راهنمای سفر به ایتالیا سرزمین گلادیاتورها

راهنمای سفر به ایتالیا سرزمین گلادیاتورها

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 10 شهریور ، 1401

راهنمای کامل سفر به ایتالیا +【عکس و پیشنهادات ویژه】

کاملترین راهنمای سفر به ایتالیا از توریستی ترین کشورهای جهان به همراه برنامه ریزی و پیشنهادهایی ویژه برای سفر ارزان به ایتالیا را در اینجا بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

پیشنهادهایی برای سفر به ایتالیا

با 94 میلیون گردشگر در سال (2019) مطابق با اعلام ENIT ، ایتالیا پنجمین کشور پربازدید در جهان و از زیباترین کشورهای دنیا است. مردم عمدتا به دلیل فرهنگ غنی، غذاهای خوش طعم، تاریخ، مد و هنر، سواحل زیبا، کوهستان های آن و بناهای باستانی بی شمار از ایتالیا دیدن می کنند. ایتالیا همچنین بیش از هر کشور دیگری در جهان دارای میراث جهانی است. با الفبای سفر مجری مستقیم تورهای خارجی چون ایتالیا همراه باشید برای تجربه یک سفر عالی.

کولوسئوم رم جاذبه دیدنی شهر

کولوسئوم رم از عجایب هفتگانه جدید جهان

هرآنچه که قبل از سفر به ایتالیا باید بدانید

  • زبان: زبان اصلی که در ایتالیا صحبت می شود ایتالیایی است.
  • ارز: واحد پولی در ایتالیا یورو است. 1 دلار معادل حدود 0.88 یورو است.
  • کارت های اعتباری و خودپردازها: در شهرهای بزرگ و شهرهای کوچک ، در یافتن خودپردازهایی که کارت های اعتباری خارجی را می پذیرند ، مشکلی نخواهید داشت. اکثر مغازه ها ، رستوران ها و مجریان تور نیز کارت اعتباری را به عنوان روش پرداخت در نظر می گیرند. شما برای خریدهای کوچک مانند بلیط مترو فقط به پول نقد نیاز دارید.
  • دوشاخه: دوشاخه در ایتالیا نوع C ، F و L است ولتاژ استاندارد 230 ولت و فرکانس استاندارد 50 هرتز است. توصیه می کنیم یک آداپتور جهانی بخرید (مطمئن شوید از آن محافظت می کند) و از مبدل سشوار و ابزار گرم استفاده کنید.
  • ایمنی: در حالی که ایتالیا به طور کلی مقصد مطمئنی برای مسافران انفرادی مخصوصا بانوان است، اما چیزی که باید مراقب آن باشید جیب بری است. همیشه چشم خود را به وسایل نگه دارید و در یک کوله پشتی ضد سرقت سرمایه گذاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز با ارزش خود را گم نمی کنید.

آشنایی با تاریخ کشور ایتالیا

رم ، به عنوان پایتخت امپراتوری قدرتمند و تأثیرگذار روم ، هزاران نفر را از سراسر امپراطوری، که بیشتر مناطق مدیترانه، شمال آفریقا، سرزمین اصلی انگلیس و مناطقی از آسیای غربی را شامل می شد، به شهر و کشور جذب میکرد. وقتی امپراتوری در سال 476 میلادی سقوط کرد، رم دیگر کانون سیاست و فرهنگ اروپا نبود. از طرف دیگر، این پایگاه پاپ بود، که سپس بر رشد مذهب مسیحی حاکم شد، به این معنی که رم همچنان یکی از مهمترین مکانهای زیارتی اروپا بود و زائران نیز به شهر می آمدند. امپراتوری های تجاری ونیز، پیزا و جنوا به این شکل بود که چندین بازرگان از سراسر جهان نیز به طور منظم به ایتالیا می آیند. در قرن شانزدهم و اوایل قرن هفدهم ، با اوج گیری دوره رنسانس ، چندین دانشجو برای تحصیل در معماری ایتالیا مانند اینیگو جونز عازم ایتالیا شدند.

فلورانس، شهر هنر و معماری ایتالیا

کلیسای جامع فلورانس ایتالیا

سفر به فلورانس ایتالیا با تور مجازی 

بهترین زمان سفر به ایتالیا

تصمیم گیری در مورد زمان سفر به ایتالیا همزمان با برنامه ریزی یک برنامه سفر برای سفر شما انجام می شود. شما ممکن است قصد داشته باشید که مناظر فرهنگی و تاریخی ایتالیا را کشف کنید ، یا به یکی از رویدادهای فصلی یا جشنواره های ایتالیا مانند کارناوال بروید. شاید شما بخواهید بیشتر وقت خود را در سواحل ایتالیا بگذرانید ، یا شاید به فعالیت های خارج از منزل در کوه ها و پارک های ملی متمایل باشید. به احتمال زیاد عوامل موثر در تصمیم شما برای زمان رفتن عبارتند از آب و هوا ، هزینه و آنچه در هر زمان از سال ارائه می شود.
بهترین زمان سفر به ایتالیا از نظر آب و هوا در بهار (آوریل تا ژوئن) یا پاییز (سپتامبر تا اکتبر) است. درجه حرارت گرم است و از گرمای ناخوشایند ماههای تابستان جلوگیری می کنید، این تجربه فقط توسط جمعیت شلوغی که برای تماشای این یا آن خرابه باستانی ، نقاشی ، نقاشی دیواری و غیره سرگرم می شوند ، بدتر می شود. همچنین تقریباً تمام ایتالیا تابستان سالانه خود را در ماه آگوست میگذرانند. 
زمستان معاملات قابل توجهی در پروازها و محل های اقامت دارد ، جدا از استراحتگاه های زمستانی ، که با شتاب گرفتن فصل اسکی شاهد افزایش قیمت ها هستند. این امر خصوصاً در ماههای با بارش برف بیشتر و در تعطیلات نیمه وقت مدرسه اتفاق می افتد.
آب و هوای غیر قابل پیش بینی در بهار باعث ایجاد یک تعطیلات خوب در شهر می شود و زمان ایده آل برای بازدید از ایتالیا برای کلیساها ، موزه ها و گالری های آن و ... است

ارزان ترین زمان سفر به ایتالیا با تور

ارزان ترین زمان سال برای سفر به ایتالیا در زمستان است. از دسامبر تا مارس شما می توانید موزه ها و گالری های باورنکردنی این کشور را با توجه به علاقه خود کشف کنید. البته در تعطیلات سال نو میلادی کمی هزینه ها بالاتر مرود و اگر این ایام را فاکتور بگیرید یقینا سفری ارزان در پیش خواهید داشت. در ضمن این نوید را می دهیم که می توانید از تورهای لحظه آخری اروپا ایتالیا برای داشتن سفری ارزانتر در زمستان استفاده نمایید.

ونیز توریستی ترین شهر ایتالیا

نمایی از شهر ونیز توریستی ترین شهر ایتالیا

بهترین مکانها برای بازدید در ایتالیا

راهنمای سفر به ایتالیا توسط الفبای سفر به عنوان کارگزار تور ایتالیا به شما کمک می کند بهترین مکانها را برای رفتن به ایتالیا انتخاب کنید ، خواه قصد سفر طولانی داشته باشید یا فقط برای یک استراحت کوتاه.

رم و لاتزیو

رم ، پایتخت ایتالیا یکی از شهرهای این کشور است که نه به شمال و نه به جنوب وفادار است. این یک شهر خارق العاده است که کاملاً شبیه هیچ یک از شهرهای دیگر نیست ، و از نظر مناظر تاریخی به نوعی در حاشیه هر جای دیگر کشور قرار دارد. این نقطه کانونی لاتزیو است ، بخشی از آن منطقه ای فقیرنشین و گاه متروک است که مناظر غالباً ناهموار آن ، به ویژه جنوب رم ، در تضاد با زیبایی منظم سایر مناطق مرکزی است.

پیمونته و لومباردی

مناطق Piemonte و Lombardy ، در شمال غربی ، ثروتمندترین مردم را دارند و دو مرکز اصلی، تورین و میلان، ثروتمندترین شهرهای آن هستند. در مناطق جنوبی خود ، این مناطق مسطح و از نظر منظره کسل کننده هستند ، به ویژه لومباردی ، اما در شمال وجود کوه های آلپ شخصیت هر یک را شکل می دهد. اسکی و پیاده روی از فعالیتهای اصلی است و دریاچه ها و کوههای لمباردی قلمرو توریستی با افتخار است.

لیگوریا

لیگوریا ، استان کوچک ساحلی در جنوب ، مدت هاست که به "ریویرای ایتالیا" معروف است و بر همین اساس در بیشتر تابستان مملو از جویندگان خورشید است. با این حال ، این ساحل بسیار زیبایی است و پایتخت آن ، جنوا ، یک شهر بندری پر جنب و جوش و با سنت دریانوردی طولانی است.

نمایی از شهر زیبای جنوا

نمایی زیبا از شهر زیبای جنوا

اقامت در هتل های ایتالیا

راهنمای سفر به ایتالیا الفبای سفر هزینه تقریبی محل اقامت را بر اساس دو برابر ارزان ترین قیمت فصل استاندارد ارائه می دهد.

← رم: حدود 80 یورو برای یک اتاق کاملاً ساده. تقریبا 145-225 یورو برای چیزهای زیبا تر. 390-450 یورو برای هتل بوتیک ؛ حدود 500 یورو برای بوتیک 5 ستاره و لوکس.
← فلورانس: حدود 95 یورو برای بودجه 1 ستاره. 100 تا 220 یورو برای 2 ستاره ؛ 3 ستاره 150 - 215 یورو 4 ستاره 290 یورو؛ 350 یورو برای 5 ستاره.
← ناپل: هزینه یک هتل بوتیک از 75-420 یورو می باشد. 2 ستاره تقریبا 85 یورو؛ 3 ستاره 105-170 یورو.
سایر گزینه های اقامت
← خوابگاه: هزینه یک تخت خوابگاه در خوابگاه حدود 20 یورو است. به بالا 60 یورو برای یک اتاق دونفره.
← پناهگاه کوهستانی: پناهگاه هایی که توسط شبکه rifugi اداره می شوند هزینه شبانه تخت (که رزرو ضروری است) برای غیرعضوها حدود 24 یورو هزینه دارد ، تقریباً دو برابر قیمت در یک rifugi 
← کمپینگ در ساحل: در فصل اوج انتظار می رود که تقریباً 12 یورو برای هر نفر بپردازید. 10-15 یورو برای چادر یا کاروان ؛ 8 یورو / وسیله نقلیه

هتل ساووی رم

هتل ساووی رم، از بهترین هتل های ایتالیا

غذاهای ایتالیا

فرهنگ ایتالیایی بسیار خانوادگی است و زمان وعده های غذایی فرصتی برای دور هم جمع شدن است. و ایتالیایی ها غذای خود را جدی می گیرند. یک منوی سنتی ناهار با ضد پاستو (گوشت های سرد ، ماهی یا سبزیجات) شروع می شود ، سپس به دنبال آن پریمو (سوپ ، ریزوتو یا ماکارونی) ، سپس دمنوش دوم (غذای گوشت یا ماهی) شروع می شود و با دسر خاتمه می یابد.

سفر به ایتالیا یا اسپانیا و یا فرانسه؟

 می توان به قاطعیت گفت در تابستان واقعاً جایی مانند ایتالیا وجود ندارد. حتی اگر شلوغ باشد ، بسیار حیرت انگیز است هرچند که نمی توان زیبایی های پاریس فرانسه و شهرهای اسپانیا چون والنسیا و بارسلون را نادید گرفت اما از هر جهت به این موضوع نگاه کنید متوجه خواهید شد که سفر به ایتالیا ارزش خیلی بیشتری دارد.

سوالات متداول

شرایط سفر به ایتالیا در کرونا چگونه است؟

سفر به ایتالیا برای افرادی که شرایط خاصی چون دارندگان پاسپورت اروپا و ویزای تایپ D و C شدنی است.

زمان ددلاین سفارت ایتالیا چه موقع است؟

از تاریه 1 تا 3 مردادماه میتوان برای ددلاین اقدام کرد.

تلفن های ضروری در ایتالیا چیست؟

  • آمبولانس: 118
  • پلیس: 113
  • آتش نشانی: 115
  • آدرس سفارت ایران در شهر رُم:
    Via nomentana 363, rome
  • کنسولگری ایران در شهر میلان:
    Iran - Consulate of Iran in Milan
    Address: via Monte Bianco , 59 , Milan
    Phone: 02/89658800 - Fax: 02/89658847


6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt