جزیره کیش، مروارید خلیج فارس

جزیره کیش، مروارید خلیج فارس

جستجو در مجله گردشگری

banner
تاریخ آخرین به روز رسانی: 24 آذر ، 1399

جزیره کیش، مروارید خلیج فارس

کیش، جزیره ای در آب های خلیج فارس که امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی ایران به انتخاب مسافران ایرانی و خارجی شناخته می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

کیش، عروس جزایر مرجانی

کیش، جزیره ای بیضی شکل در آبهای نیلگون خلیج فارس که تنها مساحتی به اندازه 91 کیلومتر مربع را در اختیار دارد و امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی ایران به انتخاب مسافران ایرانی و حتی از سرتاسر دنیا شناخته می شود. شاید جالب باشد که بدانید جزیره کیش در میان 4 نقطه ای در دنیا قرار دارد که درصد اکسیژن آن خالص است و به همین دلیل کمتر مردم در این جزیره احساس خستگی می کنند و همچنین جانبازان شیمیایی در این جزیره از ماسک اکسیژن استفاده نمی کنند.
این مکان برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به ساحل و دریا هستند بسیار مناسب است. از طرفی در کنار تماشای ساحل زیبای دریای خلیج فارس آثار باستانی و تاریخی در این جزیره سبب شده است تا گردشگران علاقه مند به خرید تور لحظه آخری کیش باشند.

کیش، مرواریدی در خلیج فارس

جاذبه های گردشگری کیش، مکان هایی برای بخشیدن روح تازه به زندگی

جزیره کیش، از بهترین جزیره های منطقه می باشد و مناطق توریستی آن فو ق العاده و متحیر کننده هستند و حتی اخیرا نزدیک به 2 هکتار از آن جنگل کاری شده است که می توان گفت حال از سرسبز ترین جزایر ایران محسوب می شود.
شهر زیرزمینی کاریز ، پارک آبی اوشن ، کشتی یونانی در کنار دلفیناریوم و ساحل آن از دیدنی های مروارید خلیج فارس به شمار می روند.

سواحل زیبای دریای خلیج فارس

از مروارید خلیج فارس بیشتر دیدن کنید.

تجربه اقامتی راحت در اقامتگاه های جزیره کیش

کیش به دلیل اینکه سالانه میزبان گردشگران فراوانی از ایران و همینطور سایر مدم کشورهای جهان است به همین دلیل مراکز اقامتی زیادی در مرکز و اطراف خود جای داده است، در این بین هتل 5 ستاره داریوش یکی از اقامتگاه های کیش می باشد که دارای ۵۰۰ اتاق است و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای گردشگران و مهمانان در این مجموعه فراهم شده است.
همچنین هتل 5 ستاره ترنج نیز دیگر هتل های کیش می باشد که شبیه به اقامتگاه های موجود در کشورهای آسیای شرقی همچون مالدیو و تایلند است و در قالب 130 اتاق بر روی آب های نیلگون خلیج فارس بنا شده است و امکاناتی چون پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، رستوران، ساحل اختصاصی برای مهمانان فراهم شده اند.

تجربه اقامتی آسوده در هتل های کیش

نحوه دسترسی به جزیره کیش

جهت دسترسی به جزیره ی کیش راه های متفاوتی همچون بلیط هواپیما کیش، کشتی، اتوبوس و اتومبیل شخصی وجود دارد 
باتوجه به اهمیتی که جزیره کیش پیدا کرده است، در ایران ایرلاین های بسیار زیادی از شهرهای مختلف ارائه دهنده بلیط هواپیما کیش هستند؛ شرکت های از قبیل هواپیمایی سپهران، هواپیمایی آسمان، ایران ایرتور، هواپیمایی قشم، هواپیمایی معراج، ایران ایر، کیش ایر، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی آسمان و هواپیمایی تابان که مدت زمان پرواز تهران به کیش نزدیک به 2 ساعت زمان می برد.

سفری آسوده به جزیره کیش

مراکز خرید کیش، مکان هایی برای خریدهای غیرقابل انتظار

جزیره کیش به دلیل اینکه در منطقه آزاد آزاد قرار  دارد، از مراکز خرید بسیار خوبی برخوردار است که می توان اجناس خوب با قیمت های مناسب را در آن ها تهیه کرد و می توان گفت تمامی گردشگران بازدید و خرید از مراکز زیر را در الویت برنامه خود قرار می دهند.
بازار مروارید، بازار مریم، بازار پردیس1 و2،  بازار پارس خلیج ،بازار مرجان از موارد قابل ذکر هستند.

لذت خرید در مراکز خرید کیش

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt