بهترین رستوران های مشهد را بشناسید

بهترین رستوران های مشهد را بشناسید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 اسفند ، 1399

بهترین رستوران های مشهد【آدرس + شماره تلفن】

بهترین رستوران‌های مشهد کدامند؟ مشهد شهری ست که به واسطه زائران زیادی که دارد دارای رستوران‌های متنوع و باکیفیتی است. همچنین شیشلیک که غذای معروف مشهد است در سراسر ایران طرفداران زیادی دارد. اما بهترین شیشلیک مشهد کجا یافت می‌شود؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مشهد شهری ست که به واسطه زائران و گردشگران زیادی که هرساله برای زیارت و تفریح به این شهر می‌آیند دارای رستوران‌های متنوع و باکیفیتی ست. همچنین شیشلیک که غذای معروف مشهد است در سراسر ایران طرفداران زیادی دارد. اما بهترین شیشلیک مشهد کجا یافت می‌شود؟ بهترین رستوران‌های مشهد کدامند؟ در ادامه رستوران‌های مشهد را در چهار دسته‌ی بهترین رستوران‌های نزدیک حرم مشهد، بهترین رستوران‌های شاندیز، بهترین رستوران‌های طرقبه و بهترین رستوران‌های مشهد طبقه‌بندی کردیم.

بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم

از آنجایی که حرم مطهر امام رضا (ع) بزرگترین جاذبه شهر مشهد است و مسافران زیادی در شهر مشهد اکثر وقت خود را در حرم و محدوده اطراف آن می‌گذرانند ابتدا به بررسی بهترین رستوران‌های نزدیک به حرم در مشهد پرداخته ایم. اگر مسافر تور مشهد هستید حتما حتما این بخش ار بخوانید.

1. رستوران سنتی بابا قدرت مشهد

رستوران سنتی بابا قدرت

رستوران سنتی بابا قدرت

مجموعه بابا قدرت در مشهد دارای محیطی تاریخی و سنتی ست که شامل سه چایخانه سنتی، رستوران و بازارچه سنتی می‌شود. اگر عاشق سبک نوستالژیک و سنتی هستید، ما این رستوران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران از بهترین رستوران‌های مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) است که دسترسی بسیار نزدیکی نیز به بسیاری از هتل‌ها مانند هتل منجی مشهد و هتل تهران مشهد دارد. در این رستوران شما می‌توانید انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی، سنتی و خوراک‌ها سفارش دهید.

  • آدرس رستوران باباقدرت: انتهای بازار امام رضا (علیه السلام) ، میدان ۱۷ شهریور ، بلوار صدر ، نبش صدر ۱۶
  • شماره تلفن رستوران باباقدرت: ۴-۳۳۴۴۰۸۰۳-۰۵۱
  • ساعات کاری رستوران بابا قدرت: 10 تا 23

2. رستوران‌های هتل درویشی

رستوران‌های هتل درویشی

رستوران‌های هتل درویشی

هتل درویشی بهترین و مجلل‌ترین هتل مشهد می‌باشد که دارای کافه‌ها و رستوران‌های بسیار خوبی ست. رستوران‌های هتل مجلل درویشی با طبخ انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی، انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و سالادها توانسته‌اند به خوبی پاسخگوی تمام ذائقه‌ها و سلیقه‌ها باشند. رستوران‌های هتل درویشی شامل رستوران آتریوم، رستوران برکه، رستوران فیروزه، رستوران مراکشی و رستوران روف گاردن می‌باشند که در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، آسیایی، اروپایی، آمریکایی و آفریقایی سرو می‌شود. مجموعه رستوران‌های هتل درویشی از رستوران مشهد نزدیک حرم امام رضا (ع) هستند که برای یبار هم که شده باید آن‌ها را امتحان کنید.

  • آدرس رستوران هتل درویشی : مشهد، بلوار امام رضا، بین امام رضا ۲۸ و۲۶، رستوران های هتل درویشی
  • شماره تلفن رستوران هتل درویشی : ۰۵۱۳۸۰۸۰

3. رستوران معین درباری

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت ‌ترین رستوران‌های مشهد است که تا باب الجواد نیم ساعت پیاده‌روی دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. این رستوران که بیشتر از یک قرن سابقه دارد دارای سبکی نوستالژی ست و دیواره‌ها و سقف آن کاملا آینه‌کاری شده است. صرف غذا در این رستوران، آرامش خاصی به شما می‌بخشد. غذاهای این رستوران بسیار لذیذ و باکیفیت هستند. معروف‌ترین غذای این رستوران پرآوازه، شیشلیک است که حتما باید آن را امتحان کنید. یکی از بهترین مزایای این رستوران، سرویس‌دهی عالی و قیمت مناسب آن می‌باشد.

  • آدرس رستوران معین درباری: خیابان پاسداران (جم)، بین پاسداران ۲ و ۴، رو‌به‌روی هتل باختر
  • شماره تلفن رستوران معین درباری: ۸۵۹۸۹۸۵-۰۵۱ و ۸۵۹۸۸۹۸-۰۵۱

4. رستوران‌های هتل بین المللی قصر طلایی

یکی دیگر از هتل‌های معروف و مجلل مشهد هتل زیبای قصر طلایی است. این هتل مدرن که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارد از رستوران‌های بسیار خوب و باکیفیتی نیز برخوردار است. رستوران‌های هتل بین المللی قصر طلایی انواع غذاهایی ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می‌کنند که در این میان غذاهای دریایی این رستوران‌ها از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند. رستوران‌های پنچگانه هتل قصر طلایی به نام ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران تابستانی بارگاه، رستوران پنج قاره زوشا و کافه رستوران فرانسیسکو با تنوع بالایی که در غذاهای سرو شده دارند، به تمامی خواسته‌های شما پاسخ می‌دهند.

5. رستوران رضایی مشهد

رستوران رضایی نیز یکی دیگر از رستوران‌های باسابقه و قدیمی مشهد است که غذاهای بسیار باکیفیتی در 5 شعبه‌ای که در سطح شهر مشهد دارد به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در میان تمامی شعب این رستوران، شعبه‌ای که در خیابان آخوند خراسانی قرار دارد، به حرم امام رضا (ع) نزدیک است. چلوکباب رضایی معروف‌ترین غذای این رستوران است. به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران باصفا، مشهور و باکیفیت مشهد سر بزنید.
آدرس رستوران رضایی (شعبه یک) : خیابان آبکوه، تقاطع کلاهدوز
شماره تلفن رستوران رضایی (شعبه یک) : ۳۸۴۴۲۰۰۰-۰۵۱
آدرس رستوران رضایی (شعبه دو) : میدان آزادی، رو‌به‌روی پارک ملت
شماره تلفن رستوران رضایی (شعبه دو) : ۳۶۰۹۲۴۴۴-۰۵۱
آدرس رستوران رضایی (شعبه سه) : خیابان آخوند خراسانی، نبش آخوند ۲/۱۰
شماره تلفن رستوران رضایی (شعبه سه) : ۳۲۲۱۱۱۰۰-۰۵۱
آدرس رستوران رضایی (شعبه چهار) : میدان جمهوری اسلامی، رو‌به‌روی صدا و سیما مرکز استان خراسان رضوی
شماره تلفن رستوران رضایی (شعبه چهار) : ۳۸۴۶۸۱۰۰-۰۵۱
آدرس رستوران رضایی (شعبه پنج) : بین خیابان جلال آل محمد و وکیل آباد ۱۳
شماره تلفن رستوران رضایی (شعبه پنج) : ۳۶۱۴۶۲۰۰-۰۵۱

بهترین رستوران های شاندیز

1. رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز یکی دیگر از رستوران‌های معروف ییلاق شاندیز می‌باشد که از سه بخش رستوران سنتی، رستوران فضای باز و سالن VIP تشکیل شده است. هرچند سلایق متفاوت است اما شاید بتوان گفت بهترین شیشلیکی که می‌توانید در مشهد پیدا کنید را باید در رستوران ارم جستجو کنید. محیط رستوران ارم شاندیز بسیار زیبا و دلنشین میباشد و شما میتوانید لحظات خاطره انگیز بهمراه سرویس دهی مناسب، را در این رستوران تجربه نمائید. رستوران ارم دارای یک کارخانه تولید لبنات در انتهای رستوران هست که محصولات لبنی مصرفی در رستوران را تامین می‌کند.

  • منو رستوران ارم: کباب شیشلیک، کباب برگ، جوجه کباب، چلو گوشت، چلو ماهیچه
  • آدرس رستوران ارم شاندیز: مشهد، شاندیز، نرسیده به میدان دوم، رستوران ارم شاندیز
  • شماره تلفن رستوران ارم شاندیز: ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰ ، ۰۵۱۳۴۲۸۲۰۲۰

2. رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز که در مجموعه پدیده مشهد قرار دارد یکی از بهترین رستوران‌های ارائه دهنده شیشلیک در بین رستوران‌های مشهد می‌باشد که محیطی وسیع، زیبا و دلنشین را داراست. رستوران پدیده شاندیز از رستوران بین المللی، رستوران انتخاب آزاد، لمکده، رستوران تابستانی و باغ پرندگان تشکیل شده است. شما با رفتن به این رستوران از منوی متنوع و کیفیت غذای پدیده لذت خواهید برد.

  • آدرس رستوران پدیده شاندیز: مشهد، شاندیز، بعد از میدان اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز
  • شماره تلفن رستوران پدیده شاندیز : ۰۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱ و ۰۹۱۵۳۱۸۱۸۱۵

3. رستوران حسین شیشلیکی

رستوران حسین شیشلیکی

رستوران حسین شیشلیکی

بعضی‌ها معتقدند شیشلیک‌های حسین شیشلیکی بهترین شیشلیکی بوده که در مشهد خورده اند. این رستوران که یکی دیگر از رستوران‌های معروف شاندیز است دارای فضای باز و تخت است و ظرفیت بالایی دارد. پرس غذاهای حسین شیشلیکی از رستوران‌های دیگر بزرگتر است و غذاها نیز قیمت بالاتری دارند. پیش غذاهای این رستوران نیز به مفصل بودن مشهورند.

  • آدرس رستوران حسین شیشلیکی : شاندیز رو‌به‌روی بهداری جنب باک صادرات
  • شماره تلفن رستوران حسین شیشلیکی : ۲۴۲۸۲۵۷۷-۰۵۱

4. رستوران معلق شاندیز مشهد

رستوران معلق شاندیز مشهد

رستوران معلق شاندیز مشهد

رستوران معلق مشهد اولین رستوران هوایی در ایران و خاورمیانه می باشد. این رستوران که در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ افتتاح شد دارای ظرفیت ۲۶ نفر مهمان است. این مجموعه دارای وزنی حدود ۹ تن می باشد و در ارتفاع ۴۰ متری از سطح زمین قرار گرفته است. حرکات این رستوران فقط در جهت بالا و پایین است و هیچگونه حرکت چرخی و اضافه ای ندارد همه حاضران در رستوران معلق بیمه می شوند. در هر سانس ۱ ساعته پذیرای مهمانان در سه وعده صبحانه، نهار و شام می باشد.
هزینه ورودی رستوران معلق شاندیز 70 هزار تومان است و برای سفارش از منو طبق شرایط استفاده هزینه مجزا محاسبه می‌گردد. در این رستوران برای چلو جوجه کباب، چلو کباب برگ یا شیشلیک بعضی اوقات تخفیفاتی در نظر گرفته می‌شود. سرویس رستوران معلق شاندیز شامل ماست و زیتون خیارشور، سیرترشی، آب نوشابه یا دوغ و کره محلی است و حق سرویس هم ندارد. شما می‌توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11 صبح الی 21 شب به این رستوران بروید و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه می‌توانید با هماهنگی قبلی به این رستوران مراجعه کنید و به مدت یک ساعت در رستوران بمانید.

  • آدرس رستوران معلق در مشهد: استان خراسان رضوی، کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز مشهد، دهکده شاندیز
  • شماره تلفن رستوران معلق شاندیز: 09156220722 و 09031966900

5. رستوران حاج حسن شاندیز

رستوران حاج حسن شاندیز نیز یکی دیگر از رستوران‌های معروف مشهد با غذایی بسیار باکیفیت و لذیذ است که طرفداران زیادی دارد. به دلیل حجم بالای طرفداران این رستوران بهتر است قبل از سر زدن به آنجا میز خود را رزرو کنید. رستوران دارای فضایی بازو دل‌نشین است و سرعت سرویس‌دهی خوبی دارد. انتخاب‌های شما در این رستوران محدود هستند و جز شیشلیک، کباب لقمه، چلوگوشت و جوجه کباب انتخاب دیگری ندارید هرچند چلو گوشت رستوران حاج حسن در کل مشهد مشهور است. حجم غذاها از حد معمولی بیشتر است و شامل سرویس رایگان نیز می‌شود. در این رستوران جای پارک اختصاصی وجود دارد.

  • آدرس رستوران حاج حسن: شاندیز، پایین‌تر از میدان دوم
  • شماره تلفن رستوران حاج حسن: ۳۴۲۸۲۶۹۹-۰۵۱

بهترین رستوران های طرقبه

1. رستوران سید و پسران

رستوران سید و پسران

رستوران سید و پسران

رستوران سید و پسران از معروف‌ترین رستوران‌های طرقبه منطقه جاغرق است که به داشتن بهترین دیزی در کل منطقه ییلاقات مشهد معروف است. این رستوران دارای سالن های پذیرایی سنتی و همچنین لژ خانوادگی مخصوص است و ظرفیتی حدود ۴۰۰ نفر دارد. از ساعت ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا یک بامداد مشغول سرویس‌دهی است. فضای رستوران بسیار دیدنی، آرام و دلنشین است. 5 غذای معروف این رستوران، دیزی، کباب کوبیده، فیله کباب، کباب شیشلیک و ماهیچه گوسفندی هستند. قطعا از تجربه امتحان کردن غذاهای این رستوران به وجد خواهید آمد.

  • آدرس رستوران سید و پسران: طرقبه نرسیده به جاغرق، سمت چپ رودخانه، رو‌به‌روی کوچه صبا
  • شماره تلفن رستوران سید و پسران: ۳۴۲۵۳۳۵۱-۰۵۱

2. رستوران آبشار

آبشار یکی دیگر از رستوران‌های بسیار معروف طرقبه ست که دارای محیطی زیبا، دلنشین و فضای مجهز به آلاچیق‌های تابستانی و زمستانی می‌باشد. امکانات متنوع دیگری از قبیل ماهی‌گیری، اینترنت رایگان، کافی شاپ و سالن بیلیارد نیز در این رستوران باسابقه و معروف وجود دارد. غذاهای این رستوران نیز بسیار خوشمزه هستند.

  • آدرس رستوران آبشار: طرقبه، پل طرقدر
  • شماره تلفن رستوران آبشار: ۳۴۲۲۲۷۵۵-۰۵۱

3. رستوران تشریفات طرقبه

رستوران تشریفات طرقبه

رستوران تشریفات طرقبه

رستوران تشریفات طرقبه یک رستوران مجلل می‌باشد که از فضای زیبا و رویایی برخوردار است. این رستوران ۱۴ آلاچیق با معماری متفاوت دارد. انواع غذاهای مختلف مانند ماهیچه، شیشلیک گوشت بره، کباب برگ ممتاز گوسفندی، فیله کباب گوسفندی، جوجه کباب، بختیاری، میگو، دیزی سنگی و دیس مخصوص تشریفات (کباب دنده، برگ، جوجه کباب  و مخلفات) در این رستوران طبخ می‌شود. قیمت‌های مجموعه بالاست و بهتر است قبل از سر زدن به رستوران میز خود را رزرو کنید. ساعت کار مجموعه از 10 و نیم صبح تا 12 نیمه شب می‌باشد.

  • آدرس رستوران تشریفات: مشهد ،طرقبه ،۵۰۰ متر مانده به جاغرق ،سمت چپ ،مجموعه پذیرایی تشریفات
  • شماره تلفن رستوران تشریفات: ۰۵۱۳۴۲۵۳۸۳۲ و ۰۵۱۳۴۲۵۳۵۴۱

4. رستوران آرتیمان طرقبه

رستوران آرتیمان طرقبه دارای محیطی به شدت دیدنی می‌باشد. آلاچیق‌های رستوران به آبشار و آبنما مشرف هستند و شما می‌توانید غذای خود را در محیطی کاملا خانوادگی میل کنید. خورشت گوشت و کباب شیشلیک از بهترین غذاهای رستوران است که خوردن آن به تمامی مسافران توصیه می‌شود. البته در مورد قیمت‌های ارائه شده از سوی رستوران آرتیمان نگران نباشید، زیرا در منوی رستوران انواع غذا با قیمت‌های مختلف از ارزان تا گران را پیدا می‌کنید.

  • آدرس رستوران آرتیمان طرقبه: مشهد - طرقبه - بین عنبران 14 و 16
  • شماره تلفن رستوران آرتیمان طرقبه: 09153080132

5. رستوران قصر خورشید

رستوران قصر خورشید

رستوران قصر خورشید

رستوران قصر خورشید دارای فضایی بسیار زیبا و آلاچیق‌هایی بسیار شیک می‌باشد. غذاهای این رستوران نیز بسیار باکیفیت و لذیذ هستند و منوی متنوعی در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند.

  • آدرس رستوران قصر خورشید: طرقبه، عنبران، بین عنبران ۲ و ۴
  • شماره تلفن رستوران قصر خورشید: ۰۹۱۵۱۰۶۲۰۰۷

بهترین رستوران های داخل شهر مشهد

1. رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم یکی از بهترین رستوران‌های شهر مشهد است. کیفیت غذاها بی‌نظیر بوده و در عین حال از قیمت مناسبی هم برخوردار است. دلیل نام‌گذاری این رستوران، یاد و خاطره بنیان‌گذار آن، مرحوم کریم قاسم زاده حاتمی است که به‌مدت تقریبا ۵۶ سال از سال ۱۳۰۰ تا ۱۳۵۶ به مدیریت رستوران مشغول بوده است. در این رستوران از بهترین و سالم‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود، محیط رستوران خانوادگی و اکثر مواقع شلوغ است. محبوب‌ترین و معروف‌ترین غذای رستوران پسران کریم، چلو ماهیچه بوده که از طعم بی‌نظیری برخوردار است. رستوران پسران کریم در مشهد دو شعبه دیگر هم دارد که کیفیتی مشابه با شعبه یک دارند.

  • آدرس رستوران پسران کریم (شعبه یک) : بلوارسجاد - خیابان فرهاد، فرهاد ۲۲ - انتهای کوچه سمت راست
  • شماره تلفن رستوران پسران کریم (شعبه یک) : ۳۷۶۸۵۰۵۳-۰۵۱ و ۳۷۶۲۳۴۵۰-۰۵۱
  • آدرس رستوران پسران کریم (شعبه دو) : انتهای خیام شمالی - مجتمع مروارید
  • شماره تلفن رستوران پسران کریم (شعبه دو) : ۳۷۵۳۰۰۱۴-۰۵۱
  • آدرس رستوران پسران کریم (شعبه سه) : خیابان دانشگاه، برج آلتون
  • شماره تلفن رستوران پسران کریم (شعبه سه) : ۳۸۴۹۱۲۰۸-۰۵۱

2. رستوران باغ زیتون ٢ (سجاد)

رستوران باغ زیتون بلوار سجاد مشهد نیز یکی از رستوران‌های معروف مشهد است و غذاهایی بسیار باکیفیت با مواد اولیه سالم و تازه ارائه می‌دهد. در این رستوران به‌جای سوسیس و کالباس از مرغ و گوشت تازه استفاده می‌شود. مشهورترین غذای این رستوران، استیک آن است؛ البته پیتزاها و پاستاهای آن هم بسیار محبوبیت دارند.

  • آدرس رستوران باغ زیتون (شعبه یک): بلوار ملک آباد، ملک آباد ۱۳، نبش چهاره راه اول
  • شماره تلفن رستوران باغ زیتون (شعبه یک): ۳۷۶۱۲۳۳۶-۰۵۱
  • آدرس رستوران باغ زیتون (شعبه دو): بلوار سجاد، خیابان بهار ۱۰
  • شماره تلفن رستوران باغ زیتون (شعبه دو): ۳۷۶۲۱۳۸۲-۰۵۱

3. خانه استیک دایان

خانه استیک دایان در خیابان فرهاد یکی از بهترین استیک‌های مشهد را ارائه می‌دهد. در خانه استیک دایان، استیک به سبک ایتالیایی سرو می‌شود و سرویس‌دهی اروپایی در کنار دکوراسیون داخلی بسیار شیک آن، فضا را برای گذراندن یک شب آرام در مشهد فراهم می‌کند. در این رستوران می‌توان استیک با طعم های متفاوت مکزیکی، فلفلی، ترش یا ساده را امتحان کرد. در منوی این رستوران غذاهای دیگر هم مثل لازانیا، پیتزا، پاستا دیده می‌شود هرچند معروف‌ترین غذای آن استیک می‌باشد.

  • آدرس رستوران خانه استیک: بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد ۲۷
  • شماره تلفن رستوران خانه استیک: ۳۷۶۶۹۱۹۱-۰۵۱ و ۳۷۶۶۹۲۹۲-۰۵۱

4. رستوران بام کوهسر

رستوران بام کوهسر

رستوران بام کوهسر

رستوران بام کوهسر که در مجتمع تفریحی کوهسر قرار دارد، مجموعه‌ای از رستوران‌های ایرانی، ایتالیایی و کافی شاپ می‌باشد. در رستوران بام کوهسر شما می‌توانید همراه با صرف غذا از منظره‌ای زیبا به تماشای شهر مشهد بپردازید. در رستوران بام کوهسر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود و این رستوران دارای محیط بسیار زیبا و منظره‌ای خیره‌کننده می‌باشد که به همین علت یکی از رستوران‌های خاص شهر مشهد است.

  • آدرس رستوران بام کوهسر: مشهد،انتهای بلوار هاشمیه، مجتمع کوهسر، رستوران بام کوهسر
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۴۰۱۵۱

5. رستوران ایتالیایی لیو

رستوران ایتالیایی لیو

رستوران ایتالیایی لیو

رستوران ایتالیایی لیو یکی از بهترین پیتزاها و پاستاهای مشهد را ارائه می‌دهد. در اکثر مواقع این رستوران شلوغ است و بهتر است قبل از مراجعه میز خود را رزرو کنید. لیو همچنین دارای محیطی بسیار شیک است و قیمت غذاهای آن هم به نسبت دیگر فست‌فودها بالاتر می‌باشد.

  • آدرس رستوران لیو: بلوار احمد آباد ، بلوار ملاصدرا ، نبش ملاصدرا ۱۹
  • شماره تلفن رستوران لیو: ۳۶۰۲۱۴۲۷-۰۵۱

6. رستوران نسیم لبنان

رستوران نسیم لبنان یکی از رستوران‌های معروف مشهد است که دارای غذاهای بسیار سالم و خوشمزه‌ای با ادویه و طعم عربی می‌باشد. این رستوران دارای مشتری‌های ایرانی و عرب زیادی ست و غذاهای بسیار متنوع و محبوبی دارد. غذاهای رستوران نسیم لبنان به روش کاملاً سنتی به مشتریان عرضه می‌شود. محبوب ترین غذایی که در این رستوران سرو می‌شود، شاورما و فلافل است که البته طرفداران بسیاری هم دارد. پیشنهاد ما به شما در این رستوران زیبا و خاص، شاورمای مرغ و پیتزا سجوق است.

  • آدرس رستوران نسیم لبنان: خیابان شیرازی
  • شماره تلفن رستوران نسیم لبنان: ۳۲۲۹۱۳۶۰-۰۵۱

7. پیتزا شبدیز

پیتزا شبدیز یکی از بهترین فست فودهای مشهد محسوب می‌گردد. رستورانی خلوت، آرام و دنج با انواع ساندویچ‌ها، برگرها و پیتزاهای فوق‌العاده‌ که البته می‌توانید سالادهای خیلی خوبی را هم مزه کنید.

  • آدرس پیتزا شبدیز (شعبه یک): بلوار هفت تیر. نبش هفت تیر ۱۵
  • شماره تلفن پیتزا شبدیز (شعبه یک): ۳۸۶۶۶۶۶۶-۰۵۱

قبل از سفر به مشهد حتما بخش های زیر را بخوانید

هزینه های سفر به مشهد

پارک مینیاتوری مشهد

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt