هزینه های سفر به پاریس فرانسه

هزینه های سفر به پاریس فرانسه

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 15 مرداد ، 1402

هزینه های سفر به پاریس فرانسه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هزینه مسافرت به پاریس فرانسه چقدر است؟

پاریس شهر نور و شهر عشق. پایتخت فرانسه رقیب اصلی شهرهایی است که همواره در تلاش هستند به مقصد توریستی تبدیل شوند. مکان ها و جاذبه هایی مانند ایفل، موزه لوور و مولن روژ که همراه با غذاهای لذیذ فرانسوی، معماری زیبا و تاریخچه ای غنی جذابیت پاریس را می افزاید. اما سوالی که وجود دارد این است که هزینه رفتن به پاریس چقدر است؟
در این مقاله، می خواهیم هزینه های سفر به پاریس با تور و استفاده بیشتر از شهر را همراه با چند نکته و ترفند برای صرفه جویی در هزینه برای استفاده در طول راه به اشتراک بگذاریم پس با الفبای سفر همراه باشید. لازم به ذکر است ما یک برنامه سفر یک هفته ای (7 روز و 6 شب) در پاریس را پیشنهاد میکنیم. 

نمایی از شهر پاریس

نمایی دیدنی از طاق پیروز پاریس فرانسه

واحد پول فرانسه

رانسه یکی از اعضای اتحادیه اروپا و یکی از 23 کشور منطقه است که از یورو (به اختصار یورو) به عنوان پول ملی خود استفاده می کند. یک یورو به 100 سنت تقسیم می شود و هفت اسکناس در گردش وجود دارد که در قالب های 5 یورو ، 10 یورو، 20 یورو، 50 یورو، 100 یورو ، 200 یورو (نادر) و 500 یورو (نادر) موجود است. همچنین هشت سکه در واحد های 1 و 2 یورویی و سپس 1، 2، 5، 10، 20 و 50 سنتی در گردش است. 

یورو واحد پول فرانسه

سکه و اسکناس های فرانسه

هزینه هتل در فرانسه

برای اقامت در پاریس گزینه انتخاب هتل کم نیست، بنابراین اگر کمی بررسی قیمت کنید و مایل باشید انعطاف پذیر باشید، ممکن است معامله خوبی پیدا کنید.یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش هزینه های اقامت، اقامت در خارج از قسمت اصلی مرکز شهر است. نه تنها محل اقامت ارزان تر خواهد بود، بلکه گزینه های ناهار خوری نیز ارزان خواهد بود. بعلاوه، شما بیشتر یک اقامت محلی در پاریس را تجربه می کنید. عیب این امر این است که پاریس شهر کاملاً بزرگی است، بنابراین ورود و خروج از مرکز شهر زمان کمی طول می کشد، بنابراین باید این موضوع را مورد توجه قرار دهید. بیشتر مسافران، به ویژه بازدیدکنندگان برای اولین بار، ترجیح می دهند تا نزدیک به جاذبه های اصلی بمانند.

هتل های ارزان قیمت در پاریس، کوچک و کمی ناخوشایندتر هستند. هاستل های پاریس نیز چندان عالی نیستند - مخصوصاً از نظر هزینه ای که دارند اما تعداد زیادی هاستل خوب وجود دارد. اگر با یک گروه سفر می کنید اجاره آپارتمان می تواند گزینه بسیار جذابی باشد. لازم به ذکر است جهت رزرو بهترین هتل پاریس یا رزرو تور اروپا می توانید با الفبای سفر در ارتباط باشید.

بهترین هاستل های پاریس

لس پیولس
خوابگاه لو روستای مونمارتر
Loft Boutique Hostel پاریس
ژنراتور پاریس

برای اقامت در یک هتل 5 ستاره، شبی 150 تا 800 یورو هزینه دارد. این هتل های معتبر، زیبایی هستند و طعم لوکس بودن را به سفر شما می بخشند. هتل های 3 و 4 ستاره نیز دوست داشتنی هستند و معمولاً قیمت پایین تری دارند (شبی بین 70 تا 200 یورو). بیشتر اوقات، همه اینها به خوبی در داخل شهر قرار دارند. با قیمت مناسب (50 یورو + هر شب)، می توانید یک اتاق هتل با کیفیت تهیه کنید. به عنوان مثال، در یک هتل زیبا و جذاب. شما بدون صرف یک ثروت راحتی خواهید داشت. و اگر می خواهید پس انداز کنید، هتل های ساده و ارزان پاریس وجود دارد که اتاق هایی با قیمت تقریبی 30 یورو برای هر شب دارند.

چند هتل را توصیه می کنیم:

  • هتل ویکتوریا پالاس *****: شبی با 144 یورو شروع می شود
  • هتل لو گری ****: با قیمت شبی 150 یورو شروع می شود
  • H Loutel Louison ***: شبی با 79 یورو شروع می شود
  • Ibis Budget Paris - Porte Vincennes **: شروع هر شب 43 یورو است.

هتل لاکچری پاریس

نمایی از برج ایفل در هتل شانگری لا پاریس

قیمت حمل و نقل در پاریس فرانسه

پاریس شهری فوق العاده قابل پیاده روی است بنابراین می خواهید تا آنجا که ممکن است قدم بزنید. ممکن است فقط یک یا دو بار از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می کنیم یک بسته 10 تایی بخرید و در صورت لزوم از آنها استفاده کنید. توجه: مترو و اتوبوس ها از بلیط مشابه استفاده می کنند.

بلیط یک طرفه تنها: 1.90 یورو
بسته 10 بلیط یک طرفه: 14.90 یورو (1.37 یورو برای هر نفر)
گذرگاه پاریس
1 روزه: 12.00 یورو
2 روزه: 19.50 یورو
3 روزه: 26.65 یورو
5 روزه: 38.35 یورو
بلیط RER (قطار) از فرودگاه CDG به داخل شهر: 10.30 یورو
اتوبوس از فرودگاه CDG به داخل شهر: 12 تا 18 یورو
تاکسی از فرودگاه CDG به داخل شهر: 40 تا 70 یورو

حمل و نقل پاریس

حمل و نقل عمومی در شهر پاریس

هزینه خورد و خوراک در پاریس قرانسه

بعضی از اتاق های هتل با صبحانه همراه است در حالی که هتل های دیگر صبحانه را به صورت اختیاری صرف می کنند. هزینه صبحانه در هتل بین 9 یورو تا 20 یورو (10 تا 22 دلار) است اگر تصمیم دارید چیزی را در یک کافه بخورید ، بسته به آنچه مصرف می کنید 4.5 تا 8 یورو (4.5-9 دلار) حساب کنید.

قیمت یک ساندویچ در یک نانوایی بسته به ساندویچ از 4 تا 6 یورو (45-7 دلار) است و می توانید با کمتر از 15 یورو (17 دلار) یک وعده غذایی سریع دریافت کنید.

یک وعده غذایی مناسب در یک رستوران به دسته رستوران و منطقه ای که در آن واقع شده بستگی دارد.
به طور کلی، شبکه اصلی در یک رستوران گران قیمت حدود 15 یورو (17 دلار) هزینه دارد در حالی که شبکه اصلی در یک رستوران شیک میان رده از 35 یورو تا 55 یورو (61 تا 38 دلار) هزینه دارد.

لذت صبحانه در مقابل طاق پیروزی پاریس

لذت صرف صبحانه فرانسوی در مقابل طاق پیروزی فرانسه

هزینه فعالیت ها و جاذبه های پاریس فرانسه

بعد از اینکه محل اقامت و غذا خوردن را پیدا کردید، کار بعدی که می خواهید انجام دهید بازدید از شهر چراغ ها است. برای این کار حتماً در بودجه خود پول برای آن تهیه کنید.
قدم زدن در خیابان شانزه لیزه، گشت زدن در پارک، دیدن برج ایفل یا طاق پیروزی فعالیت های آسان و رایگان است. با این حال، به طور متوسط​​، بالا رفتن از آن بناهای تاریخی فقط برای هر نفر 10 یورو هزینه دارد و از مناظر دیدنی لذت خواهید برد.
کلیسای جامع نوتردام پاریس و کلیسای جامع مقدس Sacré-Cœur که رایگان نیز هستند، بناهای تاریخی خیره کننده ای هستند که باید ببینید آیا وقت کافی دارید.
برای بازدید از یک موزه به طور متوسط ​​باید 15 یورو برای هر نفر پرداخت کنید. موزه های اصلی برای بازدید عبارتند از: موزه لوور، موزه اورسی و موزه قوای برانلی. موزه ملی تاریخ طبیعی و تمام آنچه در آن جمع می شود فعالیتی است که از آن لذت خواهید برد.
برای انجام کار دیگری، Cité des Science نمایشگاه های بزرگی را نیز به نمایش گذاشت. قیمت بلیط فقط 12 یورو است.
اگر موزه ها را دوست دارید و فکر می کنید ممکن است از بسیاری از آنها بازدید کنید، همیشه می توانید پاریس پاس را که شامل ورودی بسیاری از موزه های پاریس و همچنین دسترسی نامحدود به حمل و نقل عمومی است، خریداری کنید.
و اگر می خواهید یک روز از پاریس خارج شوید، می توانید به کاخ ورسای بروید و یا یک روز را در دیزنی لند پاریس سپری کنید.

برخی فعالیت ها:

کاخ ورسای: قیمت آن از 18 یورو آغاز می شود
Musée du Louvre (همراه با راهنمای صوتی): از 24 یورو شروع می شود
دیزنی لند پاریس: از 71 یورو شروع می شود

بازدید از برج ایفل پاریس: قیمت بلیط برای بزرگسال، از 10 تا 26 یورو است

موزه لوور پاریس فرانسه

نمایی دیدنی از موزه لوور پاریس و بازدیدکنندگان

خرج های تصادفی در پاریس

اگر اهل خرید هستید، می توانید به راحتی هزینه های زیادی را در پاریس خرج کنید. در غیر این صورت، احتمالاً این بخش موضوعی نیست که شما نگران آن باشید.
برای کسانی که علاقه مند به خرید در پاریس هستند، به یاد داشته باشید که اکنون می توان طراحان اصلی را در سراسر جهان پیدا کرد و خرید در پاریس ممکن است مقرون به صرفه ترین گزینه نباشد. به خصوص با توجه به نرخ ارز. به همین دلیل، من پیشنهاد می کنم بیشتر به بوتیک ها و فروشگاه های محلی بچسبید تا مارک های نام خانوادگی.
اگر واقعاً قصد خرید ندارید، من مطمئن می شوم که کمی هزینه اضافی برای توقف غذا و نوشیدنی داشته باشم. یک لیوان شراب بعد از ظهر در یک کافه یا توقف سریع در یک فروشگاه ماکارون فرانسوی می تواند یک سرگرمی کوچک باشد.
برای یک هفته در پاریس، من توصیه می کنم حداقل 150 دلار اضافی برای صرف هزینه داشته باشید که باید توقف میان وعده گاه به گاه و سوغاتی های اساسی را پوشش دهد. اگر قصد خرید دارید قطعاً باید بودجه بیشتری اختصاص دهید.

مراکز خرید در پاریس

خیابان ها و فروشگاه های معروف پاریسی

ساعت کاری بانک در پاریس فرانسه

ساعات بانکی در پاریس معمولاً از ساعت 10:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر، دوشنبه تا جمعه است. در سایر نقاط فرانسه، بانک ها معمولاً از ساعت 10:00 صبح تا 13:00 باز هستند. و ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 5:00 عصر، سه شنبه تا شنبه. بانک ها اغلب اوایل روز قبل از تعطیلات رسمی تعطیل می شوند. صرافی ارز صرافی را می توان در اکثر بانک ها و دفاتر پست و همچنین در برخی فروشگاه های بزرگ، ایستگاه های قطار، فرودگاه ها و دفاتر صرافی نزدیک به مکان های مهم گردشگری انجام داد.

استفاده از خودپردازها در پاریس

دستگاه های خودپرداز (توزیع کننده به زبان فرانسه) در سراسر پاریس قرار دارند و به شما امکان می دهند 24 ساعت شبانه روز پول نقد را با یورو برداشت کنید. تقریباً همه آنها کارتهای Mastercard و Visa را قبول می کنند و به شما زبان های فرانسوی و انگلیسی را ارائه می دهند. به عنوان یک قاعده کلی، استفاده از کارت نقدی در مقابل کارت اعتباری در دستگاه خودپرداز خارجی مقرون به صرفه است زیرا هزینه ها تمایل به پایین بودن دارند.

راهنما و هزینه های سفر به سایر نقاط توریستی دنیا

هزینه های سفر به یونان

هزینه های سفر به استانول

هزینه های سفر به مالزی

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt