با چند مقصد ارزان گردشگری در دنیا آشنا شوید

با چند مقصد ارزان گردشگری در دنیا آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آبان ، 1397

با چند مقصدارزان گردشگری در دنیا آشنا شوید

همیشه هم سفر کردن نباید با هزینه های زیاد همراه باشد. شما می توانید به چندین کشور دنیا با هزینه ارزان و منصفانه سفر کنید و لذت ببرید. الفبای سفر شما را با چند مقصد گردشگری ارزان آشنا می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

همیشه هم سفر کردن نباید با هزینه های زیاد همراه باشد. شما می توانید به چندین کشور دنیا با هزینه ارزان و منصفانه سفر کنید و لذت ببرید. الفبای سفر شما را با چند مقصد گردشگری ارزان آشنا می کند.

آفریقای جنوبی South Africa

با وجود فاصله زیاد قاره آفریقا با ایران و جاهای دیدنی بسیار، اما مقصد گردشگری ارزانی به شمار می رود. پارک ملی کیپ پوینت Cape Point با وجود حیات وحش جذاب مکان ماجراجویانه و جذابی برای گردشگری است.می توانید با حدود 35 دلار یک تور گردشگری این کشور را که همراه با غذاهای آفریقایی متنوع، موسیقی محلی و تفریح و گشت و گذار در پارک کیپ پوینتر را رزرو کنید و لحظات خوشی را برای خود بسازید.

آفریقای جنوبی-الفبای سفر

گرجستان Georgia

کشور گرجستان که در نزدیکی ایران قرار دارد و شهرهای باتومی و تفلیس آن بسیار محبوب است نیز از دیگر مقاصد سفر در تور ارزان گرجستان است. هزینه اقامت در این کشور با وجود رعایت استاندارهای بین الملی بسیار منصفانه بوده و از شبی 5 دلار آغاز می شود.برای اقامت در کشور گرجستان حتی شبی  20 دلار در پایتخت این کشور یعنی تفلیس نیز چیز غیر عادی و غیر معمولی نیست.

گرجستان،الفبای سفر

اندونزی Indonesia

مجمع الجزایر اندونزی با وجود جزیره های زیاد، سواحل شنی و معابد مقصد و جنگهای بارانی زیبا یک مقصد ارزان قیمت محسوب می شود. جاذبه های دیدنی این کشور و دسترسی آسان، اندونزی را به مقصد پر طرفداری تبدیل کرده است که می توانید از زیبایهای آن در تور لحظه آخری اندونزی با هزینه مقرون به صرفه و ارزان نهایت استفاده را ببرید.

اندونزی،الفبای سفر

اوکراین Ukraine

در حال حاضر میزان محبوبیت سفر به اکراین، کشوری در اروپای شرقی، روز به روز در حال افزایش است. آب و هوای مطلوب و دلپذیر و طبیعت خیره کننده این کشور اروپایی آن را به مقصدی ارزان قیمت تبدیل کرده است.اگر دنبال مقصدی پر جاذبه و ارزان قیمت هستید سفر به اکراین را جز لیست خود قرار دهید.

اکراین-الفبای سفر

کوبا Cuba

کوبا بزرگترین جزیره دریای کارائیب در آمریکای جنوبی، با داشتن درختان نخل و سواحل سفید، خیابان های سنگفرش قدیمی و بناهای قدیمی دوره باروک و نئوکلاسیک به عنوان مقصد سفر ارزان یک انتخاب عالی است.گردشگرانی که به دنبال تماشای فرهنگ محلی و بومی متفاوت و جذاب هستند، کوبا یکی از بهترین کشورها برای سفر کردن می باشد.

کوبا-الفبای سفر

بالکان Balkans

شبه جزیره بالکان واقع در جنوب شرقی اروپا، به عنوان مقصد سفر ارزان انتخاب بی نظیری است. بسیاری از گردشگران تور اروپا به کشورهای مثل اسپانیا، ایتالیا و.. سفر می کنند و زیباییهای بالکان را نادیده می گیرند در حالی که شبه جزیره بالکان خود به تنهایی برای هر گردشگری با اماکن توریستی منحصر به فرد حرفی برای گفتن دارد.

بالکان-الفبای سفر

اسلواکی Slovakia

اسلواکی که در اروپای مرکزی قرار دارد از دیگر مقاصد سفر کم هزینه است. کشوری که با 40 دلار می توانید در یک خانه محلی یا هاستل اقامت کنید و یک وعده غذا نیز میل کنید. از دیگر محاسن سفر به اسلواکی این است که به دلیل اینکه در مرکز اروپا قرار دارد می توانید با قطار از آنجا به وین اتریش و یا با قطار های 30 یورویی، به پراگ در جمهوری چک سفر نیز سفر کنید.

اسلواکی-الفبای سفر

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt