هزینه های سفر به عمان

هزینه های سفر به عمان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 18 دی ، 1399

هزینه های سفر به عمان

رویای سفر به عمان را دارید اما نگران هزینه آن هستید؟ این قسمت از خاورمیانه به گران بودن شهرت دارد اما نگران نباشید و در اینجا با بررسی های هزینه های سفر به عمان راه های صرفه جویی دستتان می آید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

هزینه مسافرت به عمان

رویای سفر به عمان را دارید اما نگران هزینه آن هستید؟ این قسمت از خاورمیانه به گران بودن شهرت دارد، اما عمان می تواند به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه باشد ، البته به شرط رعایت چند نکته. به توصیه های ما برای صرفه جویی در هزینه های سفر به عمان مراجعه کنید.

سلطان قابوس، مسقط عمان

نمایی دیدنی از شهر مسقط

واحد پول عمان

واحد پول عمان ریال است (که به طور خلاصه "OR" یا گاهی اوقات "OMR") ، به 1000 بایزا ("bz") تقسیم می شود. اسکناس به 100 ، 200 و 500 بایزا و به ریال 1 ، 5 ، 10 ، 20 و 50 ریالی (دو نوع اسکناس یک ریالی وجود دارد ، به رنگ قرمز یا قهوه ای). سکه ها در 5 ، 10 ، 25 و 50 بایزه ارائه می شوند. نرخ ارز در زمان نوشتن این مقاله 1 OR = 1.60 پوند ، 2.60 دلار و 1.85 یورو بود.

ریال عمان

اسکناس رایج در عمان

هزینه حمل و نقل در عمان

یکی از مهمترین مقوله های هزینه در عمان قیمت حمل و نقل است که شامل تاکسی، هزینه اجاره اتومبیل در عمان و به طور کلی تمام هزینه های حمل و نقل عمومی است. بسته به سبک سفر خود، شما به یک ماشین اجاره ای در عمان ممکن است نیاز داشته باشید.

حمل و نقل عمومی در عمان خیلی پیشرفته نیست. اتوبوس عمومی تعداد کمی از مسیرهای مسقط را تحت پوشش قرار می دهند. با این حال، همه جا می توانید سوار تاکسی شوید. دو برنامه وجود دارد که می توانید در عمان بارگیری و استفاده کنید - این برنامه Marhaba Taxi و OTaxi است. مورد اول 3 برابر گرانتر از OTaxi است اما دارای مناطق اتومبیل و خدمات بیشتر است. تاکسی در عمان ارزان نیست - تاکسی های فرودگاه از یک متر استفاده می کنند و برای 10 دقیقه سواری ، ما حدود 6 OMR پرداخت کنید (این حدود 12 پوند است). اگر هتل شما دورتر است، می توانید 15 OMR و حتی بیشتر پرداخت کنید. هزینه حمل و نقل بین شهرها و شهرهای عمان به طور متوسط ​​108 پوند است. به طور طبیعی ، قیمت ها از نظر طول مسیر ، نوع حمل و نقل مورد استفاده و تاریخ متفاوت هستند.

حمل و نقل در عمان

حمل و نقل عمومی در عمان

هزینه اقامت در عمان

در عمان هتل ها یا ارزان هستند یا بسیار گران. همانطور که می توانید تصور کنید استراحتگاه ها هزینه بر هستند. اگرچه عمان ساحل عظیمی دارد، اما اقامتگاه های تفریحی در این کشور بسیار کم است. ارزان ترین استراحتگاه ها در سالالا واقع شده اند ، با این حال شما باید به آنجا پرواز کنید. اگر قصد دارید برای تعطیلات ساحلی به عمان بروید، ممکن است منطقی باشد که قیمت های تعطیلات بسته بندی شده را بررسی کنید، زیرا ممکن است ارزان تر از رزرو هتل از طریق Booking.com باشد. قیمت تور عمان را می توانید از طریق کارشناسان ما در الفبای سفر جویا شوید.

اگر تصمیم دارید بدون آژانس در عمان سفر کنید ، می توانید با هزینه ای در حدود 50-60 پوند در هر شب در مسقط در هتلی 4 ستاره زیبا مانند Centara اقامت داشته باشید اگر می خواهید در یک استراحتگاه اقامت داشته باشید ، Shangri La واقعاً یکی از گزینه های مقرون به صرفه است - از 250 پوند در هر شب شروع می شود. در حال حاضر واقعاً هیچ اقامتگاه ارزان تری در نزدیکی مسقط وجود ندارد. قیمت متوسط ​​برای هر نفر برای اقامت در عمان 19 پوند است. برای دو نفر که دارای یک اتاق معمولی دو نفره در هتل هستند ، قیمت متوسط ​​اتاق هتل در عمان 38 پوند است.

  • مسقط: هتل Levatio - سوئیت های مخمل خواب دار و یک استخر روباز نزدیک مسجد جامع سلطان قابوس.
  • سور: Sur Hotel - اتاقهای یکپارچه با کارکنان دوستانه و فاصله تا رستوران ها.
  • راس ال جینز: ساما راس آل جینز - کابین هایی به سبک چسبیده و نزدیک ساحل.
  • مصفات آل ابریین: خانه قدیمی میسفت - یک مهمانخانه خانوادگی متعلق به یکی از خانه های گلی میراث روستا.
  • نیزوا: Nizwa Heritage Inn - هتلی کوچک و باشکوه بوتیک با معماری گل ، ملافه های تراس و فرش های عمانی که در هر طبقه پراکنده شده اند.

هتل چدی مسقط عمان

چدی، هتل لاکچری در عمان

هزینه رستوران در عمان

اگر می خواهید با بودجه در عمان اقامت داشته باشید ، رستوران های محلی را به جای رستوران های هتل های زنجیره ای بین المللی انتخاب کنید - می توانید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید و برای هر نفر برای صرف شام یا حتی کمتر از آن حدود 3-4 OMR هزینه کنید. در حالی که قیمت وعده های غذایی در عمان ممکن است متفاوت باشد ، متوسط ​​هزینه غذا در عمان 26 پوند در روز است. بر اساس عادت های هزینه ای مسافران قبلی ، هنگام صرف یک وعده غذایی متوسط ​​در عمان برای هر نفر باید 10 پوند هزینه شود. قیمت صبحانه معمولاً کمی ارزان تر از ناهار یا شام است. قیمت غذا در رستوران های نشسته در عمان اغلب از قیمت فست فود یا غذای خیابانی بالاتر است.

هزینه خوراک در عمان

  • قیمت های متوسط ​​برای مواد غذایی در عمان
  • آب (6 * 2 لیتر) ⇒900 بایسا / 2،25 یورو
  • قهوه 200 پوند / 0/50 یورو
  • آب میوه 500 پوند - 1 OMR / 1،25 یورو - 2،50 یورو
  • ناهار / شام 500 پوند - 1،5 OMR / 1،25 یورو - 4 یورو
  • 4 بسته نان تخت در سوپرمارکت 100 پوند / 0/25 یورو

خوراک معروف عمان

خوراک معروف و لذیذ عمانی

هزینه سرگرمی در عمان

سرگرمی ها و فعالیت های عمان به طور معمول برای هر نفر در هر روز 14 پوند هزینه دارد. این شامل هزینه هایی است که برای بلیط های ورود به موزه ها و جاذبه ها ، تورهای روزانه و سایر هزینه های گشت و گذار پرداخت می شود.

جاذبه های دیدنی عمان

خانه رویال اپرا، از جاهای دیدنی عمان

هزینه اینترنت در عمان

دسترسی به اینترنت در بسیاری از هتل های میان رده و تمام سطح بالا، از طریق کابل یا Wi-Fi نیز در دسترس است. گاهی اوقات در این موسسات رایگان است اما اغلب شارژ پذیر است ، اغلب با نرخ اخاذی (2-3 ساعت یا ساعت معمول است).

اگر واقعاً نیاز به آنلاین بودن دارید، ممکن است مشترک شدن در سرویس اینترنت همراه ارائه شده توسط (wwww.nawras.om)، که از مودم کوچکی استفاده می کند که به درگاه USB رایانه شما متصل می شود و سیستم Wi-Fi قابل حمل خود را به شما ارائه می دهد - اما قیمت ها از حدود 25 شروع می شود یا کمی سرمایه گذاری است.
آدرس URL کشور برای عمان ".om" است - که به طور گیج کننده ای مانند اشتباه تایپی برای ".com" به نظر می رسد. اگر آدرس .om کار نمی کند ، سعی کنید آن را با com. جایگزین کنید یا بالعکس.
برای Wi-Fi نامحدود در حین مسافرت در حالی که به عمان سفر می کنید ، یک Skyroam Solis بخرید که در 130 کشور مختلف با یک نرخ ثابت روزانه کار می کند و هزینه آن را به صورت پرداخت به عنوان هزینه پرداخت می کنید. می توانید همزمان پنج دستگاه را وصل کنید. قیمت ها از کمتر از 5 یورو در روز شروع می شوند.

هزینه سفر به مالدیو

هزینه سفر به پاریس فرانسه

هزینه سفر به اوکراین

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt