پارک انگری برد دوحه قطر

پارک انگری برد دوحه قطر

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 30 فروردین ، 1401

پارک انگری برد دوحه قطر

پارک انگری برد در دوحه که در سال 2017 افتتاح شد، به مساحت 17000 متر مربع با فضای داخلی 6500 متر مربع گسترش یافته است. اخیراً بخش داخلی نیز برای خانواده هایی که به اینجا می آیند باز شده است

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

قطر که جذاب ترین مقصد تعطیلات برای خانواده است، تجربه هیجان انگیزی برای ارائه دارد. در مرکز تفریحی قطر، شهر دوحه مجموعه‌ای از بهترین مراکز خرید، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و پارک موضوعی کودکان در قطر را دارد.
    
پارک‌های تفریحی، پارک‌های آبی و زمین‌های ماجراجویی وجود دارد که در آن حق ثبت اختراع می‌تواند به فرزندانشان اجازه دهد از تعطیلات لذت ببرند و در برخی بازی‌های هیجان‌انگیز سرگرم شوند. خوب، در حالی که می توانید هیجان بیشتری برای بچه های خود پیدا کنید، اینجا بهترین پارک موضوعی است - پارک جهانی پرندگان خشمگین در دوحه که اخیرا افتتاح شده است.

شهر فستیوال دوحه منحصر به فردترین پارک تفریحی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد، پارک انگری برد در دوحه که در سال 2017 افتتاح شد، به مساحت 17000 متر مربع با فضای داخلی 6500 متر مربع گسترش یافته است. اخیراً بخش داخلی نیز برای خانواده هایی که به اینجا می آیند باز شده است. کل پارک دارای شخصیت های پرنده خشمگین است که آن را به یک منطقه سرگرمی منحصر به فرد برای بچه ها تبدیل کرده است. اگر تور قطر را خریداری کردید پیشنهاد می کنیم فرزنانتان را به این پارک جذاب و پر هیجان ببرید.

نمایی از مجسمه های انگری برد در دوحه

به همراه Trimoo و شرکت فنلاندی Rovio Entertainment، سازنده برند Angry Birds، اکنون با راه اندازی این شهربازی در دوحه، محبوبیت خود را افزایش می دهد.

هدف اصلی ساخت این منطقه تفریحی جذاب، تقویت گردشگری و جذب گردشگر برای لذت بردن از هیجان و ماجراجویی ارائه شده در این دنیای پرندگان خشمگین بود. علاوه بر این، این جاذبه در دوحه نه تنها برای کودکان، بلکه برای بازدیدکنندگان در تمام سنین ایده آل است. دنیای پرندگان خشمگین در دوحه بهترین جاذبه برای نمایش بازی‌های تم پرندگان خشمگین است.

ویژگی های پارک انگری برد دوحه

این پارک همه با بازی های سرگرم کننده، سواری، استودیو، تئاتر و جاذبه هایی طراحی شده است که مورد علاقه همه است. تمرکز بر ارائه حداکثر ماجراجویی و سرگرمی به مهمان، پارک تفریحی یک جاذبه منحصر به فرد است که در آن می توانید همه چیز از سرگرمی و هیجان را کشف کنید.

هزینه سفر به قطر برای جام جهانی

درخت بزرگ

Big Tree بهترین ویژگی متمایز و مهیب دنیای پرنده خشمگین در دوحه است. این سازه جذاب که در ارتفاع 17 متری بالا می رود و افتخار می کند، هم بچه ها و هم والدین را به محیطی سرگرم کننده و جذاب جذب می کند که در آن اصول علم را کشف می کنند، دانش موسیقایی خود را افزایش می دهند و با پیشنهادات مختلف به رشد هنری خود می پردازند. از محتوای آموزشی این حتی اولین پیست کارتینگ داخلی و خارجی در قطر است که دارای یک زمین بازی چند سطحی خلاقانه است که به شما امکان می دهد بسکتبال و ورزش های بیشتری انجام دهید.

شهربازی انگری برد قطر

استودیو شهر

همه ماجراجویی ها و عاشقان و علاقه مندان به هیجان می توانند از اوقات خود در سیتی استودیو در پارک موضوعی پرندگان خشمگین در قطر لذت ببرند. این استودیو به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا قدرت و توانایی خود را با انجام فعالیت‌هایی از جمله بالا رفتن از دیوار، سرسره‌های سهموی، رولرگلایدر و طناب زدن بررسی کنند. یک دنیای ترامپولین به مساحت 1300 متر مربع وجود دارد که یکی دیگر از جاذبه‌های پر جنب و جوش است که بازدیدکنندگان مشتاق را تشویق می‌کند تا با تجربه زمان در قلعه‌های فنری یا لذت بردن از زمان بازی در زمین بیسبال، گودال فوم یا در زمین کودکان، چالش‌های گرانش را اجرا کنند.

خانه سرخ

همانطور که در فیلم پرندگان خشمگین ذکر شد، این پارک دارای یک خانه قرمز است که می تواند گردشگران را با سبک عجیب و غریب و کمی متمایز خود تحت تاثیر قرار دهد، در حالی که بچه ها را در بازی های شنی جذاب غوطه ور می کند. یک نبرد قایق وجود دارد که بازدیدکنندگان را به یک سفر تئاتری همه جانبه از پرنده خشمگین می برد که از جزیره پرندگان تا جزیره پیگی شروع می شود. همچنین یک Angry Coaster برای دریافت مقدار زیادی آدرنالین و لذت بردن از هیجان در آن سواری سریع و خشمگین وجود دارد که به هوا می چرخد.

راهنمای سفر به قطر در جام جهانی

بهترین سواری در دنیای پرندگان خشمگین

بمب انفجاری

اکنون، این بمب بلتس تجربه‌ای نفس‌گیر است که در آن هنگام راه‌اندازی یکی از هیجان‌انگیزترین سواری‌های پارک از طریق هوا، سواری تپش‌آمیز خود را احساس خواهید کرد. با افزایش تدریجی سواری به 11 متر، این یک افت و پیچ دراماتیک است. به آرامی می توانید کشش و ارتعاش را در هنگام صعود احساس کنید. به محض اینکه سواری آزاد می شود و برخورد می کند، با بوم به زمین می خورد، درست مانند یک بمب.

برای سنین بالای 7 سال سوار شوید
حداقل ارتفاع مورد نیاز 120 سانتی متر

هشدار قرمز

از هیجان و هیجان در مهمانی رقص کوچک Red لذت ببرید. این سواری هیجان‌انگیز در پارک موضوعی پرندگان خشمگین، همراه با چرخش، چرخش و سفر هیجان‌انگیز خشم سرخ، شما را با هیجان در حاشیه قرار می‌دهد. مثل این است که رد گرازی را دیده است که به سمت لانه اش حرکت می کند و از ریل خارج شده است. بنابراین، به شما توصیه می شود تا زمانی که برای این چالش به اندازه کافی قوی و شجاع نباشید، از راه او دور بمانید.

برای سنین بالای 7 سال سوار شوید
حداقل ارتفاع مورد نیاز 140 سانتی متر

ویزای قطر جام جهانی برای ایرانیان 

بلوز جهنده

برای پرواز در قفس با سه قلوهای هیجان انگیز و سرگرم کننده خانواده پرندگان خشمگین آماده شوید. این سواری بلوز همه چیز در مورد کلاه تند تند و جهشی است که مورد علاقه بچه هاست. این سواری فرصتی عالی برای لذت بردن از زمان با بازیگوش ترین اعضای خانواده پرندگان خشمگین در کنار آنها فراهم می کند.

برای سنین بالای 7 سال سوار شوید
حداقل ارتفاع مورد نیاز 80 سانتی متر

ساحل دزدان دریایی

این سواری، قایق‌ها یا ماشین‌های سپر منحصربه‌فرد شما را ارائه می‌دهد که شما را به دریای آزاد، جایی که دشمن با آن روبرو می‌شود، می‌برد. بازی سواری همه چیز در مورد برخورد بین پرندگان و گراز است که الهام بخش این ماجراجویی در پارک موضوعی قطر است. بازیکنان دیگر را در مسیر خود با یک پرتو IR مورد هدف قرار دهید که آنها را از چرخیدن رها می کند.

برای سنین بالای 7 سال سوار شوید
حداقل ارتفاع مورد نیاز 90 سانتی متر

زمان‌بندی دنیای پرندگان خشمگین دوحه چیست؟
پنج شنبه - پنج شنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح
جمعه - جمعه 13:00 - 12:00 صبح
شنبه - چهارشنبه 10:00 صبح تا 10:00 شب

آیا ورودی پارک انگری بردز دوحه وجود دارد؟
بلیط ها و بسته هایی برای پارک پرندگان خشمگین موجود است. قیمت بسته به بسته ای که خریداری می کنید متفاوت است.

فعالیت های موجود در پارک موضوعی پرندگان خشمگین چیست؟
سواری‌های سرگرم‌کننده، پیست کارتینگ، زمین بسکتبال، منطقه مخصوص بچه‌ها و چند منطقه خرید وجود دارد.

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt