تفریحات امن کودکان را در جزیره کیش فراموش نکنید

تفریحات امن کودکان را در جزیره کیش فراموش نکنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 08 اردیبهشت ، 1400

تفریحات امن کودکان را در جزیره کیش فراموش نکنید

یکی از نگرانی های والدین در تور های کیش، تفریحاتی در جزیره کیش که کودکان در امنیت از آنها بهره مند شوند و در سفر کیش به بچه ها خوش بگذرد. الفبای سفر در این مطلب تفریحات کودکانه کیش را معرفی می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

یکی از نگرانی های والدین در تور های کیش، تفریحاتی در جزیره کیش که کودکان در امنیت از آنها بهره مند شوند و در سفر کیش به بچه ها خوش بگذرد، می باشد. الفبای سفر در این مطلب تفریحات کودکانه کیش را معرفی می کند. با ما همراه باشید.

بازی کودکان در ساحل و آب تنی در کیش

تفریحات مهیج برای کودکان در پارس سافاری کیش

در پارس سافاری کیش، سرگرمی های بسیاری برای کودکان و والدین وجود دارد. بانجی ترامپولین، شتر سواری، موتور atv و بسیاری سرگرمی دیگر در مجموعه سافاری کیش بهترین تفریحات برای کودکان در این جاذبه گردشگری کیش هستند. علاوه بر آن خانه بازی بچه ها در سافاری کیش با مربی های حرفه ای محلی جهت نگه داری از کودکانی است که شرایط استفاده از این تفریحات را دارند. در نهایت مجموعه پارس سافاری کیش از گزینه هایی است که تفریحات کیش را میتوان در آن در صورت همراه داشتن کودک به شکل گروهی انجام داد.

بازی کودکان در پارس سافاری کیش

بازی با دلفین ها و پرندگان در پارک دلفین و باغ پرندگان کیش

برای کودکان حیوانات و پرندگان همیشه جذاب و دوست داشتنی هستند و فرزندان دلبند شما میتوانند از بازی با حیوانات و پرندگان  مجموعه دلفیناریوم کیش و دیدن آن ها نهایت لذت را ببرند و سفر کیش به آن ها هم خوش بگذرد. پارک دلفین کیش با برنامه های عالی و یک تفریح بسیار جذاب برای کودکان و حتی والدینشان است. دیدن دلفین های شیطون، پرنده های زیبا و محوطه سرسبز پارک دلفین کیش خوش گذرانی بسیار جذابی را برای کودکان و خانواده ها به ارمغان می آورد.

دلفین در پارک دلفین های کیش

غرق کردن کودکان در دنیای آبزیان با کشتی آکواریوم

ماهی ها و زندگی شان در زیر آب یکی از تفریحات کیش بوده که برای بچه ها و بزرگسالان بسیار جذاب است و بیشتر افراد در تور های ویژه کیش بازدید از دنیای زیر دریای نیلگون را فراموش نمی کنند. ماهی های رنگی و مرجان های زیبای جزیره دیدنی هایی هستند که در کشتی آکواریوم کیش میتوانند کودکان را شگفت زده کنند و کودکان از دیدن آن ها ذوق می کنند.

آکواریوم کیش

شن بازی با ماسه های سواحل جزیره کیش

در هر سنی که باشیم و هر جنسیتی که داشته باشیم، نشستن کنار دریا و بازی با ماسه های ساحل و ساخت اشکال مختلف با آن ها برایمان بسیار جذاب است. این تفریح هم یکی از سرگرمی های بسیار مهیج و رایگان در کیش است که می توانید به همراه کودکانتان انجام دهید.

شن بازی کودکان در کیش

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt