکاوی،الفبای سفر

هاستل Barkat Chalets لنکاوی

Barkat Chalets یک نقطه ایده آل برای ارتباط با طبیعت و تماشای جزیره زیبای Dayang Bunting  است. از چشم انداز فوق العاده این محل با دریای بیکران لذت ببرید. قایقرانی و موتورسواری کنید و یا جنگل و کشتزارهای جزیره را کشف کنید.این هاستل غذای مالزیایی و غذای گیاهخواران را نیز سرو میکند.برای کمی خوشگذرانی بیشتر میتوانید در کنار نوشیدن قهوه یا چای از مناظر اطراف حس آرامش بگیرید. بلیط پرواز خود را برای سفر به شهرهای مختلف دنیا رزرو کنید.

هاستل Barkat Chalets لنکاوی،الفبای سفر




6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt