هزینه های سفر به سنگاپور

هزینه های سفر به سنگاپور

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 21 آذر ، 1402

هزینه های سفر به سنگاپور

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

زیبایهای طبیعت شهر سنگاپور وصف نشدنی است و با اقامتگهای لوکس و مراکز خرید پرزرق و برق، مکانی ایده آل برای سفر کردن و لذت بردن است. با همراهی الفبای سفر، از هزینه های سفر به سنگاپور مطلع شوید.

هزینه های سفر به سنگاپور

واحد پول سنگاپور، سطح قیمت شهر سنگاپور

واحد پول کشور سنگاپور، دلار سنگاپور بوده و نماد آن S$ و علامت اختصاریش SGD می باشد. در حال حاضر هر ۱ دلار سنگاپور حدود 30.000 تومان است.از اسکانس های رایج سنگاپور می توان ۲ دلار سنگاپور (بنفش)، ۵ دلار سنگاپور (سبز)، ۱۰ دلار سنگاپور (قرمز) و ۵۰ دلار سنگاپور (آبی) را نام برد. واحد کوچک تر پول تایلند، سکه های سنت است و هر ۱ دلار سنگاپور برابر با ۱۰۰ سنت است. از سکه های رایج تایلندی نیز می توان به ۱، ۵ ، ۱۰، ۲۰ و ۵۰ سنتی اشاره کرد.

برای تهیه دلار سنگاپور از دو روش می توانید استفاده کنید:

۱- خرید دلار در ایران و تبدیل آن در صرافی های سنگاپور به دلار سنگاپور 
۲-  مراجعه به شعب بانک ملی سراسر کشور و تهیه دلار سنگاپور

دلار سنگاپور واحد پول سنگاپور

سطح قیمت سنگاپور

سنگاپور یکی از گران ترین شهرهای دنیا است که حتی در سالهای گذشته به عنوان نخستین شهر گران جهان نیز شناخته شده است. بنابراین در مقایسه با تهران با اختلاف هزینه زیادی رو به رو خواهید شد و به طور کلی در مورد هزینه حمل و نقل، غذا، خرید، اقامت و.. بین 80 الی 140 درصد تفاوت سطوح قیمت مشاهده می شود.

مدارک و هزینه های قبل از سفر به سنگاپور

قبل از شروع سفر نیاز به داشتن پاسپورت و یا گذرنامه دارید که برای تهیه این مدرک هزینه هایی باید بپردازید که شامل:

  • هزینه ۱۰۰۰ تومان بابت شناسه
  • هزینه 5.000 تومان به حساب شهرداری بابت عوارض شهرداری
  • هزینه 100.000 تومان برای خزانه داری استان بابت تعرفه صدور گذرنامه
  • هزینه 42.861 تومان بابت خدمات دفاتر پلیس +۱۰ و هزینه پست

* مدرک مورد نیاز دیگر روادید یا ویزا است. هزینه ویزای گردشگری سنگاپور با توجه به مسایل مختلف بین ۳۰ دلار تا ۳۰۰ دلار خواهد بود.  

ویزا برای سفر به سنگاپور

لازم است بدانید که سنگاپور سفارتخانه ای در ایران ندارد، بنابراین برای دریافت ویزای این کشور باید به آژانس های مسافرتی معتبر رجوع کنید. هزینه ویزای سنگاپور با توجه به مدت اعتبار و آژانس گردشگری متفاوت خواهد بود.

هزینه ویزای سنگاپور: ۱۳۵ تا ۳۰۰ دلار 

* توجه کنید در صورتی که بتوانید برای دریافت ویزای سنگاپور در شهر کوالالامپور به صورت شخصی اقدام کنید، تنها با هزینه ای در حدود ۴۴ دلار می توانید ویزای سنگاپور را دریافت کنید.

روش های سفر به سنگاپور و هزینه های آن

شیوه های مختلفی برای سفر به سنگاپور وجود دارد ولی بهترین راه استفاده از سفر هوایی به سنگاپور است. به غیر از تورهای سنگاپور از شیوه های شخصی و بدون تور برای سفر به سنگاپور نیز می توانید استفاده کنید.

راه‌های سفر به سنگاپور به این صورت است

  • تورهای مسافرتی سنگاپور
  • سفر شخصی و بدون تور به سنگاپور به صورت هوایی و ترکیبی

سفر به سنگاپور با تورهای مسافرتی سنگاپور 

تورهایی که توسط آژانس های مسافرتی ارایه می شوند به دو صورت تور سنگاپور و تورهای ترکیبی مالزی با کشورها و یا شهرهای دیگری مانند شهر کوالالامپور هستند.

سفر به سنگاپور با تورهای ترکیبی سنگاپور - مالزی

این تورها اغلب به شکل ۶ یا ۷ شب ارایه می شوند و هزینه آن ها با توجه به آژانس هواپیمایی، کلاس هتل، اتاق مورد نظر و البته زمان سفر متفاوت خواهد بود. هزینه تور ترکیبی سنگاپور برای ۷ شب و ۸ روز: بین 7.300.000 تومان تا 16.000.000 تومان می باشد.

سفر به سنگاپور با تورهای مخصوص سنگاپور

به دلیل اینکه سنگاپور کشور بسیار گرانی است، تورهای مشخصی برای سفر به این شهر ارائه نمی شود. بنابراین نمی توان هزینه مشخصی را برای این تورها اعلام کرد، زیرا هزینه با توجه به آژانس مسافرتی و تعداد شب های اقامت متفاوت است.

آبشار فرودگاه سنگاپور

سفر به سنگاپور به صورت شخصی و بدون تور

سفر شخصی شما به سنگاپور به روشهای مختلف انجام می گیرد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

سفر بدون تور به سنگاپور از مسیر هوایی

پرواز مستقیمی از داخلی ایران به مقصد سنگاپور وجود ندارد و بنابراین تنها راه این است که از پروازهای خارجی و یا مسیر ترکیبی تهران - کوالالامپور - سنگاپور استفاده کنید. کلیه این هزینه ها برای مسیر یک طرفه بیان شده اند:

هزینه پروازهای غیرمستقیم و خارجی به سنگاپور

هزینه پروازهای تهران - سنگاپور: در حدود ۶۰۰ دلار تا ۱۰۰۰ دلار

بلیط هواپیما تهران - کوالالامپور:  3.200.000 تا 122.000.000 میلیون تومان

مسیر تهران - کولالامپور - سنگاپور:

هزینه پرواز تهران - کوالالامپور: بین 3.200.000 میلیون تا 122.000.000 میلیون تومان

هزینه پرواز کوالالامپور به سنگاپور: بین ۴۰ دلار  تا ۱۶۰ دلار 

راه های ترکیبی در سفر بدون تور و شخصی به سنگاپور

از روشهای دیگری سفر به سنگاپور انتخاب راه ترکیبی هوایی و زمینی است. به این شکل که نخست با پروازهای داخلی و ارزان قیمت به کوالالامپور بروید و سپس ادامه راه را به شکل زمینی با قطار، اتوبوس و یا ماشین به سنگاپور سفر کنید. البته اگر این روش را انتخاب کنید کمی از هزینه سفر شما کاسته خواهد شد و امکان سفر به هر دو کشور مالزی و سنگاپور نیز برای شما محیا خواهد بود. هزینه های زیر برای مسیر یک طرفه گفته شده اند:

سفر ترکیبی و بدون تور به سنگاپور با قطار

نخست باید بدانید که این مسیر را به شکل یکسره نمی توانید طی کنید و نیاز است از دو قطار استفاده کنید. برای شروع باید اول باید به ایستگاه قطار کی ال سنترال KL Sentral کوالالامپور رفته و سوار قطار ETS به مقصد گماس Gemas بشوید. با توجه به کیفیت قطار، هزینه بلیط قطارها به دو شکل بلیط های طلایی: ۳۱ رینگیت مالزی و بلیط های پلاتینی: ۴۰ رینگیت مالزی، می باشد. بعد از اینکه به ایستگاه گماس رسیدید باید از آنجا سوار قطارهای KTM شوید تا به ایستگاه جی بی سنترال برسید و در این ایستگاه پیاده شوید. حدود 4 ساعت از گماس تا جی بی سنترال در راه خواهید بود. هزینه بلیط قطارها با توجه به امکانات و کیفیت قطارها بین ۱۲ رینگیت مالزی تا ۳۸ رینگیت مالزی به فروش می رسند. به طور کلی بین ۷ تا ۹ ساعت از کوالالامپور تا سنگاپور در راه خواهید بود.

  • قیمت بلیط قطار کوالالامپور تا گماس: ۳۱ رینگیت مالزی یا ۴۰ رینگیت مالزی 
  • قیمت بلیط قطار گماس تا جی بی سنترال: ۱۲ رینگیت مالزی تا ۳۸ رینگیت مالزی 
سفر شخصی ترکیبی و بدون تور به سنگاپور با اتوبوس
  • هزینه بلیط هواپیما تهران به کوالالامپور: 3.200.000 تا 122.000.000 میلیون تومان
  • هزینه بلیط اتوبوس کوالالامپور به سنگاپور: حدود ۱۴ دلار سنگاپور تا ۳۰ دلار سنگاپور 

* این مسیر حدود ۶ تا ۹ ساعت زمان می برد و قیمت بلیط ها باتوجه به کیفیت اتوبوس های کوالالمپور به سنگاپور، شرکت ارائه دهنده خدمات، امکانات و محل پیاده شدن مسافر در سنگاپور متفاوت است. 

سفر ترکیبی و شخصی به سنگاپور با تاکسی
  • قیمت بلیط هواپیما تهران کوالالامپور: 3.200.000 تا 122.000.000 تومان
  • هزینه تاکسی از کوالالامپور تا سنگاپور: از ۱۵۰ رینگیت مالزی شروع می شود.

هزینه‌ های حمل و نقل درون شهری سنگاپور

برای تردد در کشور سنگاپور می توانید از قطارها و اتوبوس های شهری سنگاپور استفاده کنید. برای پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل این شهر باید از بلیط های الکترونیکی سنگاپور مانند ای زی-لینک (EZ-link) یا نتس فلش پی (Nets Flash Pay) یا کارت گذر توریستی سنگاپور (Singapore Tourist Pass) استفاده کنید. البته برای استفاده از قطارهای درون شهری سنگاپور می توانید بلیط های کاغذی تهیه کرده و یا هزینه اتوبوس ها را نقدی بپردازید.

انواع کارت ها و وسیله های حمل و نقل سنگاپور به این صورت هستند

کارت های ای‌زی-لینک و نتس فلش پی سنگاپور

به غیر از اتوبوس ها و قطارهای شهری، می توانید برای پرداخت هزینه تاکسی ها و برخی از اتوبوس های خصوصی از این کارت ها استفاده کنید و نکته مهم این است که از این کارتها برای پرداخت هزینه های کافه ها و رستوران های سنگاپور، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای و همچنین دستگاه های فروش خودکار نیز می توانید استفاده کنید. هزینه این کارت ها ۱۰ دلار سنگاپور تا ۱۲ دلار سنگاپور هستند که ۵ دلار آن برای خرید کارت بوده و غیر قابل برگشت می باشد. با بقیه هزینه پرداختی به عنوان شارژ کارت می توانید هزینه های قطارهای درون شهری سنگاپور، اتوبوس های سنگاپور و .. را بپردازید. 

کارت گذر توریستی سنگاپور

با تهیه این کارت ها به شکل نامحدود می توانید از قطارهای شهری و اتوبوس های سنگاپور استفاده کنید و همچنین از تخفیف های متنوع برای استفاده از جاذبه های دیدنی سنگاپور بهره مند شوید. هزینه این کارت ها برای ۱ روز ۱۰ دلار سنگاپور برای دو روز ۱۶ دلار سنگاپور و برای ۳ روز نیز ۲۰ دلار سنگاپور است. بهتر است بدانید که ۱۰ دلار از این کارت ها برای بیعانه بوده و در اتمام سفر این کارت ها را  می توانید پس بدهید و ۱۰ دلار خود را دریافت کنید.

هزینه های تمام کارت ها و وسایل حمل و نقل به شکل خلاصه:

  • هزینه خرید کارت های ای‌زی-لینک و نتس فلش پی سنگاپور: ۱۰ دلار سنگاپور تا ۱۲ دلار سنگاپور
  • هزینه کارت گذر توریستی سنگاپور: بین ۱۰ دلار سنگاپور تا ۲۰ دلار سنگاپور 
  • هزینه کارت قطار شهری سنگاپور: ۰.۸۰ دلار سنگاپور تا ۲.۲۰ دلار سنگاپور 
  • هزینه اتوبوس های درون شهری سنگاپور: هزینه با توجه به تعداد ایستگاه های طی شده پرداخت می شود.
  • هزینه تاکسی در سنگاپور: از ۴ دلار سنگاپور به بالا
  • هزینه تریشا در سنگاپور: ۱۰ دلار سنگاپور تا ۲۰ دلار سنگاپور
  • هزینه حمل و نقل با قایق در سنگاپور: بین ۳ دلار سنگاپور تا ۱۳ دلار سنگاپور 

قطارهای درون شهری سنگاپور

وسایل حمل و نقل شهری سنگاپور

حمل و نقل درون شهری سنگاپور دارای گزینه های مختلفی است که به شرح زیر می باشند.

اطلاعات قطار شهری سنگاپور

در سنگاپور ۹ خط ریلی وجود دارد که استفاده از خطوط MRT و LRT بسیار ارزان بوده و هزینه آن ها را با کارت های الکترونیک می توانید بپردازید. هزینه بلیط هر مسیر خطوط قطار شهری سنگاپور بین ۰.۸۰ دلار سنگاپور تا ۲.۲۰ دلار سنگاپور است. 

اطلاعات اتوبوس های درون شهری سنگاپور

هزینه های جا به جایی با اتوبوس را با پول نقد و سکه نیز می توانید پرداخت کنید. هزینه اتوبوس ها را از کارتهای ای‌زی-لینک و نتس فلش پی می توانید بپردازید و توجه داشته باشید که علاوه بر زمان ورود، به هنگام خروج  نیز کارت خود را روی دستگاه بلیت خوان اتوبوس قرار دهید. از خدمات اتوبوس های شب رو سنگاپور (NightRider) در نیمه شب ها، جمعه ها، شنبه ها و روزهای قبل از تعطیلات رسمی می توانید استفاده کنید. حرکت این خطوط شب رو در سنگاپور هر ۲۰ دقیقه یک بار است و هزینه آن ها معادل با ۴ دلار سنگاپور است که از کارت ای‌زی-لینک می توانید استفاده کنید اما کارت گذر توریستی سنگاپور این قابلیت را ندارد.

اطلاعات تاکسی های درون شهری سنگاپور

تاکسی های سنگاپور دارای تاکسی متر هستند و قیمت های منصفانه ای دارند. هزینه ورودی تاکسی های شهری سنگاپور در حدود ۳.۵ دلار سنگاپور بوده و به ازای هر یک کیلومتر هزینه ای برابر با ۰.۵۵ دلار سنگاپور به کرایه افزوده می شود. لازم است بدانید کرایه یک مسیر در مرکز شهر بیش از ۱۰ دلار سنگاپور نبوده و حتی هزینه مسیر برای طی جزیره، مانند از چانگی تا جورانگ، از ۳۵ دلار سنگاپور نباید بیشتر بشود.

خودروی سوناتا تاکسی در سنگاپور

اطلاعات تریشا های سنگاپور

این وسایل نقلیه تاکسی های سه چرخی هستند که بیشتر در محله چینی ها وجود دارند. هزینه استفاده از تریشا حدود ۱۰ دلار سنگاپور تا ۲۰ دلار سنگاپور می باشد. 

اطلاعات قایق های درون شهری سنگاپور

با قایق های کروز و توریستی سنگاپور می توانید بر روی رودخانه این شهر عبور کنید که هزینه سواری قایق ها بین ۳ دلار سنگاپور تا ۱۳ دلار سنگاپور متغیر است. 

اطلاعات حمل و نقل با دوچرخه در سنگاپور

برای گشت و گذار در شهر از دوچرخه می توانید استفاده کنید، اما این کار زیاد توصیه نمی شود. حتما توجه کنید اگر در خارج از مسیر دوچرخه و در پیاده روها دوچرخه سواری کنید، حدود ۱۰ دلار سنگاپور تا ۳۰ دلار سنگاپور جریمه خواهید شد.

گردشی رویایی در مالزی را تجربه کنید

هزینه های اقامت در سنگاپور

گزینه های مختلفی برای اقامت در سنگاپور وجود دارد که هزینه اقامت در آنها به این صورت است:

هزینه اقامت در هتل های سنگاپور

  • قیمت هتل های ۱ ستاره سنگاپور: بین ۴۰ دلار سنگاپور تا ۱۳۰ دلار سنگاپور 
  • قیمت هتل های ۲ ستاره سنگاپور: بین ۴۰ دلار سنگاپور تا ۱۸۰ دلار سنگاپور 
  • قیمت هتل های ۳ ستاره سنگاپور: بین ۶۰ دلار سنگاپور تا ۲۰۰ دلار سنگاپور 
  • قیمت هتل های ۴ ستاره سنگاپور: بین ۱۰۰ دلار سنگاپور تا ۶۰۰ دلار سنگاپور
  • قیمت هتل های ۵ ستاره سنگاپور: بین ۲۰۰ دلار سنگاپور تا ۵۰۰۰ دلار سنگاپور (با توجه به نوع اتاق و امکانات و زمان رزرو متغیر می باشد)

هزینه اقامت در آپارتمان و خانه های سنگاپور

هزینه ‌ها با توجه به محل آپارتمان، تعداد اتاق‌ها، فاصله تا مرکز شهر و امکانات آن متفاوت است. حدود ۶۰ سوئیت و خانه در سنگاپور وجود دارد که از اقامتگاه هایی لوکس تا محلی مناسب متفاوت هستند.

هزینه آپارتمان و خانه های ویلایی سنگاپور

از شبی ۱۰۰ دلار سنگاپور تا ۱۰۰۰۰ دلار سنگاپور متفاوت است. 

هزینه اقامت در هاستل های سنگاپور

حدود ۸۰ هاستل در شهر سنگاپور وجود دارد که هزینه اقامت در آن ها بین ۱۰ دلار سنگاپور تا ۴۵ دلار سنگاپور متفاوت است.

هتل لاکچری و لوکس در سنگاپور

هزینه‌ های غذا و خوراک در سنگاپور

هزینه غذا، مواد غذایی و خوراکی و همچنین رستوانهای سنگاپور بسته به نوع آن با هم متفاوت هستند و به شرح زیر می باشد.

  • هزینه رستوران های ارزان قیمت سنگاپور: حدود ۱۰ دلار سنگاپور تا ۲۰ دلار سنگاپور 
  • هزینه یک وعده کامل در رستوران متوسط برای دو نفر در سنگاپور: حدود ۴۰ دلار سنگاپور تا ۸۰ دلار سنگاپور 
  • هزینه غذا در رستورانی لوکس در سنگاپور: در حدود ۴۰ دلار سنگاپور تا ۱۹۰ دلار سنگاپور 
  • هزینه فست فودهای زنجیره ای مانند مک دونالد و یا فست فودهای مشابه سنگاپور: حدود ۶ دلار سنگاپور تا ۹ دلار سنگاپور 

هزینه خرید مواد غذایی لازم در سنگاپور

  • قیمت نان (۵۰۰ گرمی) در سنگاپور: ۲.۴۵ دلار سنگاپور 
  • قیمت شیر (۱ لیتر) در سنگاپور: ۳ دلار سنگاپور 
  • قیمت برنج سفید (کیلویی) در سنگاپور: ۲.۷۱ دلار سنگاپور 
  • قیمت جوجه بی استخوان (۱ کیلو) در سنگاپور: ۸.۷۰ دلار سنگاپور 
  • قیمت گوشت قرمز (۱ کیلو) در سنگاپور: ۲۵.۲۴ دلار سنگاپور 
  • قیمت تخم مرغ ۱۲ عددی در سنگاپور: ۳ دلار سنگاپور 
  • قیمت یک بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری در سنگاپور: ۲ دلار سنگاپور

هزینه خرید میوه و سبزیجات (۱ کیلوگرم) در سنگاپور

  • قیمت گوجه فرنگی در سنگاپور: 2.93 دلار سنگاپور 
  • قیمت پیاز در سنگاپور: 2.66 دلار سنگاپور 
  • قیمت سیب زمینی در سنگاپور: 2.56 دلار سنگاپور 
  • قیمت کاهو در سنگاپور: 2.18 دلار سنگاپور 
  • قیمت سیب در سنگاپور: 4.69 دلار سنگاپور 
  • قیمت موز در سنگاپور: 3.36 دلار سنگاپور 
  • قیمت پرتقال در سنگاپور: 4.16 دلار سنگاپور 

غذاهای سنگاپور

هزینه های تفریح و بازدید از جاذبه های گردشگری در سنگاپور

هزینه بازدید از برخی جاذبه های گردشگری سنگاپورعبارتند از:

  • هزینه ورودی شهربازی یونیورسال استودیو سنگاپور: ۷۶ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی باغ «گاردنز بای د بی» سنگاپور: ۲۸ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی باغ وحش سنگاپور: ۳۵ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی چرخ و فلک پرنده سنگاپور: ۳۳ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی باغ پرندگان جورونگ سنگاپور: ۳۰ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی آکواریوم اس آی آ سنگاپور: ۳۹ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی باغ وحش نایت سافاری سنگاپور: ۴۷ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی باغ وحش ریور سافاری سنگاپور: ۳۲ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی پارک آبی ادونچر کُو سنگاپور: ۳۸ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی موزه آرت ساینس سنگاپور: ۱۶ دلار سنگاپور تا ۳۷ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی باغ گیاهشناسی سنگاپور: ۵ دلار سنگاپور
  • هزینه ورودی جزیره دلفین سنگاپور: بین ۵۸ دلار سنگاپور تا ۳۹۸ دلار سنگاپور
  • هزینه ورودی کشتی سواری رویال آلباتروس سنگاپور: بین ۱۶۵ دلار سنگاپور تا ۱۹۵ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی موزه ملی سنگاپور: ۱۵ دلار سنگاپور 
  • هزینه ورودی تور گردش در شهر سنگاپور: از ۳۰ دلار سنگاپور 

هزینه های خرید پوشاک و لباس در سنگاپور

هزینه پوشاکِ برند و غیر برند در سنگاپور در بعضی موارد ارزان تر از تهران و در مواردی دیگر گران تر از تهران و به شرح زیر است.

  • قیمت یک شلوار جین برند در سنگاپور: حدود 88 دلار سنگاپور 
  • قیمت یک پیراهن زنانه با برند زارا یا اچ اند ام در سنگاپور:حدود 53 دلار سنگاپور 
  • قیمت یک جفت کفش نایک در سنگاپور: حدود 120 دلار سنگاپور 
  • قیمت یک جفت کفش چرم مردانه در سنگاپور: حدود 139 دلار سنگاپور 

هزینه خدمات و سرویس موبایل در سنگاپور

هزینه مکاله با موبایل در کشور سنگاپور، تفاوت زیادی با ایران دارد. به شکلی که هزینه یک دقیقه مکالمه موبایلی در سنگاپور بین ۲۸۰ تا ۵۶۰ تومان است در حالی که در ایران برابر با ۵۰ تا ۹۰ تومان است. اگر سفری طولانی دارید و در طول سفرتان مکالمه زیادی خواهید داشت، استفاده از سیمکارت های کشور سنگاپور به صرفه تر و اقتصادی تر است. به طور کلی سه اپراتور تلفن همراه در سنگاپور وجود دارد که عبارت اند از: سینگتل (Singtel)، ام وان (M۱) و استارهاب (Starhub). برای خرید این سیمکارت ها باید پاسپورت خود را همراه داشته باشید. بهترین گزینه خرید سیمکارت اپراتور سینگتل بوده که تنها هزینه تهیه آن ۸ دلار سنگاپور است. با پرداخت ۱۰ دلار سنگاپور می توانید به اعتبار سیمکارتتان نیز بیفزایید. 

سوالات متداول

هزینه تور سنگاپور آژانس الفبای سفر چقدر است؟

برای مشاهده قیمت بلیط سنگاپور و همچنین تور مسافرتی این کشور به صورت لحظه ای می توانید از صفحهتور کوالا سنگاپور الفبای سفر و اینستاگرام ما دیدن کنید.

قیمت باشگاه بدنسازی در سنگاپور چقدر است؟

باشگاه بدنسازی در سنگاپور 139 دلار سنگاپور هزینه دارد.

قیمت آب معدنی در سنگاپور چقدر است؟

هزینه آب معدنی 1.5 لیتری در سنگاپور 1.70 دلار است

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt