اجناس کمیاب و نایاب را در این مراکز خرید پکن پیدا کنید

اجناس کمیاب و نایاب را در این مراکز خرید پکن پیدا کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 اردیبهشت ، 1400

اجناس کمیاب و نایاب را در این مراکز خرید پکن پیدا کنید

با سفر به پکن با تور های ارزان چین، علاوه بر تفریحاتی که دارید، حتما برنامه خرید را در سفر خود گنجانده اید. اگر به دنبال عتیقه جات، زیور آلات و یا هر چیز کمیاب دیگری هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

با سفر به پکن با تور های ارزان چین، علاوه بر تفریحاتی که دارید، حتما برنامه خرید را در سفر خود گنجانده اید. اگر به دنبال عتیقه جات و زیور آلات کمیاب در مراکز خرید پکن هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مغازه پوشاک در پکن چین

عتیقه فروشی ها در خیابان Liulichang (لیولی شانگ)

عتیقه فروشی ها در خیابان Liulichang (لیولی شانگ) مکان مناسبی برای پیدا کردن مجموعه گسترده ای از آثار عتیقه در چین می باشند. لیولی چانگ خیابانی در Xuanwumen است که بسیاری از فروشگاه های کاملاً قدیمی در آن وجود دارند. در این منطقه همه چیز را از کتیبه ها گرفته تا نوشته های روی پوست و پوسترهای تبلیغاتی قدیمی می توانید پیدا کنید. در این مراکز خرید مراقب عتیقه جات جعلی باشید و حتما از اصلی بودن کالایی که می خرید مطمئن شوید.

عتیقه فروشی در Antiques-on-Liulichang-Street پکن

بازار مروارید Hongqiao (هنگ کیا او)

بازار مروارید Hongqiao (هنگ کیا او) بازاری است که در آن بهترین مروارید های جهان وجود دارد. علاوه بر مروارید های اصلی، مروارید های ارزان و جعلی بسیار زیبایی هم در این بازار به فروش می رسد. لباس، کفش، ساعت، ابریشم، مروارید، لوازم الکترونیک و بسیاری کالا های دیگر، همه در بازار پنج طبقه هنگ کیا او جمع آوری شده اند.

مغازه فروش کروارید در Hongqiao-Market پکن

خیابان Qianmen (کیانمن)

خیابان Qianmen (کیانمن) در جنوب میدان Tiananmen قرار دارد. خیابان Qianmen (کیانمن) بیش از 600 سال پیش مرکز تجاری اصلی پکن بود و امروزه در این خیابان محصولات سنتی چینی به طور عمده خرید و فروش می شود. خیابان Qianmen (کیانمن) با جذابیت خاصی برگرفته از معماری سلسله مینگ و چینگ بازسازی شده است و دارای مغازه ها و عتیقه فروشی های زیادی می باشد و یک مجموعه افسانه ای از فروشگاه های هنری را در کنار هم برای گردشگران تور های چین جمع آوری کرده است.

فست فود ها و مراکز خرید خیابان کیانمن پکن

خیابان نقره ای یا Silver Street پکن

خیابان نقره ای با طول 2.7 کیلومتر از ورودی دونگدان تا ورودی دونگسی، طیف های شگفت انگیزی از صنایع دستی چینی را ارائه می دهد. البته شما می توانید از صنایع دستی تخصصی مانند Cloisonné، که دارای یک فرم هنری پیچیده است و در قرن پانزدهم میلادی در چین ساخته شده است، خریداری کنید و یا در آن جا به راحتی گلدان ها، کاسه ها، جواهرات و زیور آلات بسیار زیبا را پیدا کنید. وسایل ابریشمی، پیکره های سفالی و حیوانات زیبای مخصوص چین و همچنین کارهای زیبایی با نقاشی و خوشنویسی از کالا های دیگری هستند که در این منطقه عرضه می شوند.

مراکز خرید در Silver-Street پکن

مرکز خرید Wangfujing (وانگ فوجینگ)

مرکز خرید و خیابان Wangfujing (وانگ فوجینگ) معروف ترین مرکز خرید پکن می باشد و قادر به اداره روزانه حدود 500،000 خریدار است، خیابان Wangfujing (وانگ فوجینگ) در ضلع شمالی خیابان Chang’an East و در مرکز شهر پکن واقع شده است. این خیابان در زمانی که بازار Dong’an در سال 1903 در اینجا تاسیس گردید، تبدیل به یک مرکز تجاری شد. وانگ فوجینگ اکنون به عنوان خواهر Champs-Élysées در فرانسه شناخته می شود و با این حال سبک سنتی چینی خود را حفظ کرده است. این خیابان حتی برای افرادی که قصد خرید ندارند، برای قدم زدن و لذت بردن مناسب است و یکی از جاذبه های گردشگری چین نیز محسوب می شود.

مراکز خرید در خیابان Beijing-Wangfujing پکن در شب

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt