با 5 رستوران برتر در شهر مشهد مقدس آشنا شوید

با 5 رستوران برتر در شهر مشهد مقدس آشنا شوید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 23 شهریور ، 1398

با 5 رستوران برتر در شهر مشهد مقدس آشنا شوید

مشهد نخستین شهر مذهبی ایران است و به همین دلیل امکانات و خدمات دهی در این شهر باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.در این مطلب با 5 رستوران برتر در شهر مشهد مقدس آشنا شوید که طبق نظرسنجی های مردمی به رتبه های بالا دست پیدا کرده اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

مشهد نخستین شهر مذهبی ایران است و به همین دلیل امکانات و خدمات دهی در این شهر باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا زائران و مسافران تور های مشهد از آسایش کافی بهره مند شده و سفر خوبی را پشت سر بگذارند. یکی از عمده ترین نیاز های مسافران در مشهد، شناخت بهترین رستوران های این شهر است و آن ها می خواهند لیستی از رستوران های برتر در شهر مشهد مقدس را داشته باشند که برای انتخاب مکانی جهت صرف غذا جایی را برگزینند که علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالا، از غذای مطمئن و سالم لذت ببرند. در این مطلب با 5 رستوران برتر در شهر مشهد مقدس آشنا شوید که طبق نظرسنجی های مردمی به رتبه های بالا دست پیدا کرده اند.

غذاهای مختلف ایرانی در بهترین رستوران های مشهد

رستوران قدیمی و برتر پسران کریم

از نگاه رتبه بندی بر اساس نظرسنجی ها اولین رستوران در مشهد رستوران پسران کریم برگزیده شده است. رستوران پسران کریم در سال 1359 در خیابان طالقانی گشایش یافت و از سال 1376در محل فعلی واقع در بلوار خیام 23 (فرهاد 22)، منتقل شد. در رستوران پسران کریم سعی بر این است از سالم ترین و با کیفیت ترین مواد غذایی استفاده شده و کنترل دائمی برای حمل بهداشتی مواد غذایی و توجه بسیار زیاد به فضاهای طبخ و آماده سازی و همچنین انبارهای مواد غذایی می باشد.

غذای ایرانی سرو شده در رستوران پسران کریم مشهد

رستوران باغ زیتون ٢ (سجاد)

دومین رستوران در رتبه بندی بر اساس نظرسنجی ها، رستوران باغ زیتون یا سجاد سابق می باشد. این رستوران، سرو غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا را دارد. البته چشیدن طعم استیک های رستوران باغ زیتون ٢ (سجاد) پس از دیدن جاذبه های گردشگری مشهد هم خالی از لطف نیست.

غذای سرو شده در رستوران سجاد یا باغ زیتون مشهد

رستوران معین درباری

رستوران معین درباری از رستوران های مشهور و قدیمی شهر مشهد مقدس است. سالن این رستوران برعکس دیگر رستوران های شیک، چند پله پایین تر می باشد و دیوارها و سقف آیینه کاری شده ای دارد. البته فضای داخلی رستوران معین درباری، با گل های طبیعی و مصنوعی و آکواریوم ساخته شده است. انواع غذاهای ایرانی با سالاد بار و میز اردور، در این رستوران سرو شده و معروف ترین غذاهای آن شیشلیک است.
آدرس: بین پاسداران 2 و 4

سالن آینه کاری شده رستوران معین درباری در مشهد

چلو کبابی امید، چلو کبابی ای با یک قرن قدمت

یکی از قدیمی ترین و مشهورترین کبابی های مشهد، چلو کبابی امید است که نزدیک به ۱۰۰ سال قدمت دارد. چلوکبابی امید همیشه شلوغ است و کباب کوبیده های آن محوبیت زیادی در شهر مشهد را توسط مسافران و افراد محلی به دست آورده است.
آدرس: خیابان امام خمینی

غذای سرو شده در چلوکبابی امید مشهد

رستوران ایتالیایی لیو (LIO)

اگر به دنبال رستورانی خلوت و دنج با انواع غذاهای ایتالیایی و منوی فوق العاده هستید، به رستوران ایتالیایی لیو مراجعه کنید. در این رستوران طعم سالادهای بسیار عالی را تجربه می کنید و اگر سلیقه تان با رستوران‌ های ایتالیایی یکی است، این رستوران رضایت شما را جلب خواهد کرد. رستوران ایتالیایی لیو در رتبه بندی بر اساس نظرسنجی ها پنجمین رستوران مشهد معرفی شده و میانگین بسیار خوبی دارد.برای رسیدن به این رستوران پس از خرید بلیط هواپیما مشهد و رسیدن به این شهر مقدس، به بلوار احمدآباد، بلوار ملاصدرا، نبش ملاصدرا 19 بروید.

بار رستوران ایالیایی لیو در مشهد

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt