هزینه سفر به قطر برای جام جهانی

هزینه سفر به قطر برای جام جهانی

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 04 دی ، 1401

هزینه سفر به قطر برای جام جهانی

هزینه سفر به قطر برای جام جهانی چقدر است؟ اگر می خواهید به قطر سفر کنید و تور جام جهانی قطر خریداری میخواهید کنید در هزینه های ذکر شده را نظر داشته باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

اگر می خواهید به قطر سفر کنید و تور جام جهانی قطر خریداری میخواهید کنید در نظر داشته باشید. واحد پول کشور قطر، ریال قطر است که با نماد QAR نشان داده می شود و در حال حاضر هر 100 دلار چیزی حدود 364 ریال قطر می باشد. بسته به آن که گردشگران می خواهند با تور های گردشگری همراه شوند و یا به صورت شخصی سفر کنند، هزینه سفر تفاوت پیدا می کند.

سفر به دو صورت انجام می گیرد که یکی با تور و دیگری به صورت شخصی می باشد. در ادامه هزینه سفر به قطر روش هایی را به شما شرح می دهیم که عبارت اند از:

تور قطر

این تور ها اغلب 7 شب و 8 روزه هستند و که قیمت تور قطر باتوجه به امکانات هتل، بلیط هواپیما و سایر خدماتی که آژانس مسافرتی می دهد متفاوت است و در حال حاضر هزینه ها برای 7 شب و 8 روز: بین 800 دلار تا 1000 دلار
شخصی
بلیت هواپیما تهران – قطر :حدود 200 دلار تا 300 دلار

پرواز قطر

پرواز قطرایرویز

قیمت هتل های قطر

برای اقامت در شهرهای قطر، می توانید از وجود متعدد هتل ها در این کشور استفاده کنید و بنابر بودجه ای که برای رزرو هتل در نظر گرفته اید را باتوجه به بازه های قیمتی که در زیر گفته ایم میتوانید ببینید. با این حال در این بخش بیشتر به هزینه قیمت هتل هایی نظیر دوحه می پردازیم و همچنین حدودی از قیمت رزرو هتل ها در این شهر را بر اساس امکانات و سرویس دهی آنها ذکر خواهیم کرد.

هتل های 2 ستاره : حدودا بین 30 دلار تا 50 دلار 
از امکانات هتل های 2 ستاره می توان به سرویس بهداشتی، تخت، صبحانه سلف سرویس، روم سرویس و امکانات ابتدایی که تمامی هتل ها دارا می باشند، اشاره کرد.
هتل های 3 ستاره : حدودا بین 60 دلار تا 80 دلار 
از امکانات هتل های 3 ستاره می توان به سرویس بهداشتی، تخت، یخچال، صبحانه سلف سرویس، رم سرویس و امکانات دیگر اشاره کرد.
هتل های 4 ستاره : حدودا بین 70 دلار تا 180 دلار
از امکانات هتل های 4 ستاره می توان به سرویس بهداشتی، تخت، یخچال، صبحانه سلف سرویس، روم سرویس، ناهار و امکانات دیگر اشاره کرد.
هتل های 5 ستاره : حدودا بین 80 دلار تا 215 دلار
از امکانات هتل های 5 ستاره می توان به سرویس بهداشتی، تخت، یخچال، صبحانه سلف سرویس، ناهار، شام، روم سرویس و امکانات دیگر اشاره کرد

هتل لاکچری دوحه قطر

هتل لوکس در قطر

هزینه غذا در قطر

در قطر غذا های بین المللی پاکستانی، هندی و غربی سرو می شود، غذا های رایج این کشور برنج، بریانی (برنج، ادویه و گوشت)، سیب زمینی و آب میوه های مختلف است، اگر غذاهای اروپایی دوست داشته باشید هتل های رامادا و ماریوت غذا های اروپای بسیار دلچسبی سرو می کنند و برای چشیدن طعم غذا های تایلندی اصل هم به رستوران تای تواین یا تای اسنک بروید، غذاهای پاکستانی و هندی به راحتی در سطح شهر پیدا می شود.
در مقاله هزینه سفر به قطر ما هزینه های مربوط به غذا در شهرهای این کشور را بر اساس سایت رسمی Numbeo ذکر می کنیم، در شهرهای این کشور عربی برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه 25 ریال قطر را بپردازید، برای صرف یک وعده غذای دو نفره در یک رستوان متوسط باید 150 ریال قطر پرداخت کنید. خوشبختانه قیمت منو های مک دونالد در کشور قطر تقریبا ارزان تر است و مبلغ 23 ریال قطر می باشد. با تمامی این تفاسیر شایان ذکر است که مجموع هزینه‌ سفر به قطر در هر روز تقریباً برابر 300 تا 500 ریال قطر در روز است و بستگی به شما دارد که چقدر تمایل داشته باشید هزینه کنید.
این نکته نیز شاید برای گردشگران تور قطر جالب باشد که بدانند در رستوران ها معمولا حق سرویس به صورت حساب شما اضافه می شود، اگر این 10 درصد حق سرویس را در صورت حساب خود ندیدید می توانید از قوانین استاندارد انعام استفاده کنید. معمولا برای تاکسی های معمولی انعام نیاز نیست ولی به تاکسی هایی که خارج از شهر می روند معمولا 10 درصد انعام داده می شود.

غذای قطری

غذای سنتی قطری

هزینه تماشای سه بازی ایران از طریق فیفا

هزینه بلیت بستگی به جایگاه صندلی دارد. بلیت سه بازی از سطح  یک حدود چهار میلیون تومان و در جایگاه ویژه حدود ۷۰ میلیون تومان می‌شود.»
اما علاقمندان به تماشای حضوری فوتبال علاوه بر بلیت، باید هزینه پرواز، هتل و… را نیز در نظر بگیرند. اگر ایرانیان از طریق خرید مستقیم بلیت از فیفا اقدام کنند، با هتل، پرواز و سایر خدمات حدود ۱۷۰ میلیون تومان باید هزینه کنند.
رئیس کمسیون گردشگری و عضو هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر می‌گوید با صدور مجوز تور جام جهانی برای آژانس‌های هواپیمایی این هزینه برای علاقمندان به فوتبال حدود ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود.

ویزای قطر جام جهانی برای ایرانیان
راهنمای سفر به قطر در جام جهانی
فاصله دریایی کیش تا قطر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt