راهنمای سفر به ریمینی ایتالیا

راهنمای سفر به ریمینی ایتالیا

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 مرداد ، 1401

راهنمای سفر به ریمینی ایتالیا (میامی اروپا) + عکس

شهر ریمینی ایتالیا معروف به میامی اروپا، دارای سواحل طلایی خیره کننده، معماری تاریخی زیبا و غذاهای متنوع است. در این مطلب راهنمای سفر به ریمینی را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

ریمینی یک شهر تفریحی در امیلیا رومانیا، در ساحل شرقی ایتالیا است. ریمینی یک استراحتگاه پر رونق و شلوغ در ایتالیا است که دارای تعداد بسیار زیادی هتل است. اینجا جایی است که ایتالیایی ها و سایر مردم اروپا برای گذراندن تعطیلات در دریا و آفتاب گرفتن به آنجا می روند. بنابراین غذا عالی است و همچنین رفتار مردم این شهر دوستانه است. در این مطلب راهنمای سفر به ریمینی را بررسی کرده ایم تا این شهر را بیشتر بشناسید.

راهنمای سفر به ریمینی ایتالیا

نمایی از ریمینی و سواحل آن

معرفی شهر ریمینی ایتالیا، میامی اروپا

ریمینی با سواحل طلایی خیره کننده، معماری تاریخی زیبا و غذاهای خیابانی متنوع، یکی از بزرگترین جواهرات پنهان ایتالیا است که می توانید با تور ایتالیا در آژانس الفبای سفر از آن بازدید کنید. شما می توانید از این شهر به سایر شهرهای معروف ایتالیا مانند ونیز، رم، سن مارینو، میلان و... سفر کنید و تور بازدید از کارخانه فراری را با الفبای سفر تجربه کنید.

اکثر هتل ها در فاصله چند قدمی ساحل و مرکز شهر قرار دارند، اما اگر می خواهید در امتداد ساحل یا داخل کشور سفر کنید، اتوبوس ها به طور منظم از ایستگاه قطار حرکت می کنند و ارزان هستند.
ریمینی از مشهورترین استراحتگاه ساحلی در ایتالیا است. کیلومترها ساحل شنی آن در امتداد ساحل دریای آدریاتیک، این شهر را به مقصدی جذاب در گذشته تبدیل کرد که محبوبیت آن هرگز از بین نرفته است.

امروزه ریمینی عمدتاً به خاطر انبوهی از جوانان و خانواده هایی که آفتاب می گیرند شناخته می شود. اما افتتاح برخی از هتل‌های شیک از جمله هتل هیجان‌انگیز Duomo و یک منطقه باستان‌شناسی جدید، توجه را به جاذبه‌های دیگر ریمینی و نوع جدیدتر و برگزیده‌تر گردشگری معطوف کرده است.

در این شهر بسیاری از اتوبوس های تور پر از آمریکایی یا انگلیسی را در اینجا نخواهید یافت! این بدان معناست که اکثر مردم ایتالیایی صحبت می کنند، بنابراین حتماً کتاب عبارات خود را با خود ببرید. مردم محلی همیشه از دیدن یک خارجی که تلاش می کند به زبان خود ارتباط برقرار کند خوشحال می شوند.

جاذبه های شهر ریمینی

پل تیبریوس

تاریخچه شهر ریمینی

از دوران ماقبل تاریخ در ریمینی سکونتگاهی وجود داشته است. ریمینی که در سال 268 قبل از میلاد توسط رومیان تأسیس شد، دارای تاریخ 2000 ساله است که آثار مهمی در آن به جای گذاشته است.

شهر ریمینی از دو قسمت تشکیل شده است. شهر تاریخی اصلی اکنون حدود یک و نیم کیلومتر در داخل خاک فرو رفته است. زیرا خط ساحلی در قرن های گذشته تغییر کرده است. علیرغم بمباران جنگ جهانی دوم که برخی از ساختمان‌های قدیمی را ویران کرد، این شهر همچنان یک شهر معمولی ایتالیایی با مسیرهای تاریخی، کاخ‌ها، میدان‌ها و مناظر گردشگری است.

قسمت دوم ریمینی شهر شامل پراکندگی طولانی در کنار ساحل است که از زمان جنگ جهانی دوم رشد کرده است. کیلومترها در امتداد سواحل شنی امتداد می یابد و هتل ها و بلوک های آپارتمانی مدرن در کنار ساحل در یک نوار ساخته شده در عمق چندین خیابان قرار دارند.

فیلمی از سواحل و جاذبه ‌های شهر ریمینی

چرا سفر به ریمینی؟

ریمینی شهری ساحلی است که به‌خاطر سواحل وسیع و زندگی شبانه پرجنب‌وجوش معروف است. این شهر بیش از 100 ساحل و تفرجگاه ساحلی دارد که مملو از ویلاها، استراحتگاه ها و هتل های مشرف به دریای آدریاتیک است. تابستان زمانی است که سواحل بسیار سرزنده هستند.

می توان گفت ریمینی پایتخت گردشگری ساحلی ایتالیا و تفریحات شبانه است. این شهر یکی از محبوب ترین استراحتگاه های ساحلی ایتالیا و یکی از بزرگترین و معروف ترین استراحتگاه ها در اروپا است. گردشگاه ساحلی ریمینی مملو از رستوران‌ها، بارها، هتل‌ها و کلوپ‌های شبانه است و می توانید با تور ریمینی از آن بازدید کنید.

نقشه ریمینی

بهترین زمان سفر به ریمینی

فصل اوج سفر به ریمینی در تابستان است و در این زمان سواحل شلوغ است اما آب و هوا برای یک سفر ساحلی عالی است. اگر می خواهید در زمان های خلوت تر به ریمین سفر کنید، بهتر است یا اوایل - می - یا اواخر - سپتامبر بروید. خانواده‌ها و افراد مختلف در این زمان این شهر را ترک کرده‌اند، و تنها افرادی که با آن‌ها مواجه خواهید شد، بازنشستگان و افرادی هستند که در فستیوال های بین المللی مانند جشنواره بستنی  شرکت می‌کنند.

آب و هوای ریمینی

آب و هوای ریمینی معتدل است. پس تابستان‌های مدیترانه‌ای اصیل و زمستان‌های خنک و مطبوع که از نکات برجسته گردشگری در ریمینی هستند. بهار و پاییز شاید بهترین زمان برای سفر به ریمینی باشد. بنابراین ماه های آوریل، می، ژوئن در ابتدای سال و سپتامبر، اکتبر در پایان سال میلادی بهترین ماه ها برای اقامت در ریمینی هستند.

تابستان: ماه های تابستان ریمینی از ژوئن تا آگوست است. فصل تابستان در ریمین با ازدحام جمعیت و روزهای آفتابی زیادی همراه است. حداکثر دمای روزانه به 25 تا 28 درجه سانتیگراد می رسد، اگرچه می تواند تا بیش از 30 درجه سانتیگراد بالا رود. گردشگران می توانند از ده ساعت آفتابی در روز استفاده کنند که بهترین زمان برای دراز کشیدن در ساحل و رها کردن موهایتان است. ریمینی در تابستان ها مرطوب نیست و این باعث می شود دمای بالای هوا قابل تحمل باشد.

زمستان: ماه های زمستان ریمینی از نوامبر تا فوریه است. اگرچه شب های زمستان می تواند به نقطه انجماد برسد، اما دمای روز در زمستان معمولی و راحت است. در این دوره، به ویژه در ماه های پاییز سپتامبر و اکتبر، هنوز آفتاب زیادی وجود دارد. یک ژاکت و یک کت بپوشید تا اگر متوجه شدید که شهر سرد است از آن استفاده کنید. پاییز ممکن است با بارندگی بی وقفه رو به رو شوید، بنابراین لباس های ضدآب را نیز در چمدان خود بسته بندی کنید.

بهترین زمان سفر به ریمینی از نظر قیمت

منبع: Kayak

سواحل ریمینی

با داشتن بیش از 15 کیلومتر ساحل شنی و ماسه ای سفید به همراه ترکیبی متنوع از هتل‌های جذاب، بارهای ساحلی و رستوران‌ها، به راحتی می‌توان فهمید که چرا ساحل ریمینی در سراسر جهان مشهور است. در مرکز سواحل، Marina Centro و Lungomare Augustore، پر جنب و جوش ترین و جوان ترین بخش ها و قلب زندگی شبانه معروف ساحل، به ویژه در طول تابستان، قرار دارند، در حالی که در شمال و جنوب مناطق خانوادگی ساکت تری وجود دارد.

در سواحل ریمینی امکاناتی از قبیل تخت آفتابگیر و چتر آفتابی را دارند. بیشتر هتل ها ساحل اختصاصی خود را دارند یا با یکی از آنها هماهنگی دارند.

هر منطقه ای را که انتخاب کنید، همه سواحل در شرایط بی عیب و نقص نگهداری می شوند و با سیاست های سختگیرانه محیط زیستی مطابقت دارند. شما می توانید از یک نوشیدنی در ساحل لذت ببرید، در دریا شیرجه بزنید و از زندگی اصیل ایتالیایی لذت ببرید.

سواحل زیبای ریمینی ایتالیا

سواحل ریمینی

شهرهای اطراف ریمینی

در صورت سفر به ریمینی می توانید به بسیاری دیگر از شهرهای جذاب ایتالیا که در نزدیکی آن قرار دارند سفر کنید. یکی از شهرهای نزدیک به ریمینی، شهر سن مارینو است که می توانید از فروشگاه های بدون مالیات (Tax Free) آن بازدید کنید. همچنین شهر زیبای ونیز یکی دیگر از شهرهای جذاب نزدیک به ریمینی است. فاصله و زمان رسیدن به شهرهای مختلف از مبدا ریمینی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

  • سن مارینو: 20 کیلومتر (33 دقیقه)
  • بلونیا: 124 کیلومتر (2 ساعت و 3 دقیقه)
  • فلورانس: 248 کیلومتر (3 ساعت و 7 دقیقه)
  • ونیز: 271 کیلومتر (3 ساعت و 9 دقیقه)
  • میلان: 326 کیلومتر (3 ساعت و 32 دقیقه)
  • رم: 337 کیلومتر (4 ساعت و 2 دقیقه)

جاذبه های گردشگری ریمینی

ریمینی جاذبه های دیگری به غیر از سواحل و جاذبه های ساحلی ناب آن دارد. همچنین پایگاه خوبی برای کاوش در برخی از مناظر جالب است، دارای پروازهای مقرون به صرفه از نقاط مختلف است و قیمت های بسیار رقابتی هتل های خارج از فصل را ارائه می دهد. در مجموع، ریمینی مقصد خوبی برای یک تعطیلات شیک در آخر هفته، سفر اقتصادی در ایتالیا و یک تعطیلات خانوادگی متنوع است. حتی اگر در فصل زمستان به آن سفر کنید یا به دنبال چیزی به غیر از سواحل باشید، باز هم چیزهای زیادی پیدا خواهید کرد که شما را برای چند روز مشغول و علاقمند نگه دارد.

ریمینی جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی دارد از اماکن تاریخی روم باستان گرفته تا سواحل زیبای متعدد از جاذبه های گردشگری آن هستند. در ادامه به معروف ترین جاذبه های ریمینی اشاره می کنیم تا بیشتر با این شهر آشنا شوید.

اماکن تاریخی و فرهنگی ریمینی

طاق آگوستوس: طاق رومی آگوستوس برای بزرگداشت امپراتور روم به همین نام ساخته شده است که از جاذبه های تاریخی مشهور ریمینی است.

پل تیبریوس: پل رومی تیبریوس که نشان دهنده آغاز جاده Aemilian است.

خانه جراح: یک منطقه باستان شناسی چشمگیر که ابزارهای جراحی باستانی در آن پیدا شده اند و 20 قرن از تاریخ ریمینی را نشان می دهد. با بازدید از آن، سفری طولانی 2000 ساله از تاریخ شهر را خواهید داشت. این مکان یک پایگاه باستان شناسی است که شهرت بین المللی خود را مدیون کشف ابزار جراحی استثنایی پزشکی است که در قرن سوم وجود داشته است.

موزه فدریکو فلینی: موزه فلینی در مرکز تاریخی ریمینی قرار دارد و بین عموم مردم ایتالیا و بازدیدکنندگان خارجی به طور یکسان محبوب است. این موزه همه چیز مربوط به زندگی و حرفه این کارگردان بزرگ را پوشش می دهد، از اولین روزهای فدریکو فلینی (1920 - 1993) تا بزرگترین شاهکارهای او، از جمله پنج جایزه اسکار. موزه فلینی میزبان نمایشگاه‌های منظم طراحی، عکس و طرح است.

معبد مالاتستا: یک کلیسای کوچک و آرامگاه است که در آن سیگیسموندو پاندولفو مالاتستا، ارباب شهر به همراه با معشوقه اش ایزوتا دلی آتی و خانواده مالاتستا در آن به خاک سپرده شده اند.

موزه شهر ریمینی: ریمینی شهری با تاریخ چند هزار ساله است و موزه شهر، هویت تاریخی و فرهنگی آن را به نمایش می گذارد.

آثار باستانی رومی

طاق آگوستوس


سینما فولگور

این سینمای تاریخی که در فاصله چند متری میدان کاوور در ریمینی واقع شده است، در 20 ژانویه 2018 پس از پنج سال بازسازی دوباره درهای خود را باز کرد. این تاریخ بسیار مهم بود زیرا نود و هشتمین سالگرد تولد کارگردان مشهور سینمای جهان، فدریکو فلینی بود. فلینی که یکی از بزرگترین فیلمسازان تمام دوران به حساب می آید، بیشتر هنر سینمایی فلینی از خاطرات کودکی او در ریمینی الهام گرفته شده است.

سینمای تاریخی Corso d'Augusto جایی بود که استاد فیلم برای اولین بار با فیلم ها روبرو شد و بعداً جایی بود که فیلم های Roma و Amarcord نمایش داده شد. سینمای بازسازی‌شده دارای سه طبقه است. طبقه همکف دارای دو سینما و یک سالن تماشایی است که توسط استاد دانته فرتی با سبک هالیوود دهه 30 ساخته شده است. طبقات اول و دوم موزه فدریکو فلینی است که داستان فدریکو فلینی را از طریق نمایشگاه‌ها، گالری‌ها، اینستالیشن‌های تعاملی و حتی نمایش برخی از فیلم‌های او که هرگز تولید نشده‌اند به نمایش می‌گذارد.

سینما فولگور

سینما فولگور

خرابه های رومی

ریمینی که قدمت آن به ۲۶۸ قبل از میلاد می‌رسد، در دوران رومیان موقعیت استراتژیک مهمی داشت و بنا‌های تاریخی مختلفی از این دوره هنوز تا به امروز باقی مانده است. چشمگیرترین آنها Arco d'Augusto است که در 27 سال قبل از میلاد به افتخار آگوستوس سزار و قدیمی‌ترین طاق پیروزی رومی موجود در جهان ساخته شد. Ponte di Tiberio به طول 62 متر، یکی دیگر از آثار رومی است که در طی 2000 سال هنوز پابرجاست. پنج طاق آن، مرکز استوریکو ریمینی را به محله تاریخی بورگو سن جولیانو متصل می کند. در یک روز آرام، انعکاس پل در آب های آبی عمیق کانال، صحنه ای عالی را درست مانند کارت پستال ها ایجاد می کند.

محله های ریمینی

درست روبروی پونته دی تیبریو، محله مدرن بورگو سن جولیانو قرار دارد. محله ای جذاب از خیابان های سنگفرش شده کوچک، میدان های شیک، و نقاشی های دیواری رنگارنگ. بورگو به یکی از محبوب ترین مناطق ریمینی تبدیل شده است. بورگو ابتدا به‌عنوان محله ماهیگیران خشن و یکی از فقیرترین محله‌های شهر بود اما اکنون میزبان جشنواره دوسالانه فستا دل بورگو سن جولیانو است که دارای تئاتر خیابانی، موسیقی، رقص و غذاهای دل‌انگیز است. جشنواره با آتش بازی تماشایی بر فراز پونته دی تیبریو به اوج خود می رسد. این محله همچنین ارتباط تنگاتنگی با فدریکو فلینی فیلمساز مشهور ریمینی دارد که علیرغم تولد و بزرگ شدن در آن سوی شهر، علاقه خاصی به بورگو داشت. در سال 1994، فستا دل بورگو رسماً به فلینی تقدیم شد و بسیاری از برجسته‌ترین نقاشی‌های خیابانی که دیوارهای ساختمان‌های بورگو را پوشانده‌اند، صحنه‌ها و شخصیت‌هایی از فیلم‌های او و همچنین خود فلینی را به تصویر می‌کشند.

محله های شهر ریمینی ایتالیا

محله های ریمینی

غذاهای خیابانی ریمینی

خیابان های ریمینی مملوء از فرهنگ غذاهای خیابانی است که طعمی معتبر از منطقه را ارائه می دهد. این موضوع در کیوسک های غذاهای خیابانی معروف به باراچینی که در سراسر شهر پراکنده شده‌اند، دیده می‌شود. این کیوسک‌های کوچک در غذاهای لذیذ محلی، از گرم کردن نان‌های گیاهی گرفته تا نان‌های بی‌خمیر ریمینی که داغ سرو می‌شود و با برش‌های سرد یا پنیر نرم سرو می‌شود، تخصص دارند. این باراچینی ها غرفه های غذای ساده و بی تکلفی هستند و بسیاری از بازدیدکنندگان دلتنگ آن ها می شوند. مطمئن شوید که از دفتر اطلاعات توریستی محلی نقشه تور غذای خیابان ریمینی را بخواهید تا به شما در یافتن بهترین باراچینی کمک کند، یا برنامه تور غذای خیابانی ریمینی را از قبل جستجو کنید.

شما می توانید از طریق آژانس هواپیمایی الفبای سفر بهترین تورهای خارجی و داخلی را به اقصی نقاط جهان خریداری کرده و از خدمات متنوع آن بهره مند شوید.

غذاهای خیابانی ریمینی

غذاهای خیابانی ریمینی

برخی از قیمت ها در ریمینی

  • یک وعده غذای ارزان: 16.72 دلار
  • شلوار جین: 95.65 دلار
  • بلیط تک حمل و نقل عمومی: 1.67 دلار
  • کاپوچینو: 1.51 دلار

در ادامه بیشتر درباره ایتالیا بخوانید:

راهنمای سفر به ایتالیا سرزمین گلادیاتورها

ونیز ایتالیا شهر عاشقانه

زیباترین جزیره های ایتالیا

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt