هزینه های سفر به آلمان

هزینه های سفر به آلمان

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 02 بهمن ، 1399

هزینه های سفر به آلمان

آیا قصد سفر به آلمان را دارید؟ مطمئنا هزینه های سفر به آلمان مهم ترین نکته ایست که قبل از ورودتان به خاک این کشور باید بدانید پس همراه ما باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

آیا قصد سفر به آلمان را دارید؟ جای تعجب نیست این کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد، از قلعه ها و دهکده های کتاب داستان گرفته تا کلانشهرهای پر جنب و جوش مانند برلین، مونیخ و هامبورگ. 
در آلمان سوسیس و کالباس و نوشیدنی های خوش طعم را کنار نگذارید! این یک خبر خوب است: به طور کلی، آلمان یک مقصد ویژه گردشگری در غرب اروپا نیست ، به ویژه اگر با کشورهایی مانند فرانسه یا ایتالیا مقایسه شود. با این حال، هنوز می توانید راه های زیادی برای نجات و جلوگیری از تله های توریستی و معاملات ناخوشایند در طول راه پیدا کنید. برای کمک به شما در برنامه ریزی یک سفر سرگرم کننده و آگاه از بودجه ، ما هزینه های سفر به آلمان را برایتان ذکر کرده ایم.

راهنمای سفر به آلمان

نمایی دیدنی از برلین

واحد پول آلمان

واحد پول آلمان یورو است. در واقع ، یورو "پول آلمان" نیست ، بلکه ارزی است که ما در این کشور و سایر کشورهای منطقه یورو استفاده می کنیم.

هزینه سفر به اروپا

هزینه سفر به پاریس فرانسه

هزینه سفر به یونان

هزینه سفر به استانبول

هزینه حمل و نقل در آلمان

برای آگاهی از همه گزینه های حمل و نقل موجود در آلمان ، توصیه می کنیم نحوه رفت و آمد در آلمان را مطالعه کنید. اکنون ، اگر می خواهید از متوسط ​​هزینه حمل و نقل مطلع شوید ، بلیط های ماهیانه وجود دارد که هزینه آنها در حدود 80 یورو (98 دلار آمریکا) است ، اما بلیط روزانه حدود 2.8 یورو تقریباً. (3.4 دلار آمریکا) (با بیش از 4 توقف). کرایه تاکسی در هر کیلومتر تقریباً 2 یورو (2 دلار) و 3 یورو (4 دلار) است. اما اگر آن را در ساعت شلوغی مصرف کنند ، بین 0.25 تا 0.50 در دقیقه انتظار اضافه می کنند. و یک لیتر بنزین بین 1.50 یورو (1.8 دلار) و 2 یورو (2 دلار) هزینه دارد.

در اینجا به یک نکته منفی تر از سفر خود به آلمان می رسیم ، چیزی که معمولاً در کشورهای پیشرفته اقتصادی اتفاق می افتد ، وسایل حمل و نقل در آلمان گران ترند: تقریباً 19٪ گران تر از اسپانیا. برای اطمینان از اقامت راحت و متحرک ، روزانه حدود 20 یورو برای هر نفر از حمل و نقل محاسبه کنید.

در اینجا لیستی از میانگین قیمت حمل و نقل در آلمان آورده شده است:

بلیط اتوبوس: 2.7 یورو
بلیط مترو (برلین): 1.70 - 2.80 یورو
تاکسی (کیلومتر): 2 یورو
Uber (کیلومتر): 1.6 یورو
بنزین (لیتر): 1.4 یورو
اجاره اتومبیل (24 ساعته): 24 یورو
بنابراین به یاد داشته باشید که بودجه حمل و نقل زیادی را محاسبه کنید ، بدانید که در مصرف غذا صرفه جویی خواهید کرد.

هزینه حمل و نقل و اتوبوس در آلمان

حمل و نقل عمومی در آلمان

هزینه غذا در آلمان

طبق تجربیات دیگر مسافران ، آنها به ما می گویند که هر ماه حدود 200 یورو (245 دلار) در سوپرمارکت خرج می کنند. در اینجا لیستی مختصر از آنچه به عنوان "سبد اساسی" شناخته می شود برای درک ایده هزینه های هر محصول آورده شده است:

- گوشت گاو (1 کیلوگرم) 10.78 یورو (13.21 دلار)
- پنیر تازه (1 کیلوگرم) 8.26 یورو (10.12 دلار)
- شیر (1 لیتر) 0.75 یورو (0.92 دلار آمریکا)
- سینه مرغ (1 کیلوگرم) 8.03 یورو (9.84 دلار)
- برنج (1 کیلوگرم) 2.14 یورو (2.62 دلار آمریکا)
- یک کیلو نان (1 کیلوگرم) 2.72 یورو (3.33 دلار)
- ده تخم مرغ 1.91 یورو (2.34 دلار آمریکا)
- پیاز (1 کیلوگرم) 1.29 یورو (1.58 دلار آمریکا)
- کاهو (1 واحد) 0.88 یورو (1.08 دلار آمریکا)
- سیب زمینی (1 کیلوگرم) 1،22 یورو (1.50 دلار)
- گوجه فرنگی (1 کیلوگرم) 2.34 یورو (2.87 دلار)
- موز (1 کیلوگرم) 1.56 یورو (1.91 دلار آمریکا)
- پرتقال (1 کیلوگرم) 1.98 یورو (2.43 دلار)
- سیب (1 کیلوگرم) 2.32 یورو (2.84 دلار)
- آب (1.5 لیتر) 0.42 یورو (0.51 دلار)

همه این قیمت ها در سوپرمارکت در حال خرید است ، حالا اگر می خواهیم برای غذا خوردن جایی برویم یا مثلا یک قهوه بخوریم. قیمت ها با توجه به مکان متفاوت است ، اما به طور کلی ، غذا خوردن در یک رستوران ارزان قیمت حدود 10 یورو (12 دلار) ، یک بیگ مک 8 یورو (10 دلار) ، یک قهوه یا یک نوشابه 2.75 یورو (3.37 دلار) ) ، یک پیتزا بین 5 یورو (6 دلار) و 10 یورو (12 دلار).

غذاهای معروف در آلمان

صبحانه معروف آلمانی

اینترنت در آلمان

برای اینکه همیشه در سفر متصل باشید و به اینترنت دسترسی داشته باشید ، بهتر است یک سیم کارت اعتباری از یک شرکت آلمانی خریداری کنید.متداول ترین شرکت های اینترنتی و تلفنی در آلمان Telekom mobile و Vodafone هستند.
اگرچه شرکت های کمتر شناخته شده دیگری مانند Simplytel نیز وجود دارند که بسته های اینترنتی را با قیمت های مقرون به صرفه تری ارائه می دهند

هزینه اقامت در آلمان

اگر بودجه شما کمی بیشتر است، شاید بتوانید با انتخاب یک سرویس گران تر، راحت تر و در آن سرویس ها، راحتی بیشتری به خود بدهید. نوع اقامتی که بیشتر توسط گردشگران برای بازدید از آلمان انتخاب می شوند ، البته هتل است.
بعد ، ما جدولی با متوسط ​​قیمت هتل های آلمان (قیمت هر اتاق برای 1 شب ، برای 1 نفر) برای شما می گذاریم.

  • 100 یورو  برلین
  • 95 یورو   مونیخ 
  • 100 یورو کولونیا
  • 105یورو  هامبورگ
  • 120یورو  فرانکفورت
  • 120 یوروز اشتوتگارت

در مورد هتل ها ، باید یک اتاق دوتخته ، یک Doppelzimmer را روشن کنید. همچنین به یاد داشته باشید که هنگام رزرو ، قیمت را با پذیرش تأیید کنید.
به طور کلی ، هزینه رزرو هتل در آلمان می تواند حدود 87 یورو باشد ، در حالی که بودجه های کل به 120 یورو برای هر شب می رسد. برای یک بودجه بسیار زیاد ، یک هتل 5 ستاره می تواند حدود 208 یورو برای هر شب باشد.

هتل های لاکچری آلمان

هتل رادیسون در آلمان

هزینه تفریح در آلمان

خواب ، غذا خوردن و مسافرت در آلمان خوب است ، اما همچنین باید به این فکر کنید که با تفریح ​​و کشف مکان ها ، بناها و فعالیت های آلمانی بیشترین استفاده را از سفر خود بکنید.
شما می توانید از کلیسای جامع گوتیک دیدن کنید ، با در نظر گرفتن دروازه براندنبورگ ، از جنگل سیاه قدم بزنید ، بقایای دیوار برلین را به یاد بیاورید ، کاخ معروف رایشتاگ یا سایر مکان های اعلام شده توسط یونسکو را به عنوان میراث جهانی کشف کنید ، کارهای زیادی وجود دارد! در آلمان!

  • موزه پرگامون برلین 19 یورو
  • موزه تاریخ آلمان برلین 8 یورو
  • موزه مرسدس بنز اشتوتگارت 10 یورو
  • موزه تاریخ طبیعی برلین 8 یورو
  • Gemäldegalerie Alte Meistr درسدن 12 یورو
  • Sachsenhausen Oranienburg بنای یادبود 18 یورو (تور راهنما)
  • کلیسای جامع کلن کلن 4 یورو (تور با راهنما)
  • قلعه نوشوانشتاین شووانگائو 13 یورو

تفریح در آلمان

بناهای منحصر به فرد در آلمان

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt