اقامتی بی نظیر را در بهترین هتل های گوانگجو تجربه کنید

اقامتی بی نظیر را در بهترین هتل های گوانگجو تجربه کنید

جستجو در مجله گردشگری

تاریخ آخرین به روز رسانی: 27 شهریور ، 1398

اقامتی بی نظیر را در بهترین هتل های گوانگجو تجربه کنید

بهترین هتل های گوانگجو در برخی از با شکوه ترین آسمان خراش های شیشه ای و فولادی قرار دارند، با آشنایی با این هتل ها، اقامتی بی نظیر را در بهترین هتل های گوانگجو تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

بهترین هتل های گوانگجو در برخی از با شکوه ترین آسمان خراش های شیشه ای و فولادی در این شهر قرار دارند که طی یک دهه گذشته در جریان تحولات باورنکردنی شهر ساخته شده اند. امکانات برتر از بهترین هتل های گوانگجو، بیشترین رضایت را از گردشگران تور های چین را جلب خواهند کرد. برای آشنایی با برخی از بهترین هتل های گوانگجو با ما همراه باشید.

نمایی زیبا از برج ها، رودخانه و پل شهر گوانگجو در چین

هتل ال ان فایو گوانگجو (LN Hotel Five)

با اقامت در هتل ال ان فایو گوانگجو (LN Hotel Five)، چهار دقیقه پیاده روی از خیابان جاده پکن و 5 دقیقه رانندگی از مسجد هوآویشنگ فاصله خواهید داشت و اقامتی بی نظیر در بهترین هتل های گوانگجو را تجربه می کنید. امکانات رفاهی ویژه این هتل شامل روزنامه های رایگان در لابی، نظافت، خدمات خشکشویی و میز پذیرش 24 ساعته است. یک شاتل فرودگاه رفت و برگشت با هزینه اضافی به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی است و پارکینگ اختصاصی در محل نیز در دسترس است.

تراس و میز های کافی شاپ در هتل ال ان فایو گوانگجو LN-Hotel-Five

هتل فور سیزن (چهار فصل) گوانگجو (Four Seasons Guangzhou)

با اقامت در هتل فور سیزن (چهار فصل) گوانگجو (Four Seasons Guangzhou)، شما تنها 4 دقیقه رانندگی از برج کانتون و 6 دقیقه با پارک Yuexiu (یوییکسو) فاصله خواهید داشت. امکانات ویژه این هتل شامل یک مرکز تجاری، تحویل سریع و برخی خدمات دیگر می باشد. پارکینگ نیز به صورت محدود در محل موجود است.

برج بلند هتل فور سیزن گوانگجو از پائین Four-Seasons-Guangzhou

هتل ماندارین گوانگجو شرقی (Mandarin Oriental Guangzhou)

با اقامت در هتل ماندارین گوانگجو شرقی (Mandarin Oriental Guangzhou)، در مرکز شهر گوانگجو و در فاصله 10 دقیقه رانندگی با پارک Yuexiu (یوییکسو) و مجتمع کانتون قرار خواهید گرفت. امکانات رفاهی این هتل شامل دسترسی به اینترنت بی سیم با هزینه اضافی، یک مرکز تجاری و تحویل سریع می باشد. یک ایستگاه مترو در نزدیکی این هتل قرار دارد و پارکینگ اختصاصی در محل نیز در دسترس است.

اتاقی لوکس در هتل ماندارین شرقی گوانگجو Mandarin-Oriental-Guangzhou

هتل وایت سوان گوانگجو (White Swan Hotel)

هتل وایت سوان گوانگجو (White Swan Hotel) در جزیره تاریخی Shamian (شامیان) واقع شده است و مشرف به رود مشهور مروارید می باشد. هتل وایت سوان گوانگجو (White Swan Hotel) بهترین مکان برای آرامش و گریز از شلوغی شهر است. ساختمان اصلی این هتل 34 طبقه دارد و لابی بسیار زیبای آن یک میکروسکوپ سرپوشیده از مناظر مشهور جنوب چین است.

ووید سرسبز و حوض و آب نمای هتل وایت سوان گوانگجو

هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Shunde)

با اقامت در هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Shunde) تنها 15 دقیقه از پارک آبی Chimelong (شیم لانگ) و پارک جنگلی دافو قرار خواهید گرفت. امکانات رفاهی هتل رامادا پلازا (Ramada Plaza Shunde) شامل یک مرکز تجاری، اکسپرس چک و مجلات در لابی است. شاتل فرودگاهی رفت و برگشت با هزینه اضافی و به صورت 24 ساعته نیز در این هتل ارائه می شود و پارکینگ اختصاصی در محل نیز در دسترس شماست.

اتاق لوکس در هتل رامادا پلازا گوانگجو چین

6LdgLJIaAAAAABh9jZNdK3v5GfIffCX1eZjBxuWt