خرید های خود را در این بازارها و مراکز خرید قشم انجام دهید

خرید های خود را در این بازارها و مراکز خرید قشم انجام دهید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 19 بهمن ، 1399

خرید های خود را در این بازارها و مراکز خرید قشم انجام دهید

سفر به قشم علاوه بر تفریحات هیجان انگیزی که در تور های قشم برای شما به ارمغان می آورد، می تواند نیاز به خرید های ارزان شما را هم از بین می برد. در این مطلب برخی از مراکز خرید قشم را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

سفر به قشم علاوه بر تفریحات هیجان انگیزی که در تور های قشم برای شما به ارمغان می آورد، می تواند نیاز به خرید های ارزان شما را هم از بین می برد. در این مطلب برخی از مراکز خرید قشم را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

راهروی مرکز خرید سیتی سنتر قشم

خرید از شیر مرغ تا جان آدمی در بازار قدیم قشم

بازار قدیم قشم در اصل برای رفع نیاز های اولیه اهالی قشم شکل گرفته است. در کل شما می توانید بسیاری از اجناسی را که در مرکز خرید های دیگر قشم عرضه می شود را در بازار قدیم قشم بیابید. کالاهایی مثل ساعت، پوشاک و لوازم خانگی را در بازار قدیم قشم می توانید پیدا کنید. بسیاری از هتل های قشم هم در نزدیکی بازار ساخته شده اند و اقامت در آن ها رفت و آمد شما را آسان تر می کنند. اگر قصد رفتن به درگهان هم دارید، ایستگاه تاکسی های آن در بازار قدیم قرار دارند.
ساعت کاری بازار قدیم قشم: ۸٫۵ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۲

ورودی بازار قدیم قشم

بازار ستاره، اولین و قدیمی ترین مرکز خرید قشم

در بازار ستاره قشم می توانید هر چیزی را از ساعت و لوازم برقی گرفته تا عینک و پوشاک پیدا کنید. برای رفتن به بازار ستاره قشم از بازار قدیم یا سیتی سنتر با یک تاکسی به آن جا می رسید. نزدیک ترین هتل به بازار ستاره قشم، هتل مارینا ۲ و نزدیک ترین رستوران به این مرکز خرید، رستوران خان بوم (متعلق به هتل مارینا ۲) می باشد. موزه ژئوپارک قشم هم در این بازار قرار دارد.
ساعت کاری بازار ستاره قشم، ۹٫۵ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳٫۵

ورودی بازار ستاره قشم

انواع عمده فروشی ها در بازار پردیس

بازار پردیس نیز یکی از بازارهای قدیمی قشم است که در روبروی بازار ستاره قرار دارد. بازار پردیس قشم در دو طبقه پذیرای عزیزانی است که به دنبال لباس مجلسی زنانه به صورت عمده یا خرده هستند. طبقه بالای بازار پردیس نیز دارای واحد های اداری و مسکونی و دفاتر بعضی بانکها می باشد.
ساعت کاری بازار پردیس، ۹٫۵ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳٫۵

مرکز بازار پردیس قشم

بازار لوازم التحریر فردوسی قشم

بازار فردوسی قشم در سه طبقه و حدودا هم قدمت بازار ستاره می باشد. مانند دیگر مراکز خرید قشم، اکثر اصناف نیز در بازار فرودسی قرار دارند. در بازار فردوسی مشاغل اداری مثل دفتر ثبت اسناد و دفاتر املاک و فروشگاه های لوازم التحریر هم قرار دارند. طبقه بالای این بازار هم واحدهای مسکونی قرار گرفته اند. اگر هنگام خرید گرسنه شدید به فروشگاه های رو به روی این مرکز خرید که اکثرا فروشگاه های مواد غذایی مانند فست فود هستند، مراجعه کنید.
ساعت کاری بازار فردوسی، ۹٫۵ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳٫۵

ورودی مرکز خرید فردوسی قشم

مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم

مجتمع تجاری سیتی سنتر قشم یکی از مقاصد اصلی خرید در قشم است. این مجتمع تجاری در اصل از دو مرکز خرید بزرگ سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر ۲ که با یک پل به هم متصل شده اند، تشکیل شده است.
این دو مرکز خرید، شیک ترین مراکز خرید قشم محسوب می شوند و تقریبا می توانید هر کالایی را از این دو مرکز خرید انتظار داشته باشید. در این مراکز خرید از لوازم خانگی و آرایشی گرفته تا پوشاک، سیسمونی، کیف و کفش، بدلیجات و ساعت را خرید کنید. ضمنا خیلی از برندها مثل آی کیا، مسی مو، کاترپیلار، آدیداس، فیلیپس را در اینجا پیدا می کنید. در طبقه سوم سیتی سنتر ۱ می توانید از شهر بازی، فود کورت و فست فود های معروف کشور مانند پدر خوب استفاده کنید. هتل هایی که در نزدیکی بازار سیتی سنتر قشم قرار دارند، هتل سفیر قشم، هتل نخل زرین قشم، هتل المپیک قشم، می باشند.
ساعت کاری مجتمع تجاری سیتی سنتر، ۱۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۱۲ شب

ورودی مرکز خرید سیتی سنتر قشم در شب

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt